Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voisit luottaa, ainakin siinä etten halua sulle mitään pahaa
Juu hyvä huomio, luottamuksenpula on aika haastava juttu, jos haluaa jotain yhteistä rakentaa. Itse en tosiaan luota yhtään kaipaamani henkilöön, jotenkin tuntuu olevan hänellä jokin epämääräinen tarve tylyttää tai nöyryyttää minua. Ei ole minun juttuja kylläkään sellainen, ja ihmettelen miksi edelleen tässä jotenkin roikun. (Enkä puhu nyt valvomisesta, kun se ei nyt tähän tilanteeseen varsinaisesti liity.) Noh, kaikella aikansa. Ja tsemppiä oman kultasi luottamuksen voittamiseen!
 
vierailija
Jo esivaihdevuodet saattavat vaikuttaa. eli +35--->
Näinhän se on. Olemme kovin erilaisia tässä me ihmiset Toisella vaihtarit alkavat jo 39 vee ja toisella 59 vee. Suurimpana syynä tähän tietenkin geenit, jotka nainen perinyt. Äidilläni esimerkiksi alkoivat täsmälleen samassa iässä kuin isoäidilläni. Lieviä esivaihdevuosioireita voi joillain tulee jopa 10 vuotta varsinaista kuukautisten loppumista aiemmin. Semmoista naisen elämää se.
 
vierailija
Näinhän se on. Olemme kovin erilaisia tässä me ihmiset Toisella vaihtarit alkavat jo 39 vee ja toisella 59 vee. Suurimpana syynä tähän tietenkin geenit, jotka nainen perinyt. Äidilläni esimerkiksi alkoivat täsmälleen samassa iässä kuin isoäidilläni. Lieviä esivaihdevuosioireita voi joillain tulee jopa 10 vuotta varsinaista kuukautisten loppumista aiemmin. Semmoista naisen elämää se.
Bussista huomenta ja halvatun auto correct. Terv. sama
 

Yhteistyössä