Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen eri, mut uskon että ovat vaan tosi läheisiä ystäviä, niin kuin Jere sanoi. Jos tuo hulluus siis meinasi että uskoo niiden olevan pari, niin laskekaa yksi luvusta pois. Itse oon vain hullun innostunut tuosta niiden ystävyydestä ja siitä että Bojan tuli tännekin mukaan.
Joo, sellainen tilanne varmaankin oikeasti on. Ja ovat vain ystäviä, niinkuin K sanoi, mutta on tämä kutkuttavaa.
 
vierailija
Yritän todistella itselleni, että kulkeehan K myös Härtsän kanssa siellä sun täällä kuin paita ja peppu, mutta eivät hekään ole rakastunut pari. Tässä on varmaan nyt lopultakin sellainen sopiva väli olla pidempään yhdessä.
 
vierailija
Minä en usko pätkääkään että ovat vain ystäviä. Mutta kenen kanssa se on keikalla ollut?
Musta tässä on hyvä erottaa tunteet ja ns status tai just tänhetkinen asema toiseen.

Tunteen tasolla uskon täysin, että ovat aika paljonkin enemmän kuin ystäviä: ihastuneita, ehkä rakastuneita, seksuaaliasta vetoa yms.

Ja just tän hetken statukselta suhteessa toisiin ovat varmaankin ainakin virallisesti ystäviä (with benefits or upcoming benefits?).

Mut aattelen, että siihen vain ystäviä ilman muita tunteita ja vain kahdenvälinen parisuhde mahtuu tosi paljon janalla välille. JOULU!
 
vierailija
Musta tässä on hyvä erottaa tunteet ja ns status tai just tänhetkinen asema toiseen.

Tunteen tasolla uskon täysin, että ovat aika paljonkin enemmän kuin ystäviä: ihastuneita, ehkä rakastuneita, seksuaaliasta vetoa yms.

Ja just tän hetken statukselta suhteessa toisiin ovat varmaankin ainakin virallisesti ystäviä (with benefits or upcoming benefits?).

Mut aattelen, että siihen vain ystäviä ilman muita tunteita ja vain kahdenvälinen parisuhde mahtuu tosi paljon janalla välille. JOULU!
Hyvin kirjoitettu.
 

Yhteistyössä