Jestas! Juppi-Jetset-shampanja-kokkare Sanna Marin esiintyi samalla lavalla maailmantähtien kanssa: "Uskomatonta"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Unohdit punikki:

”Valehtelet taas. Muistele kun ex-pm kohteli haastattelua pyytäviä toimittajia kuin rottia. Nokka pystyssä ja naama norsunvitulla ”
Hyvä tietää, että Räyhäreetan sisar/velipuoli on taas kuumana palstalla.
Ounastelen onko palstan runkkurinki lopultakin väistynyt palstalta.
Palstan ”mummojen” uuvutustaistelu alkaa vihdoin tuottaa tulosta. Ei yhtäkään taikkukuvaa ketjuissa, ja aamupäivä on jo pitkällä.
 
vierailija
Hyvä tietää, että Räyhäreetan sisar/velipuoli on taas kuumana palstalla.
Ounastelen onko palstan runkkurinki lopultakin väistynyt palstalta.
Palstan ”mummojen” uuvutustaistelu alkaa vihdoin tuottaa tulosta. Ei yhtäkään taikkukuvaa ketjuissa, ja aamupäivä on jo pitkällä.
Aina tikkana paikalla.

Alepan naapurimies sanoi hädissään pihalla että ota äkkiä minun prätkäkypäräni päähäsi
Miksi, kysyi Alepa

”No kun tikka lentää suoraan tännepäin”
😆
 
vierailija
Voi voi kun sinulla on siellä äitisi uuninpankolla hauskaa.
Jätit ilmeisesti peruskoulusi kesken ja keskityit tämän palstan maalitukseen.
Riikan persupoppoossa kun ei tarvita korkeaa älykkyysosamäärää, ja vitsien pitää ehdottomasti olla mauttomia puujalkavitsejä, joille vain vitsin keksijä itse nauraa.
Nauran vitsillesi tekonaurua ettei sinulle tule paha mieli.
 
vierailija
Voi voi kun sinulla on siellä äitisi uuninpankolla hauskaa.
Jätit ilmeisesti peruskoulusi kesken ja keskityit tämän palstan maalitukseen.
Riikan persupoppoossa kun ei tarvita korkeaa älykkyysosamäärää, ja vitsien pitää ehdottomasti olla mauttomia puujalkavitsejä, joille vain vitsin keksijä itse nauraa.
Nauran vitsillesi tekonaurua ettei sinulle tule paha mieli.
Tekonaurun paikka taas? 😂

Riikka kohtasi ympäripäissään olevan Sannan. ”Mitä sinulle on tapahtunut?” kysyi Riikka.

Sanna vastasi että ”jouduin tosi huonoon persuseuraan. Minulla oli avaamaton €kossu mukanani ja kukaan heistä ei halunnu tippaakaan niin jouduin juomaan yksin kaiken” 🥳 🥴
 
vierailija
Tekonaurun paikka taas?

Riikka kohtasi ympäripäissään olevan Sannan. ”Mitä sinulle on tapahtunut?” kysyi Riikka.

Sanna vastasi että ”jouduin tosi huonoon persuseuraan. Minulla oli avaamaton €kossu mukanani ja kukaan heistä ei halunnu tippaakaan niin jouduin juomaan yksin kaiken”
Arvsin, että vitsi on sinun ihan itse keksimä. Kerroit saman virsin toisessa Sanna-ketjussa. Ehkä äitisi auttoi sen tälle palstalle kirjoittamisessa. Ulkona on kaunis sää. Laita lämmintä päällesi, ja netti kiinni.
 

Yhteistyössä