Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Rakastan sinussa sitä kun olet rauhallinen. Ainakin minun mittapuulla olet. 🥰 Tykkää myös ihan kauheasti sinun ulkonäöstä kun olet niin halittavan näköinen. Aivan liian ihana olet. 😍 Haluaisin nähdä sinua sillein lähempää ja viettää aikaa kanssasi. 😊 Heti ekaksi halaisin sinua.
Mä saatan purkaa mun "hoivaviettiä" mun kaveriin. 😅 Hän kertoi että meinasi kuolla. 😨
Rakkaudella M.K.K
 
vierailija
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Hyvän yön haleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Rakastan sinussa sitä kun olet rauhallinen. Ainakin minun mittapuulla olet. 🥰 Tykkää myös ihan kauheasti sinun ulkonäöstä kun olet niin halittavan näköinen. Aivan liian ihana olet. 😍 Haluaisin nähdä sinua sillein lähempää ja viettää aikaa kanssasi. 😊 Heti ekaksi halaisin sinua.
Mä saatan purkaa mun "hoivaviettiä" mun kaveriin. 😅 Hän kertoi että meinasi kuolla. 😨
Rakkaudella M.K.K
🥰
 
vierailija
H(n), Alan vaipua epätoivoon, koska sä suljit mut pois. Olisin halunnut tehdä sun kanssa yhdessä musaa. Haaveilin sinusta muusanani ja sinusta kumppanina: oltais voitu tehdä biisejä yhdessä. Luultavasti jatkuvasti rakasteltaisiin ja lemmittäisiin jammailun ohella. Kylvettäisiin yhdessä. Matkusteltais ja tehtäis kaikkea kivaa yhdessä. Nyt kun olen sut menettänyt, olen menettänyt haluni elää. Taidan jäädä täältä pois, koska et anna mulle enää mitään huomiota IRL. Se siitä.
 
vierailija
Yritin saada unta. Ei tullut, kun mietin, mistä olisit voinut pahoittaa mielesi. Sen on pakko olla se raksaviesti. En tajunnut, että siinä olisi mitään loukkaavaa. Ilmeisesti oli. Huomaan, että tulkitset minua aika ikävästi. Minä en satuta ketään huvikseni. Mikset voi ajatella minusta hyväntahtoisesti? Tämä toistuu. Jos homma ei toimi, täytyy alkaa laskeutua maan pinnalle.
 

Yhteistyössä