vierailija
Minulle on todellakin aivan sama, uskotko kuvan aitouteen vai et, kuten sinullekin luulisi olevan aivan sama, mitä minä kuvasta uskon.Voisiko joku tekoälyasiantuntija nyt linkata vastaavanlaisia julkkiksista tehtyjä kuvia tai tehdä itse vastaavan? Lupaan uskoa jos sellaisia löytyy.
Noi linkkaamasi kuvat on ihan eri sarjaa kuin se kahvilakuva, niistä näkee kilometrin päähän että eivät ole aitoja. Onko sulla tullut vastaan mitään samantapaista kuin se kahvilakuva? Mulla ei.Minulle on todellakin aivan sama, uskotko kuvan aitouteen vai et, kuten sinullekin luulisi olevan aivan sama, mitä minä kuvasta uskon.
Julkkiksista on viimeisten muutamien vuosien aikana tehty tekoälyllä kasapäin kuvia, joissa heitä on sijoitettu milloin mihinkin ympäristöön ja yhteyteen, sen ei pitäisi olla uutinen enää kenellekään. Viime aikojen kohutuin tapaus taitaa olla se, kun Trump käytti tekoälyn luomia kuvia Taylor Swiftistä ja tämän kannattajista kannustamassa Trumpia presidentiksi. Nykyään kuka vaan voi tehdä vastaavanlaisia kuvia. On jopa tekoälysovelluksia, joita mainostetaan sillä, että niillä voi luoda kuvia julkkiksista eri yhteyksissä.
Jos nyt välttämättä haluat nähdä tekoälyn tuotoksia julkkiksista, tässä yksi kokoelma. Saa uskoa tosiksi, jos haluaa.
Mysteerit kiinnostaa olipa kyse mistä tai kenestä tahansa. Ja jostain syystä sen selvittäminen että mikä kahvila se olisi, en tiedä mitä minä sitten sillä tiedolla teen. Kuvan aitoudesta mulla ei ole epäilyksiä.Villi yö ollut täällä. Mikä se ajatus tuon kuvan takana on, miksi on niin tärkeää selvittää, että onko se aito vai ei? Vai liittyykö se siihen, että se kuvan aitous/epäaitous kiinnostaa enemmän tällä kertaa, kuin ne kuvan henkilöt? B on kuitenkin paljastanut, että hän on S:n kanssa kaveri, joten tuollainen kuvan kaltainen tilanne saattaisi olla ihan todellisuutta (oli kuva aito tai ei)? Joten mikä se pointti tässä keskustelussa oli?
Nämä on just sellaisia siloteltuja kuvia niin kuin kaikki näkemäni tekoälykuvat.Minulle on todellakin aivan sama, uskotko kuvan aitouteen vai et, kuten sinullekin luulisi olevan aivan sama, mitä minä kuvasta uskon.
Julkkiksista on viimeisten muutamien vuosien aikana tehty tekoälyllä kasapäin kuvia, joissa heitä on sijoitettu milloin mihinkin ympäristöön ja yhteyteen, sen ei pitäisi olla uutinen enää kenellekään. Viime aikojen kohutuin tapaus taitaa olla se, kun Trump käytti tekoälyn luomia kuvia Taylor Swiftistä ja tämän kannattajista kannustamassa Trumpia presidentiksi. Nykyään kuka vaan voi tehdä vastaavanlaisia kuvia. On jopa tekoälysovelluksia, joita mainostetaan sillä, että niillä voi luoda kuvia julkkiksista eri yhteyksissä.
Jos nyt välttämättä haluat nähdä tekoälyn tuotoksia julkkiksista, tässä yksi kokoelma. Saa uskoa tosiksi, jos haluaa.
Totta, ehkä viittasivat kuitenkin tähän videoon. Eipä tosiaan varsinaisesti esittele mitään minustakin näyttää niiltä ihan sen perussormuksilta. Ja jos tuo on szigetistä niin kai sen jälkeenkin olisi jossain "nähty" se kihla/vihkisormus kun sitä on paljon esim mihan keikan yhteydessä haastateltu.Ellei kyse sitten ole tästä pätkästä, mutta tietääkseni tuo sormus on Krisillä ollut jo kauan.
Joo mun mielestä toi on just sen perussormuksista, joita sillä aina välillä näkyy kädessä, joten en ainakaan tuosta päättelisi mitään ja siis toki Kris voi olla hyvin kihloissa, mutta jotenkin ei vaikuta, että olisiTotta, ehkä viittasivat kuitenkin tähän videoon. Eipä tosiaan varsinaisesti esittele mitään minustakin näyttää niiltä ihan sen perussormuksilta. Ja jos tuo on szigetistä niin kai sen jälkeenkin olisi jossain "nähty" se kihla/vihkisormus kun sitä on paljon esim mihan keikan yhteydessä haastateltu.
Toki se voi olla kihloissakin, oli sormusta tai ei. Jotenkin vaan aattelen että Kris ei ole ehkä se eka joka sitoutuisi niin perinteisesti, mutta se on tietty vain mun saama vaikutelma hänestä.
Jep. Ja tuolien sijaan Mä ehdotan sille Ljubljanaan lähtevälle että katsoo pöytänumeroita tms mikä siinä kuvan oikeassa alanurkassa näkyy osittain kuvaan liitetyn vastauslaatikon alla. Sellanen kullanvärinen "teline" voi olla helppo tunnistaa.Mysteerit kiinnostaa olipa kyse mistä tai kenestä tahansa. Ja jostain syystä sen selvittäminen että mikä kahvila se olisi, en tiedä mitä minä sitten sillä tiedolla teen. Kuvan aitoudesta mulla ei ole epäilyksiä.
Ja Krisistä liikkuu vähän väliä noita suhdehuhuja. Silloin tällöin se on eronnut ja silloin tällöin kihloissaJoo mun mielestä toi on just sen perussormuksista, joita sillä aina välillä näkyy kädessä, joten en ainakaan tuosta päättelisi mitään ja siis toki Kris voi olla hyvin kihloissa, mutta jotenkin ei vaikuta, että olisi
Ei?Onko se meidän ennustaja, joka riehuu vauvalla parasta aikaa?
Nämä sun esimerkithän juurikin toimii todisteena kahvilakuvan aitoidesta. Tuolla ei ole yhtään vähänkään samantapaista kuvaa, vaan noista näkee heti, että ne tekoälyllä tehtyjä.Minulle on todellakin aivan sama, uskotko kuvan aitouteen vai et, kuten sinullekin luulisi olevan aivan sama, mitä minä kuvasta uskon.
Taatusti et ole tunnistanut kaikkia näkemiäsi tekoälyllä tehtyjä kuvia, etkä voi sanoa niiden kaikkien olevan siloteltuja. Tekoälysovellukset luovat harvoin kerralla valmista, vaan kuvia pitää usein viilata todella pitkään, että ne näyttävät täysin aidoilta. Kesken jääneeseen työhön jää juuri sellaisia virheitä, joita kahvilakuvassakin on, mutta loppuun asti viimeistellyt ovat sellaisia, ettei niitä ihmissilmä erota aidoista.Nämä on just sellaisia siloteltuja kuvia niin kuin kaikki näkemäni tekoälykuvat.
Hyvänen aika, eihän sen mikään todiste mistään pitänyt ollakaan. Usko pois kahvilakuvan aitouteen, ei haittaa minua vähääkään.Nämä sun esimerkithän juurikin toimii todisteena kahvilakuvan aitoidesta. Tuolla ei ole yhtään vähänkään samantapaista kuvaa, vaan noista näkee heti, että ne tekoälyllä tehtyjä.
No voitko linkata sellaisia kuvia julkkiksista joita ei erota aidosta?Taatusti et ole tunnistanut kaikkia näkemiäsi tekoälyllä tehtyjä kuvia, etkä voi sanoa niiden kaikkien olevan siloteltuja. Tekoälysovellukset luovat harvoin kerralla valmista, vaan kuvia pitää usein viilata todella pitkään, että ne näyttävät täysin aidoilta. Kesken jääneeseen työhön jää juuri sellaisia virheitä, joita kahvilakuvassakin on, mutta loppuun asti viimeistellyt ovat sellaisia, ettei niitä ihmissilmä erota aidoista.
Tuo linkkaamani kokoelma oli tarkoituksellisen överi, enkä tietenkään oletakaan kenenkään uskovan sen kuviin.
Minua kiinnostaa eniten se graffitiseinä. Sen luulisi olevan paikallaan, vaikka terassikalusteet olisikin jo kannettu sisään.Jep. Ja tuolien sijaan Mä ehdotan sille Ljubljanaan lähtevälle että katsoo pöytänumeroita tms mikä siinä kuvan oikeassa alanurkassa näkyy osittain kuvaan liitetyn vastauslaatikon alla. Sellanen kullanvärinen "teline" voi olla helppo tunnistaa.
No miksi sitten linkkasit sen vastaukseksi viestiin, jossa pyydyttiin esimerkkejä vastaavista kuvista?Hyvänen aika, eihän sen mikään todiste mistään pitänyt ollakaan. Usko pois kahvilakuvan aitouteen, ei haittaa minua vähääkään.
Graffititkin kyllä saattaa saada uusia kerroksia, varsinkin kun tossa näyttää olevan ihan vaan töhryjä ja tägejä eikä mitään varsinaista taideteosta.Minua kiinnostaa eniten se graffitiseinä. Sen luulisi olevan paikallaan, vaikka terassikalusteet olisikin jo kannettu sisään.
Koska sillä ei ole mitään muita esimerkkejä. Ollaan saatu varmaan kymmenen viestiä geneeristä löpinää tekoälykuvista ja geneeriset esimerkkikuvat.No miksi sitten linkkasit sen vastaukseksi viestiin, jossa pyydyttiin esimerkkejä vastaavista kuvista?
Laita edes yksi tekoälyllä tuotettu kuva joka näyttää tuolta. Edes yksi mikä on kuin salakuvaajan ottama. Jatketaan sitten keskustelua jos onnistut sellaisen linkittämään.Taatusti et ole tunnistanut kaikkia näkemiäsi tekoälyllä tehtyjä kuvia, etkä voi sanoa niiden kaikkien olevan siloteltuja. Tekoälysovellukset luovat harvoin kerralla valmista, vaan kuvia pitää usein viilata todella pitkään, että ne näyttävät täysin aidoilta. Kesken jääneeseen työhön jää juuri sellaisia virheitä, joita kahvilakuvassakin on, mutta loppuun asti viimeistellyt ovat sellaisia, ettei niitä ihmissilmä erota aidoista.
Tuo linkkaamani kokoelma oli tarkoituksellisen överi, enkä tietenkään oletakaan kenenkään uskovan sen kuviin.
Samoin se kaarella oleva mukulakiveys on hyvä tuntomerkki. Ei sitäkään kaikkialla Ljubljanassa ollut (mitä googlemapsista katselin) niin rajaa aluetta eikä tarvitse edes miettiä asiaa jos ei sellaista näy.Jep. Ja tuolien sijaan Mä ehdotan sille Ljubljanaan lähtevälle että katsoo pöytänumeroita tms mikä siinä kuvan oikeassa alanurkassa näkyy osittain kuvaan liitetyn vastauslaatikon alla. Sellanen kullanvärinen "teline" voi olla helppo tunnistaa.
Mitä se mielestäsi nuohoaa? Kaverin kanssa lomailu on nuohoamista susta?Jep. Toisin kuin Bojan minkään Sadien kanssa! Aika kiinnostunut se on K:n kanssa nuohoamaan vastarakastuneeksi "Sadien poikaystäväksi"
Kylläpäs sinä nyt jaksat selitellä jotain kaverikuvaa, kun oot itse kehitellyt siitä vähän enemmän ja useampi ei nyt täällä siihen usko.Laita edes yksi tekoälyllä tuotettu kuva joka näyttää tuolta. Edes yksi mikä on kuin salakuvaajan ottama. Jatketaan sitten keskustelua jos onnistut sellaisen linkittämään.