K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voisiko joku tekoälyasiantuntija nyt linkata vastaavanlaisia julkkiksista tehtyjä kuvia tai tehdä itse vastaavan? Lupaan uskoa jos sellaisia löytyy.
Minulle on todellakin aivan sama, uskotko kuvan aitouteen vai et, kuten sinullekin luulisi olevan aivan sama, mitä minä kuvasta uskon.

Julkkiksista on viimeisten muutamien vuosien aikana tehty tekoälyllä kasapäin kuvia, joissa heitä on sijoitettu milloin mihinkin ympäristöön ja yhteyteen, sen ei pitäisi olla uutinen enää kenellekään. Viime aikojen kohutuin tapaus taitaa olla se, kun Trump käytti tekoälyn luomia kuvia Taylor Swiftistä ja tämän kannattajista kannustamassa Trumpia presidentiksi. Nykyään kuka vaan voi tehdä vastaavanlaisia kuvia. On jopa tekoälysovelluksia, joita mainostetaan sillä, että niillä voi luoda kuvia julkkiksista eri yhteyksissä.

Jos nyt välttämättä haluat nähdä tekoälyn tuotoksia julkkiksista, tässä yksi kokoelma. Saa uskoa tosiksi, jos haluaa. 😀

 
vierailija
Minulle on todellakin aivan sama, uskotko kuvan aitouteen vai et, kuten sinullekin luulisi olevan aivan sama, mitä minä kuvasta uskon.

Julkkiksista on viimeisten muutamien vuosien aikana tehty tekoälyllä kasapäin kuvia, joissa heitä on sijoitettu milloin mihinkin ympäristöön ja yhteyteen, sen ei pitäisi olla uutinen enää kenellekään. Viime aikojen kohutuin tapaus taitaa olla se, kun Trump käytti tekoälyn luomia kuvia Taylor Swiftistä ja tämän kannattajista kannustamassa Trumpia presidentiksi. Nykyään kuka vaan voi tehdä vastaavanlaisia kuvia. On jopa tekoälysovelluksia, joita mainostetaan sillä, että niillä voi luoda kuvia julkkiksista eri yhteyksissä.

Jos nyt välttämättä haluat nähdä tekoälyn tuotoksia julkkiksista, tässä yksi kokoelma. Saa uskoa tosiksi, jos haluaa.

Noi linkkaamasi kuvat on ihan eri sarjaa kuin se kahvilakuva, niistä näkee kilometrin päähän että eivät ole aitoja. Onko sulla tullut vastaan mitään samantapaista kuin se kahvilakuva? Mulla ei.
 
vierailija
Villi yö ollut täällä. Mikä se ajatus tuon kuvan takana on, miksi on niin tärkeää selvittää, että onko se aito vai ei? Vai liittyykö se siihen, että se kuvan aitous/epäaitous kiinnostaa enemmän tällä kertaa, kuin ne kuvan henkilöt? B on kuitenkin paljastanut, että hän on S:n kanssa kaveri, joten tuollainen kuvan kaltainen tilanne saattaisi olla ihan todellisuutta (oli kuva aito tai ei)? Joten mikä se pointti tässä keskustelussa oli?
Mysteerit kiinnostaa olipa kyse mistä tai kenestä tahansa. Ja jostain syystä sen selvittäminen että mikä kahvila se olisi, en tiedä mitä minä sitten sillä tiedolla teen. Kuvan aitoudesta mulla ei ole epäilyksiä.
 
vierailija
Minulle on todellakin aivan sama, uskotko kuvan aitouteen vai et, kuten sinullekin luulisi olevan aivan sama, mitä minä kuvasta uskon.

Julkkiksista on viimeisten muutamien vuosien aikana tehty tekoälyllä kasapäin kuvia, joissa heitä on sijoitettu milloin mihinkin ympäristöön ja yhteyteen, sen ei pitäisi olla uutinen enää kenellekään. Viime aikojen kohutuin tapaus taitaa olla se, kun Trump käytti tekoälyn luomia kuvia Taylor Swiftistä ja tämän kannattajista kannustamassa Trumpia presidentiksi. Nykyään kuka vaan voi tehdä vastaavanlaisia kuvia. On jopa tekoälysovelluksia, joita mainostetaan sillä, että niillä voi luoda kuvia julkkiksista eri yhteyksissä.

Jos nyt välttämättä haluat nähdä tekoälyn tuotoksia julkkiksista, tässä yksi kokoelma. Saa uskoa tosiksi, jos haluaa.

Nämä on just sellaisia siloteltuja kuvia niin kuin kaikki näkemäni tekoälykuvat.
 
vierailija
Ellei kyse sitten ole tästä pätkästä, mutta tietääkseni tuo sormus on Krisillä ollut jo kauan.
Totta, ehkä viittasivat kuitenkin tähän videoon. Eipä tosiaan varsinaisesti esittele mitään 😃 minustakin näyttää niiltä ihan sen perussormuksilta. Ja jos tuo on szigetistä niin kai sen jälkeenkin olisi jossain "nähty" se kihla/vihkisormus kun sitä on paljon esim mihan keikan yhteydessä haastateltu.

Toki se voi olla kihloissakin, oli sormusta tai ei. Jotenkin vaan aattelen että Kris ei ole ehkä se eka joka sitoutuisi niin perinteisesti, mutta se on tietty vain mun saama vaikutelma hänestä.
 
vierailija
Totta, ehkä viittasivat kuitenkin tähän videoon. Eipä tosiaan varsinaisesti esittele mitään minustakin näyttää niiltä ihan sen perussormuksilta. Ja jos tuo on szigetistä niin kai sen jälkeenkin olisi jossain "nähty" se kihla/vihkisormus kun sitä on paljon esim mihan keikan yhteydessä haastateltu.

Toki se voi olla kihloissakin, oli sormusta tai ei. Jotenkin vaan aattelen että Kris ei ole ehkä se eka joka sitoutuisi niin perinteisesti, mutta se on tietty vain mun saama vaikutelma hänestä.
Joo mun mielestä toi on just sen perussormuksista, joita sillä aina välillä näkyy kädessä, joten en ainakaan tuosta päättelisi mitään :D ja siis toki Kris voi olla hyvin kihloissa, mutta jotenkin ei vaikuta, että olisi
 
vierailija
Mysteerit kiinnostaa olipa kyse mistä tai kenestä tahansa. Ja jostain syystä sen selvittäminen että mikä kahvila se olisi, en tiedä mitä minä sitten sillä tiedolla teen. Kuvan aitoudesta mulla ei ole epäilyksiä.
Jep. Ja tuolien sijaan Mä ehdotan sille Ljubljanaan lähtevälle että katsoo pöytänumeroita tms mikä siinä kuvan oikeassa alanurkassa näkyy osittain kuvaan liitetyn vastauslaatikon alla. Sellanen kullanvärinen "teline" voi olla helppo tunnistaa.
 
vierailija
Joo mun mielestä toi on just sen perussormuksista, joita sillä aina välillä näkyy kädessä, joten en ainakaan tuosta päättelisi mitään ja siis toki Kris voi olla hyvin kihloissa, mutta jotenkin ei vaikuta, että olisi
Ja Krisistä liikkuu vähän väliä noita suhdehuhuja. Silloin tällöin se on eronnut ja silloin tällöin kihloissa :D
 
vierailija
Minulle on todellakin aivan sama, uskotko kuvan aitouteen vai et, kuten sinullekin luulisi olevan aivan sama, mitä minä kuvasta uskon.

Julkkiksista on viimeisten muutamien vuosien aikana tehty tekoälyllä kasapäin kuvia, joissa heitä on sijoitettu milloin mihinkin ympäristöön ja yhteyteen, sen ei pitäisi olla uutinen enää kenellekään. Viime aikojen kohutuin tapaus taitaa olla se, kun Trump käytti tekoälyn luomia kuvia Taylor Swiftistä ja tämän kannattajista kannustamassa Trumpia presidentiksi. Nykyään kuka vaan voi tehdä vastaavanlaisia kuvia. On jopa tekoälysovelluksia, joita mainostetaan sillä, että niillä voi luoda kuvia julkkiksista eri yhteyksissä.

Jos nyt välttämättä haluat nähdä tekoälyn tuotoksia julkkiksista, tässä yksi kokoelma. Saa uskoa tosiksi, jos haluaa.

Nämä sun esimerkithän juurikin toimii todisteena kahvilakuvan aitoidesta. Tuolla ei ole yhtään vähänkään samantapaista kuvaa, vaan noista näkee heti, että ne tekoälyllä tehtyjä.
 
vierailija
Nämä on just sellaisia siloteltuja kuvia niin kuin kaikki näkemäni tekoälykuvat.
Taatusti et ole tunnistanut kaikkia näkemiäsi tekoälyllä tehtyjä kuvia, etkä voi sanoa niiden kaikkien olevan siloteltuja. Tekoälysovellukset luovat harvoin kerralla valmista, vaan kuvia pitää usein viilata todella pitkään, että ne näyttävät täysin aidoilta. Kesken jääneeseen työhön jää juuri sellaisia virheitä, joita kahvilakuvassakin on, mutta loppuun asti viimeistellyt ovat sellaisia, ettei niitä ihmissilmä erota aidoista.

Tuo linkkaamani kokoelma oli tarkoituksellisen överi, enkä tietenkään oletakaan kenenkään uskovan sen kuviin.
 
vierailija
Taatusti et ole tunnistanut kaikkia näkemiäsi tekoälyllä tehtyjä kuvia, etkä voi sanoa niiden kaikkien olevan siloteltuja. Tekoälysovellukset luovat harvoin kerralla valmista, vaan kuvia pitää usein viilata todella pitkään, että ne näyttävät täysin aidoilta. Kesken jääneeseen työhön jää juuri sellaisia virheitä, joita kahvilakuvassakin on, mutta loppuun asti viimeistellyt ovat sellaisia, ettei niitä ihmissilmä erota aidoista.

Tuo linkkaamani kokoelma oli tarkoituksellisen överi, enkä tietenkään oletakaan kenenkään uskovan sen kuviin.
No voitko linkata sellaisia kuvia julkkiksista joita ei erota aidosta?
 
vierailija
Jep. Ja tuolien sijaan Mä ehdotan sille Ljubljanaan lähtevälle että katsoo pöytänumeroita tms mikä siinä kuvan oikeassa alanurkassa näkyy osittain kuvaan liitetyn vastauslaatikon alla. Sellanen kullanvärinen "teline" voi olla helppo tunnistaa.
Minua kiinnostaa eniten se graffitiseinä. Sen luulisi olevan paikallaan, vaikka terassikalusteet olisikin jo kannettu sisään.
 
vierailija
Taatusti et ole tunnistanut kaikkia näkemiäsi tekoälyllä tehtyjä kuvia, etkä voi sanoa niiden kaikkien olevan siloteltuja. Tekoälysovellukset luovat harvoin kerralla valmista, vaan kuvia pitää usein viilata todella pitkään, että ne näyttävät täysin aidoilta. Kesken jääneeseen työhön jää juuri sellaisia virheitä, joita kahvilakuvassakin on, mutta loppuun asti viimeistellyt ovat sellaisia, ettei niitä ihmissilmä erota aidoista.

Tuo linkkaamani kokoelma oli tarkoituksellisen överi, enkä tietenkään oletakaan kenenkään uskovan sen kuviin.
Laita edes yksi tekoälyllä tuotettu kuva joka näyttää tuolta. Edes yksi mikä on kuin salakuvaajan ottama. Jatketaan sitten keskustelua jos onnistut sellaisen linkittämään.
 
vierailija
Jep. Ja tuolien sijaan Mä ehdotan sille Ljubljanaan lähtevälle että katsoo pöytänumeroita tms mikä siinä kuvan oikeassa alanurkassa näkyy osittain kuvaan liitetyn vastauslaatikon alla. Sellanen kullanvärinen "teline" voi olla helppo tunnistaa.
Samoin se kaarella oleva mukulakiveys on hyvä tuntomerkki. Ei sitäkään kaikkialla Ljubljanassa ollut (mitä googlemapsista katselin) niin rajaa aluetta eikä tarvitse edes miettiä asiaa jos ei sellaista näy.
 

Yhteistyössä