Sain panna vaimoni siskoa

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Pääsin panemaan vaimoni siskoa kun harrastimme parinvaihtoa.
Vaimoni oli siskonsa kanssa puhuneet kun molemmat miehet oli pyytäneet vaimojaan parinvaihtoon.
Naiset olivat päättäneet vaihtaa miehiä ja me pääsimme kummankin siskon kanssa panemaan.
Me miehet oltaisiin halukkaita jatkamaan tätä parinvaihtoa.
Saa nähdä mitä naisemme päättää, hauskaa oli kuitenkin.
Minä nautin täysin kun sain vaimon siskoa panna samalla kun vieressä pantiin omaa vaimoa.

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Kyllä tekee mukavaa kun vaimoni ja hänen siskonsa ovat sopineet, että molemmat saavat panon kunhan tulevat minun sänkyyn vaikka yöllä. Olen usein arvaillut kesken panojen että kumpi nyt on alla. Todellista sisarrakkautta. Suosittelen naisille älkää pihistelkö ei se siitä kulu.

vierailija
Parisänkyjä lötyy ja vierashuoneita. Tämän hyvän asian pääsisältö on: vaimollani on suuri sydän, sentakia hän antaa siskonsa minun käyttööni koko yöksi. Vaimoni seksin tarve ei siitä vähene, päinvastoin.. Miehet haluaa vaihtelua ja mikä sen parempi järjestely kuin tutun kanssa. Kyllä pora terottuu, kokemusta on ja mukavaa jännitystä.

vierailija
Sisarukset ovat niin samankokoiset ja -näköiset, että täysin pimeässä on vaikea tunnistaa.. Kopeloimalla eri paikkoja niin ei tunnista vieläkään.
Yhdynnän jälkeen tynnistin, kyllä vaimoni sisko oli innokkaampi.

• Haha
vierailija
Oltiin hyviä ystäviä vaimoni siskon ja hänen miehensä kanssa.
Aloimme vaimon siskonmiehen kanssa suunnittelemaan miten saisimme siskokset parinvaihtoon mukaan me miehet olisimme valmiit vaihtamaan panokavereita.
Suunnitelma on vielä kesken.
Joskus vielä onnistutaan.

• Tykkää
vierailija
Minulla toisin päin. Ennen kuin tapasimme vaimoni oli ollut vanhemman sisarensa ja tämän miehen lastenvahtina. Kesämökillä oli ollut tilanne, jossa he olivat kahden olleet kesken ja naineet. Jostain syystä tämä tieto kiihottaa minua. Sillä samalla mökillä olemme saunoneet, yhteissaunneetkin, ja en voi olla ajattelematta, salaa vilkuilematta että tuo mulkku on tuntenut vaimoni sieltä, ja myös toisin päin.

vierailija
En saanut panna vaimoni siskoa vaikka häntä kuolasinkin koko parhaan ikäni, tietysti hän oli sen huomannut ja vaistonnut koska sanoi kerran, että ei voi sitä siskolleen tehdä ja ehkä oli hyvä niin. Muistan hyvin ne muutamat yhteiset uintiretket jolloin pääsin " syömään " häntä pienissä punaisissa bikineissä ja punaiset varpaankynnet joita olisin halunnut nuolaista, sekä rinnat jotka juuri ja juuri pysyivät bikineissä. Piilossa oleva pyllynreikä olisi saanut myös monta nuolaisua. Aika on ajanut ohi ja hän muutti viereiseen kaupungiin, kyläilty on mutta ikä on tappanut suurimmat poltteet. AJANHAAVEET.

Yhteistyössä