Mä olen täällä kerran epäillyt kuvaa tekaistuksi ja sain sellaisen ryöpytyksen, etten uskaltanut jatkaa (mikä siinä on, että jos jotain kyselee, niin heti leimataan harhaiseksi shippaajaksi?). Mulla ei ole kyseistä kuvaa, joten en nyt voi tarkalleen sanoa, mitä seikkoja epäilin, mutta siis muistan epäilleeni käsien kokoa ja sormien pituutta (muistaakseni Sadien ainakin), kuvan epäselvyyttä joissakin kohdissa mutta hyvinkin selvää ja skarppia taas toisissa kohdissa, jonkun päässä oli jotain vikaa mutta en muista enää kenen ja ne tuolit oli malliltaan tosi outoja mutta en muistaakseni kyllä laskenut mitään jalkoja tms.
Lisäksi epäilyttää, että kuvaajaa ei selvästi havaita eli häneen ei katso yksikään seurueen jäsenistä mutta silti kuvia on vain yksi epäselvä otos. Yleensä niitä näpätään nopeasti sarja, jolloin se väärentämisen epäilykin häviää, kun on samasta tilanteesta useampi kuva.
Mutta loppupeleissä sillä ei ole mitään väliä, kun B on kommenttinsa asiasta antanut. Ihan sama, onko kuva aito vai ei, saa hän ystäviään tavata eikä kuva todista puoleen tai toiseen mitään.