vierailija
Kenen unelma?Unelmani elää — yhteisestä ajasta, lapsesta, esikaupunkialueen metsän reunassa sijaitsevasta kodistamme.... tietty perheen pää on aina äiti
Kenen unelma?Unelmani elää — yhteisestä ajasta, lapsesta, esikaupunkialueen metsän reunassa sijaitsevasta kodistamme.... tietty perheen pää on aina äiti
Tuo ei ollut minulta, mutta muistuttaa jossain määrin omaani. Siis unelma, on jouston varaa. Sivusta eräältä mieheltä kulkuvälineestä, odottamassa lähtöä kohti kortteeria. Naiselle.Kenen unelma?
Mistä nää puhut?Ei sitä tarvitse hieroa naamaani. Jatkan toki itsekseni höpertelemistä ihan kuin sinäkin ihosi kierimistä. Jos ei kestä ajatuksesi päivänvaloa edes sen vertaa että voisit ne minulle kertoa niin näin on parempi. Vieressä tai ei niin sillä ei ole väliä jos se on illuusio ilman halua nähdä se toinen maailma joka siitä vierestä alkaa.
Mitä n. tässä merkitsee? Nainen vai naiselleTaitaa kaikki miun lähellä tietää miten hulluna sinuun olen. Ei semmousta montaa vuotta salaamaan pysty. Korvia myöten rtunut Sinuun n.
Sivulta tulkitsen niin että tässä mies ilmaisee tunteita naista kohtaan. "Korvia myöten rakastunut Sinuun nainen" siis lukisin.Mitä n. tässä merkitsee? Nainen vai naiselle
Kenen?Sun pitää tehdä aloite takaisin päin.
Minulla on sukulainen, joka kerran soitti aamuyöllä kertoakseen jottei hällä ollut miulle mitään asiaa. Sivusta.Trollukkahan se sinä olet. Kukaan, jota ei enää joku kiinnosta tule sitä ilmoittamaan tänne av:n kaipuuketjuakin vieläkin randomimpaan ja vähemmän tiedettyyn loukkoon.
Kiitos!Sivulta tulkitsen niin että tässä mies ilmaisee tunteita naista kohtaan. "Korvia myöten rakastunut Sinuun nainen" siis lukisin.
Omin pokkana!Hyvää yötä ihanalle naiselle
Ole hyvä vain.Kiitos!
Ei piäSun pitää tehdä aloite takaisin päin.
Onnea sinulle ja teille!Miten voi olla. Että joku ihminen on se sinun kotisi. Ei paikka, vaan se ihminen. Hänen lähellään ylleni laskeutuu täydellinen tyyneys. Rauha, lepo, onni.
Tulin kotiin.
Oletko mies vai nainen?Ikävä raastaa rintaa ja olen vereslihalla kaipuusta sinuun.
Näin on.Meidän rakkaustarinamme on totta jo nyt, vaikka onkin totta ainoastaan meille.