K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sä varmaan vastasit mulle aiemmin, kun kirjoitin, että kaipaan tällaisia päivityksiä ja niiden fiilistelyä? Itsekään en shippaa heitä, mutta rakastan tätä heidän söpöä hölmöilyä. Joksuissa ihanaa on just se, että koko bändillä tuntuu olevan kemiaa keskenään ja sellainen hyvä tekemisen fiilis. Joskus sitä haistaa, jos jonkun bändin jäsenillä on skismaa keskenään tai ne kemiat ei pelaa, mutta Joksut ovat ihania kombossa kuin kombossa. K ja esim. Häärijä sekä Mikke sopii tähän tähän sarjaan myös loistavasti ja musta heillä on myös mahtava kemia Joksujen kanssa. Jotain samaa luovaa herkkyyttä, vilpittömyyttä ja huumoria löytyy heistä kaikista sekä Joksuista että Kärtsä crewsta.
Se on juuri näin! Joksuilla on kyllä todella hyvä kemia ja yhteishenki keskenään, mikä on ihanaa, että heillä oikeesti on ihanat läheiset välit toisiinsa 🥰 ja Joksut+K, H ja Mikke on kyllä kans loistava porukka ja totta kai Jesse ja Daltonit mukaan! Kiva, että he kaikki ovat ystävystyneet toistensa kanssa 🥰
 
vierailija
jaahas, se urbanin bändi on siddhartan lämppärinä ensi kuussa :D Näinköhän Kris käy bäkkärillä morjenstamassa?
AAAAAAA!!! Kiitos tästä! Oon pitkään leikitellyt ajatuksella että lähtisin syyslomalla Ljubljanaan ja tämä ratkaisi asian. Ostin just äsken menolipun sekä lipun tuolle keikalle 🤩😍

Ja tuolla aiemmin kun kovasti taas pohdittiin voiko ne yhet muka matkustaa kahdestaan ja onko parisuhteet heikoilla kantimilla sen takia, niin teemaan sopivasti minäkin matkustan ihan yksin, vaikka olen naimisissa enkä usko että tämän takia erotaan 😄
 
vierailija
AAAAAAA!!! Kiitos tästä! Oon pitkään leikitellyt ajatuksella että lähtisin syyslomalla Ljubljanaan ja tämä ratkaisi asian. Ostin just äsken menolipun sekä lipun tuolle keikalle

Ja tuolla aiemmin kun kovasti taas pohdittiin voiko ne yhet muka matkustaa kahdestaan ja onko parisuhteet heikoilla kantimilla sen takia, niin teemaan sopivasti minäkin matkustan ihan yksin, vaikka olen naimisissa enkä usko että tämän takia erotaan
Menolipun vain? 🤣 Kerro kuitenkin tästä puolisolle. 😉
 
vierailija
Kannattaa myös katsoa, onko siellä niitä tuoleja myös ilman selkänojaa tai ilman istuinosaa, kuten kuvassa.
Joo katselin juuri sitä kuvaa tarkemmin ja siinä on kaikki ihan vinksin vonksin siinä oikealla puolella kun katsoo oletetun Milan edustalla olevaa tuolia. :D Siinä vaan jatkuu ne selkänojasta lähtevät metallituet epäaidosti mutta istuinosaa ei ole. Ja saman selkänojan alla näkyy monta metallijalkaa vinossa vaikka siinä ei ole mitään mihin ne kuuluisi. Samoin ihan oikeassa kulmassa menee metallitanko joka on ristissä toisen kanssa, mutta tämä tanko on todella pitkä ja jatkuu sen naisenkin yli. Selvästi ai-kamaa.
 
vierailija
AAAAAAA!!! Kiitos tästä! Oon pitkään leikitellyt ajatuksella että lähtisin syyslomalla Ljubljanaan ja tämä ratkaisi asian. Ostin just äsken menolipun sekä lipun tuolle keikalle

Ja tuolla aiemmin kun kovasti taas pohdittiin voiko ne yhet muka matkustaa kahdestaan ja onko parisuhteet heikoilla kantimilla sen takia, niin teemaan sopivasti minäkin matkustan ihan yksin, vaikka olen naimisissa enkä usko että tämän takia erotaan
Hauskaa matkaa ja antoisaa keikkaelämystä sulle.👌🤩 Toivottavasti saadaan rapsat sitten myöhemmin.
 
vierailija
Sä varmaan vastasit mulle aiemmin, kun kirjoitin, että kaipaan tällaisia päivityksiä ja niiden fiilistelyä? Itsekään en shippaa heitä, mutta rakastan tätä heidän söpöä hölmöilyä. Joksuissa ihanaa on just se, että koko bändillä tuntuu olevan kemiaa keskenään ja sellainen hyvä tekemisen fiilis. Joskus sitä haistaa, jos jonkun bändin jäsenillä on skismaa keskenään tai ne kemiat ei pelaa, mutta Joksut ovat ihania kombossa kuin kombossa. K ja esim. Häärijä sekä Mikke sopii tähän tähän sarjaan myös loistavasti ja musta heillä on myös mahtava kemia Joksujen kanssa. Jotain samaa luovaa herkkyyttä, vilpittömyyttä ja huumoria löytyy heistä kaikista sekä Joksuista että Kärtsä crewsta.
Joo juuri sellaiseen viestiin vastasin. ❤ Samaa mieltä Joksujen ihanista kemioista ja K niin kivasti solahtaa siihen porukkaan. Härtsä selvästi on myös ystävystynyt Joksujen kanssa. Varmasti muutkin, mutta heistä on vähemmän tietoa.
 
vierailija
Ei kannata kertoa, jos vaikka Jan tulee kadulla vastaan ja tapahtuu salama rakastuminen.
😂😂😂

Itse asiassa viime syksynä, ku lähdin Nordic tourin keikoille, sanoin puolisolle että uskollisuutta olen aina vannonut mutta Jan Petehiä ei sit lasketa. Puoliso ei juuri korvaansa lotkauttanut mutta keikkakaverina ollut tyttäreni repi pelihousunsa. Kuulemma ymmärtää kyllä täysin mut ei vaan halunnut kuulla oman äidin sanovan niin😄
 
vierailija
Joo katselin juuri sitä kuvaa tarkemmin ja siinä on kaikki ihan vinksin vonksin siinä oikealla puolella kun katsoo oletetun Milan edustalla olevaa tuolia. Siinä vaan jatkuu ne selkänojasta lähtevät metallituet epäaidosti mutta istuinosaa ei ole. Ja saman selkänojan alla näkyy monta metallijalkaa vinossa vaikka siinä ei ole mitään mihin ne kuuluisi. Samoin ihan oikeassa kulmassa menee metallitanko joka on ristissä toisen kanssa, mutta tämä tanko on todella pitkä ja jatkuu sen naisenkin yli. Selvästi ai-kamaa.
Ne ristissä olevat taitaa olla pöydän jalat.
 
vierailija
Joo katselin juuri sitä kuvaa tarkemmin ja siinä on kaikki ihan vinksin vonksin siinä oikealla puolella kun katsoo oletetun Milan edustalla olevaa tuolia. Siinä vaan jatkuu ne selkänojasta lähtevät metallituet epäaidosti mutta istuinosaa ei ole. Ja saman selkänojan alla näkyy monta metallijalkaa vinossa vaikka siinä ei ole mitään mihin ne kuuluisi. Samoin ihan oikeassa kulmassa menee metallitanko joka on ristissä toisen kanssa, mutta tämä tanko on todella pitkä ja jatkuu sen naisenkin yli. Selvästi ai-kamaa.
En osaa.nähdä noita noin kun sinä. Tuolin istuinosa jää kuvan ulkopuolelle, selkänojan tuet on vähän kaarevat. Sadien tuolin jalat näkyvät, muttei tuolia. ”Matallitanko” on Milan tuolin selkänojan tuki. Varmaan tuota kuvaa kun katsoo, voi nähdä asiat vähän eritavalla., vähän senkin mukaan, mitä siinä uskoo näkevänsä.
 
vierailija
Itse asiassa viime syksynä, ku lähdin Nordic tourin keikoille, sanoin puolisolle että uskollisuutta olen aina vannonut mutta Jan Petehiä ei sit lasketa. Puoliso ei juuri korvaansa lotkauttanut mutta keikkakaverina ollut tyttäreni repi pelihousunsa. Kuulemma ymmärtää kyllä täysin mut ei vaan halunnut kuulla oman äidin sanovan niin
Täällä on niin monta Jan fania, joten ihan siksi heitin juuri tuon nimen kehiin. Osuin oikeaan siis edes jossakin.🤣
 
vierailija
En osaa.nähdä noita noin kun sinä. Tuolin istuinosa jää kuvan ulkopuolelle, selkänojan tuet on vähän kaarevat. Sadien tuolin jalat näkyvät, muttei tuolia. ”Matallitanko” on Milan tuolin selkänojan tuki. Varmaan tuota kuvaa kun katsoo, voi nähdä asiat vähän eritavalla., vähän senkin mukaan, mitä siinä uskoo näkevänsä.
Itse asiassa näin myös tuon kuvaamasi tavan äsken kun katselin kuvaa uudelleen, Milan tuoli olisi siinä tapauksessa samanlainen kuin etualan tuoli ja niissä vaan on tosi korkea selkänoja tai jotain. 🤔
 
vierailija
Kannattaa myös katsoa, onko siellä niitä tuoleja myös ilman selkänojaa tai ilman istuinosaa, kuten kuvassa. 😀
Olipa hyvä kun tästä tuli keskustelua sillä ne metallijutut siinä etualalla ei taidakkaan olla tuolin selkänojia niin kuin olen luullut. Perhana, ilmankos niitä ei löytynyt mistään kahvilasta. Tiktokin kun pysäyttää oikeaan kohtaan niin näkyy myös sen metallijutun alaosa ja siinä ei kyllä näy mitään missä istua. Harmi kun se tiktokkaaja on laittanut kommentin just sellaisen kyltin tms kohdalle jossa on joku kuvio ja mistä olisi voinut saada lisävihjeitä.
 
vierailija
Itse asiassa näin myös tuon kuvaamasi tavan äsken kun katselin kuvaa uudelleen, Milan tuoli olisi siinä tapauksessa samanlainen kuin etualan tuoli ja niissä vaan on tosi korkea selkänoja tai jotain.
Joo, mä näen aika korkean selkänojan, jossa vähän kaarevat tuet. Milan tuoli varmaan tosiaan samanlainen kun siinä edessä. Sieltä selkänojan välistä näkyy mun mielestä niitä Milan tuolin jalkoja ja Sadien myös.
 
vierailija
Olipa hyvä kun tästä tuli keskustelua sillä ne metallijutut siinä etualalla ei taidakkaan olla tuolin selkänojia niin kuin olen luullut. Perhana, ilmankos niitä ei löytynyt mistään kahvilasta. Tiktokin kun pysäyttää oikeaan kohtaan niin näkyy myös sen metallijutun alaosa ja siinä ei kyllä näy mitään missä istua. Harmi kun se tiktokkaaja on laittanut kommentin just sellaisen kyltin tms kohdalle jossa on joku kuvio ja mistä olisi voinut saada lisävihjeitä.
Kyllä ne varmaan selkänojia on. Toisessa takaa päin katsottuna on poikkiuurre ja toisessa edestä päin katsottuna on samanlainen mutta kohokuviona. Ja kummassakin ruuvi samassa paikassa.
 

Yhteistyössä