K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei oo totta just tuli tosta bambifarmista joku stoori tai sit katsoin joltain sloveniatililtä reelsejä! tasan sama aita näkyi taustalla ja oikein kiinnitin siihen huomiota kun mietin kuinka jyrkkiä rinteitä siellä on :D
 
vierailija
Nyt näkyy vain ohut kuunsirppi kun viime viikolla oli täysikuu joten uskon myös että uusi Joksujen reel on silloin kuvattu. Se tuskin edes oikeasti on mikään Bluzan juhlistus vaan näyttää enemmän i feel Slovenian yhteistyöltä, ne on varmaan kustantaneet Joksujen reissun näkyvyyttä vastaan. Ja Joksut on vaan kirjoittaneet Bluzasta siihen videon tekstiin koska haluavat promota sitä, ei niiden kuvateksit monesti pidä paikkaansa.
 
vierailija
Nyt näkyy vain ohut kuunsirppi kun viime viikolla oli täysikuu joten uskon myös että uusi Joksujen reel on silloin kuvattu. Se tuskin edes oikeasti on mikään Bluzan juhlistus vaan näyttää enemmän i feel Slovenian yhteistyöltä, ne on varmaan kustantaneet Joksujen reissun näkyvyyttä vastaan. Ja Joksut on vaan kirjoittaneet Bluzasta siihen videon tekstiin koska haluavat promota sitä, ei niiden kuvateksit monesti pidä paikkaansa.
Ainakin K vaikuttaa olevan stoorin perusteella vielä lomalla, joten eiköhän se B ole vielä myös. Varmaan joo viime viikolla kuitenkin siellä olleet
 
vierailija
Mä oon menossa parin viikon päästä Ljubljanaan ja lupasin selvittää Oon käynyt siellä kahdesti aiemmin ja se kaupunki on kyllä täynnä kahviloita eli voi olla hankalaa. En tiedä onko siellä enää terassitkaan silloin käytössä, mutta koitan sit väijyä sitä graffitia! Toivottavasti kukaan ei maalaa sitä piiloon sitä ennen
Katso myös sen tuolin selkämys. Sellaista tuolia ei tullut vastaan kun selasin Ljubljanan kahviloita.
t. wannabe-Sherlock
 
vierailija
Muistanko ihan väärin jos mulla on muistikuva että EW:n ekan päivä spotify-luvut oli tyyliin 76t? Eli vaikka kuukausikuuntelijat on reilusti alempana (koska viisuista on aikaa) niin aktiivifaneja näyttäisi olevan saman verran.
 
vierailija
Muistanko ihan väärin jos mulla on muistikuva että EW:n ekan päivä spotify-luvut oli tyyliin 76t? Eli vaikka kuukausikuuntelijat on reilusti alempana (koska viisuista on aikaa) niin aktiivifaneja näyttäisi olevan saman verran.
En oo ihan varma, mutta hyvin mahdollista 🤔 eipä noi aktiivifanit kauheesti katoa minnekään, vaikka eivät biisejä joka päivää kuuntelisikaan.
 
vierailija
Ihana kun K on iloisen näköinen tuossa stoorin kuvassa ❤ En shippaa heitä mut kirjoitin tuossa aiemmin että tuo ystävyyden fiilistely on jäänyt täällä aika vähiin sen väittelyn takia. Tuo on kyllä ihana juttu miten ovat niin onnellisen oloisia toistensa seurassa. Se tiktok oli myös hauska, joku sama aaltopituus niillä on, ehkä se on just se että huumorit natsaa hyvin mutta molemmissa on myös sellainen herkkä puoli niin ei mene äijäilyksi, vaan se yhdessäolo on sellaista hulvatonta mutta söpöä. 🥰
 
vierailija
Ihana kun K on iloisen näköinen tuossa stoorin kuvassa En shippaa heitä mut kirjoitin tuossa aiemmin että tuo ystävyyden fiilistely on jäänyt täällä aika vähiin sen väittelyn takia. Tuo on kyllä ihana juttu miten ovat niin onnellisen oloisia toistensa seurassa. Se tiktok oli myös hauska, joku sama aaltopituus niillä on, ehkä se on just se että huumorit natsaa hyvin mutta molemmissa on myös sellainen herkkä puoli niin ei mene äijäilyksi, vaan se yhdessäolo on sellaista hulvatonta mutta söpöä.
Sä varmaan vastasit mulle aiemmin, kun kirjoitin, että kaipaan tällaisia päivityksiä ja niiden fiilistelyä?🤔 Itsekään en shippaa heitä, mutta rakastan tätä heidän söpöä hölmöilyä. Joksuissa ihanaa on just se, että koko bändillä tuntuu olevan kemiaa keskenään ja sellainen hyvä tekemisen fiilis. Joskus sitä haistaa, jos jonkun bändin jäsenillä on skismaa keskenään tai ne kemiat ei pelaa, mutta Joksut ovat ihania kombossa kuin kombossa.😍🥰 K ja esim. Häärijä sekä Mikke sopii tähän tähän sarjaan myös loistavasti ja musta heillä on myös mahtava kemia Joksujen kanssa. Jotain samaa luovaa herkkyyttä, vilpittömyyttä ja huumoria löytyy heistä kaikista sekä Joksuista että Kärtsä crewsta.
 

Yhteistyössä