Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En usko mihinkään julkistukseen, vaikka yhdessä olisivatkin. Itseasiassa musta tuntuu et ne on ollut koko ajan yhdessä, etäsuhteessa. Mielenkiintoista kuitenkin nähdä, että näkyykö mitään muutosta missään reissun jälkeen.
No siis oon iteki shippaaja ja voin halutessani kuvitella mitä vaan heidän välilleen, mut ymmärrän esim sen että ei käärijä olisi yhteisestä lomasta postannut yhtään mitään, jos heillä olis ystävyyttä suurempaa suhdetta meneillään. Ja toki on olemassa yksityishenkilökin, josta on olemassa ihan tarpeeksi todisteita esim. kultsan joksujen keikalta, että ovat luultavasti pariskunta (heidän mitään asioita sen enempää pohtimatta, ei kuulu meille).

Tosielämän ihmisten shippailun täytyis pysyä hassutteluna ja kuvitteluna, tietty jotain pientä ns. pohjaa jutuille saadaan sen mukaan mitä haluavat jakaa. Toki voit uskoa, mitä haluat, mut ystävän neuvona sanon, et hauskuus voi shippailusta lähteä, jos alkaa tosissaan uskomaan johonkin todelliseen suhteeseen ja tulee sitten jatkuvasti pettymään, kun sitä ei olekaan tai asiat eivät etene kuten haluaisi.
 
vierailija
No siis oon iteki shippaaja ja voin halutessani kuvitella mitä vaan heidän välilleen, mut ymmärrän esim sen että ei käärijä olisi yhteisestä lomasta postannut yhtään mitään, jos heillä olis ystävyyttä suurempaa suhdetta meneillään. Ja toki on olemassa yksityishenkilökin, josta on olemassa ihan tarpeeksi todisteita esim. kultsan joksujen keikalta, että ovat luultavasti pariskunta (heidän mitään asioita sen enempää pohtimatta, ei kuulu meille).

Tosielämän ihmisten shippailun täytyis pysyä hassutteluna ja kuvitteluna, tietty jotain pientä ns. pohjaa jutuille saadaan sen mukaan mitä haluavat jakaa. Toki voit uskoa, mitä haluat, mut ystävän neuvona sanon, et hauskuus voi shippailusta lähteä, jos alkaa tosissaan uskomaan johonkin todelliseen suhteeseen ja tulee sitten jatkuvasti pettymään, kun sitä ei olekaan tai asiat eivät etene kuten haluaisi.
Oot ihan oikeassa, oon ällistynyt tuosta että jotkut tosissaan uskoo noin ja sivuuttaa kaikki tosiasiat.
 
vierailija
Oot ihan oikeassa, oon ällistynyt tuosta että jotkut tosissaan uskoo noin ja sivuuttaa kaikki tosiasiat.
En ole tuon kirjoittaja, mutta jokainen uskokoon mihin haluaa ja miten se kullekin näyttäytyy, luulen ettette tiedä asioista yhtään sen paremmin, vaikka niin luulette. Kun niitä suhteitakin voi olla erilaisia ja niissä eri rajat. Eikä toisten pettymyksistä tarvitse kantaa huolta mielestäni toisten tai ainakaan siitä ei mitään hyötyä ole.
 
vierailija
Sinä riehuit jo vauvalla samasta asiasta ja mikähän sun motiivi on täällä olla? Homohommat kummasti kuitenkin tuntuu sua kiinnostavan.
En tiedä missä kyseinen kommentoija on riehunut, mutta trollejakin rasittavimpia on sun kaltaiset tyypit, jotka luulevat tunnistavansa kirjoittajat ja olettavat, että trollejakin on vain yksi. Miksi edes nostat noita kommentteja esiin tuolla tavalla, se on tosi rasittavaa käytöstä sulta.
 
vierailija
Miksi ihmeessä kaikessa mennään aina ns. ääripäihin ja sitten vielä yleistetään ja ollaan niin varmoja, että juuri näin se on eikä mikään muu vaihtoehto ole mahdollista?

Itse en usko, että K ja B ovat parisuhteessa. Mutta sen verran special tuo heidän suhteensa on, että en rajaisi sitä pelkkään ystävyyteen. Se, keitä pyörii K:n ympärillä, ei tee kuitenkaan parisuhdetta B:n kanssa mahdottomaksi. Moni täälläkin on jo päivitellyt, miten gf voi kestää K:n flirttailut, puheet, of jne. Vaihtoehtoja on monta. Kyseinen henkilö on vain ystävä tai hän on myös jotain special mutta ei kuitenkaan parisuhteen osapuoli tai hän on hyvin avoin ja kokeilunhaluinen. Lisäksi "todisteet" hänen merkityksestään K:lle ovat pelkästään spekulatiivisia. Ei kai kukaan kuvittele Ronyn olevan K:n kumppani, vaikka pyörii matkoilla ja keikoilla mukana? Miksi siis vastakkaista sukupuolta oleva on automaattisesti kumppani?

Jotain huomaavaista tilaa voisi jättää myös K:n sanomisille. Oli hän parisuhteessa tai ei, niin hän ei sitä halua tuoda julki, joten ei väännetä sitä väkisin faktaksi vaan annetaan muille vaihtoehdoille mahdollisuus. Ei se ole meiltä mitenkään pois.
 
vierailija
Niin, suhteita on erilaisia, niissä on erilaisia rajoja tai joskus suhteet päättyy. En sano tästä mitään kun en tiedä, mutta noin yleisesti muistuttaisin, että tilanteet voi muuttua.
K on kertonut olevansa yhden naisen mies. Mulla ei ole ainakaan tarvetta kyseenalaistaa hänen sanomisiaan. Eikä tosielämän kumppanit vaikuta mun shippaukseen mitenkään.
 
vierailija
Miksi ihmeessä kaikessa mennään aina ns. ääripäihin ja sitten vielä yleistetään ja ollaan niin varmoja, että juuri näin se on eikä mikään muu vaihtoehto ole mahdollista?

Itse en usko, että K ja B ovat parisuhteessa. Mutta sen verran special tuo heidän suhteensa on, että en rajaisi sitä pelkkään ystävyyteen. Se, keitä pyörii K:n ympärillä, ei tee kuitenkaan parisuhdetta B:n kanssa mahdottomaksi. Moni täälläkin on jo päivitellyt, miten gf voi kestää K:n flirttailut, puheet, of jne. Vaihtoehtoja on monta. Kyseinen henkilö on vain ystävä tai hän on myös jotain special mutta ei kuitenkaan parisuhteen osapuoli tai hän on hyvin avoin ja kokeilunhaluinen. Lisäksi "todisteet" hänen merkityksestään K:lle ovat pelkästään spekulatiivisia. Ei kai kukaan kuvittele Ronyn olevan K:n kumppani, vaikka pyörii matkoilla ja keikoilla mukana? Miksi siis vastakkaista sukupuolta oleva on automaattisesti kumppani?

Jotain huomaavaista tilaa voisi jättää myös K:n sanomisille. Oli hän parisuhteessa tai ei, niin hän ei sitä halua tuoda julki, joten ei väännetä sitä väkisin faktaksi vaan annetaan muille vaihtoehdoille mahdollisuus. Ei se ole meiltä mitenkään pois.
Kaikilla ei ole tarvetta vääntää B:stä ja K:sta kumppaneita oikeassa elämässä. Toisille riittää se, että he ovat kavereita ja he shippaavat siltä pohjalta. Tosi shippaus on vaarallinen laji ja se ollaan nähty mm. Harryn ja Louisin tapauksessa. Kannattaa pitää se shippi hauskanpitona, eikä ruveta sen pohjalta kuvittelemaan heille tosielämään mitään.
 
vierailija
Miksi ihmeessä kaikessa mennään aina ns. ääripäihin ja sitten vielä yleistetään ja ollaan niin varmoja, että juuri näin se on eikä mikään muu vaihtoehto ole mahdollista?

Itse en usko, että K ja B ovat parisuhteessa. Mutta sen verran special tuo heidän suhteensa on, että en rajaisi sitä pelkkään ystävyyteen. Se, keitä pyörii K:n ympärillä, ei tee kuitenkaan parisuhdetta B:n kanssa mahdottomaksi. Moni täälläkin on jo päivitellyt, miten gf voi kestää K:n flirttailut, puheet, of jne. Vaihtoehtoja on monta. Kyseinen henkilö on vain ystävä tai hän on myös jotain special mutta ei kuitenkaan parisuhteen osapuoli tai hän on hyvin avoin ja kokeilunhaluinen. Lisäksi "todisteet" hänen merkityksestään K:lle ovat pelkästään spekulatiivisia. Ei kai kukaan kuvittele Ronyn olevan K:n kumppani, vaikka pyörii matkoilla ja keikoilla mukana? Miksi siis vastakkaista sukupuolta oleva on automaattisesti kumppani?

Jotain huomaavaista tilaa voisi jättää myös K:n sanomisille. Oli hän parisuhteessa tai ei, niin hän ei sitä halua tuoda julki, joten ei väännetä sitä väkisin faktaksi vaan annetaan muille vaihtoehdoille mahdollisuus. Ei se ole meiltä mitenkään pois.
Kaikella ystävyydellä sanon tämän. Olet liian syvällä tässä shippauksessa, kun et enää erota faktaa fiktiosta.
 
vierailija
Ei asioista vähän pihalla olo niiden näkemista oikeimmiksi tee. Jos mäkään en seuraa rokkarin Y elämää kovinkasn tarkkaan, olisin ihan yhtä pihalla.
Tarkoitan, että suurinta osaa faneista ei kiinnosta se tippaakaan, että onko K lomalla tyttöystävän, kaverin, kavereiden, veljensä jne. kanssa. Eikä se tarkoita, että he ovat pihalla asioista. K:n lomaseura on heille vain merkityksetön pikkuseikka.
 
vierailija
Kaikella ystävyydellä sanon tämän. Olet liian syvällä tässä shippauksessa, kun et enää erota faktaa fiktiosta.
Voitko vielä laittaa kohdat, joista päättelet, että en erota faktaa fiktiosta? Se, että annan mahdollisuuksia muunkinlaisille suhteille kuin perinteisille parisuhteille, ei tarkoita, ettenkö näe faktoja. Olen nähnyt. K on tehnyt kaksi parisuhdelomaa tietyn henkilön kanssa noin vuosi sitten. Hän meni yksin elämänsä tärkeimpiin juhliin (Linnan juhlat ja Emma-gaala), Seiska on uutisoinut hänen asuvan yhdessä tietyn henkilön kanssa noin vuosi sitten. Tietty henkilö on vilahdellut myös muilla lomamatkoilla ihan viime kuukausiin asti.

So? Voi olla tyttöystävää, voi olla poikaystävää, voi olla olematta mitään. Tuntuu, että minä tässä ne faktat erotan ja sinulle tämä on vaikeaa.
 

Yhteistyössä