K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tais se tanskalainen sittenkin viedä Boitsun kun K taas mr-lonelyilee tuolla. Tai sit B tarttee vähän lisää aikaa palautumiseen eilisestä.
Meinasin sanoa, että joku sen toisen mr. lonely -klipinkin on kuvannut, mutta nyt tarkemmin katsoen taitaa sittenkin olla puhelin laitettu johonkin kun pysyy niin stabiilisti paikallaan ja kuvakulmakin on vähän kököhkö. Eli siis ihan yksinään K yrittää kuluttaa aikaansa kun B nukkuu krapulaansa pois 🤭
 
vierailija
Minä haluaisin nyt hirveesti tietää, onko päähenkilö muuttanut uuteen kotiin yksin vai kaksin? Ei, en lähde stalkkaamaan enkä halua että kukaan muukaan asiaa penkoo, mutta tällaista mun aivot nyt pyörittää. Ja kun eihän meillä ole mitään oikeata tietoa kahden osapuolen välisestä suhteesta, mikä se on ja onko se nyt sama kuin on ollut aikaisemmin jne. Mutta sori, että toin asian esiin, haluan nyt vaan muitakin muistuttaa, että me ei tiedetä mitään.
Kyllä Seiska sen meille selvittää.
 
vierailija
Puoltoista vuotta ollut satoja klippejä, yksikään ei ole muuta kuin pelleilyä, juomista ja yliesittämistä. Ennen oletus oli että syy oli siinä että ympärillä oli kokoajan omat tiimit tai bändikaverit ja sometustilanteet, joiden edessä vedettiin vaan jotain roolia, mutta nyt ei voi sitäkään syyttää. Jostain syystä noi kaksi eivät pysty olemaan ilman esittämistä toistensa kanssa.
Kyllä ne pystyy. Nt vlogissa näkee.
 
vierailija
Ihan hyvä et K näyttää millaista niiden lomailu oikeasti on että ficcien kirjoittajat tietää olla laittamatta mitään auringonlaskussa kävelyitä rannalla, jossa K ja B lempeästi avaavat tunteitaan ja traumojaan toisilleen ennen kuin kaatuvat toistensa syleilyyn pehmeään hiekkaan. Todellisuudessa se on naamat turvonneina ravaamista karaokeissa ja K:n kommunikaatio on vaan "Are you" ja "tequila" -huutoja.
Häh
Johan ne on kertoneet tuollaisia keskusteluja käyneensä.
 
vierailija
Ihan turha toivoa K:lle mitään eroa. Hänen parisuhde saattaa olla hyvinkin onnellinen ja vaikka tulisikin ero, niin ei hän mitään Käärijä tatuoitua Pirjo 65 vuotta aio tilalle kuitenkaan ottaa. Ehkä päätyy yhteen jonkun Tuulin tai Mirellan kanssa sen jälkeen.
 
vierailija
Ihan turha toivoa K:lle mitään eroa. Hänen parisuhde saattaa olla hyvinkin onnellinen ja vaikka tulisikin ero, niin ei hän mitään Käärijä tatuoitua Pirjo 65 vuotta aio tilalle kuitenkaan ottaa. Ehkä päätyy yhteen jonkun Tuulin tai Mirellan kanssa sen jälkeen.
Tuskin nuo eron toivojat ees itse tilalle haluaisivat vaan uskovat, että K&B päätyis sitten yhteen.
 
vierailija
Ihan turha toivoa K:lle mitään eroa. Hänen parisuhde saattaa olla hyvinkin onnellinen ja vaikka tulisikin ero, niin ei hän mitään Käärijä tatuoitua Pirjo 65 vuotta aio tilalle kuitenkaan ottaa. Ehkä päätyy yhteen jonkun Tuulin tai Mirellan kanssa sen jälkeen.
Tuskin nyt sentään mitään nippa nappa täysi-ikäistä ottaa, jos unelmissa on perheen perustaminen ja omakotitalo. En tarkoita etteikö joku 19-vuotias voisi olla siihen valmis, mutta kuitenkin uskoisin K:n löytävän kyllä seuralaisensa vähän aikuisemmasta seurasta.
 
vierailija
Tuskin nuo eron toivojat ees itse tilalle haluaisivat vaan uskovat, että K&B päätyis sitten yhteen.
No mä löisin sit ehkä vetoa tässä kohtaa sen Pirjon puolesta.🤣 Ihanaa että ovat päässeet matkalle ja mulle on ihan sama, että bilettävätkö he kaksin vai muiden kanssa. Loma on kuitenkin loma ja se mikä meistä ei kuulu lomaan tai ei ole laadukasta lomaa, niin heistä se saattaa taas olla. Jokainen lomailee tyylillään.
 
vierailija
Tuskin nyt sentään mitään nippa nappa täysi-ikäistä ottaa, jos unelmissa on perheen perustaminen ja omakotitalo. En tarkoita etteikö joku 19-vuotias voisi olla siihen valmis, mutta kuitenkin uskoisin K:n löytävän kyllä seuralaisensa vähän aikuisemmasta seurasta.
Lähinnä tarkoitin ulkonäköä tässä kohtaa ja sitä että kumppani olisi jatkossa helppo löytää ehkä suomen musiikkipiireistä.
 
vierailija
No ei tietenkään ole, kunhan lähinnä heitin nämä nimet kehiin. Yhtä hyvin olisin voinut mainita vaikka Erikan tai Vilma Alinan. K:n tyttikset ovat kyllä kaikki olleet tosi nättejä.
Jos ei olisi tiennyt olevan varattu, niin mä olisin aiemmin voinyt lyödä rahani likoon Behmin tai Erika Vikmanin puolesta.
Itse uskon kyllä myös siihen, että julkkispiireistä se kumppani tulevaisuudessa löytyisi, jos olisi tarve etsiä uutta.
Mutta!
Tämä riittäköön, enempää en K:n suhteita tai naismakua spekuloi 😅
 
vierailija
Mä ajattelen ihan eri tavoin. Jos valvon vaikka puol yhteen tänään ja syön jonkun nopean iltapalan ennen nukkumaan menoa, niin en mä ajattele että "huomenna syön iltapalan, ja sitten menen nukkumaan".
Ymmärrettävää vaikka virallisestihan se on perjantaita silloin, että ei periaatteessa mikään mielipideasia onko se perjantaita vai ei.
 
vierailija
Tai sitten tämä kulunut kesä ja lisääntyneet reissut erikseen on merkki siitä, että suhde on vakiintunut ja voi hyvin. Ei tarvitse olla mustasukkainen toisen reissuista ja muista ja kavereista kun tietää, että oma asema on vakaa.
Mä ajattelen myös että varmaan näin, että hyvin menee. Ehkäpä B:kin on nyt varattu niin poikien reissujakin on rennompaa järjestää jos ovat samassa tilanteessa.
 

Yhteistyössä