K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oikeesti, mitä vatun väliä missä B+K seikkailee ja viettää aikaa. Ei tarvita shippausta tajutakseen, että viisuissa näillä kahdella tosiaan klikkasi ainakin ystävinä. Kyllä siitä esim. Jessekin heti viisureissun jälkeen puhui ja puusilmä pitää olla, että yhteisen kemian voisi kieltää. Romanssit ja se*sisuhteet eivät mua kiinnosta. Sellaiset kuuluu muutenkin yksityisasioihin, joita ei mun mielestä tarvitsisi kauheasti ruotia. Artistitkin on ihmisiä ja olkoon heilläkin oikeus omaan yksityisyyteensä. Mutta kukin tyylillään, ei haittaa minua. Kyllähän he tietysti shipistä ovat tietoisia, mutta tuskin asia heitäkään sen enempää kiinnostaa. Eniten mua nyt kyrsii se, että näiden kahden tapaaminen nähdään jonain suunniteltuna markkinointitemppuna tai ei millään haluta uskoa, että molemmat ovat ihan oikeasti järjestäneet aikaa toisilleen ja mitä ilmeisimmin ovat ihan kahdestaan reissussa. Kärtsällä on muutenkin tapana jakaa hyviä fiiliksiä lomilta ja miksei jakaisi niitä myös nyt, kun on tällainen vihdoin järjestynyt. Molemmat ovat kiireisiä omilla tahoillaan ja varmasti olis muutakin tekemistä, mutta silti yhteistä aikaa järjestettiin.
 
vierailija
Miten se ois just bojania ruvennut seuraamaan kärtsän googlettamisella???
Jos on vaikka randomisti tutustunut K:hon ekana iltana, seuranneet toisiaan instassa pienessä hiprakassa ilman kunnon perehtymistä. Sitten seuraavana päivänä huomannut että uudella tuttavuudella onkin puoli miljoonaa seuraajaa, googlannut keitä K on miehiään ja löytänyt kaikki viisuvideot tubesta. Bojankin näkynyt niissä, nähnyt ccc:n lisäksi cd viisuesityksen ja tunnistanut että B oli se jonka kanssa K oli. Sitten googlannut B:n instan illalla ja ruvennut seuraamaan sitäkin ilman toista tapaamista.

En sano että on todennäköistä, mutta on mahdollista.
 
vierailija
Siis mua ainakin kiinnostaa se rob ja sen kaveri just siksi että jos niillä vaikka tulisi stooreihin edes taustalta bojania ja kärtsää. Nyt ei oo vielä näkynyt niin. Ne meni syömään los mexicanokseen, mutta en tiedä missä bilettävät. K ja B taas oli ensin Senior Frogs baarissa, jossa ne zuumailivat sitä härtsäkopiota. Kai ne nyt sen jälkeen ovat voineet mennä muuallekin. Mutta en tajua miten se vaikuttaisi edes shippareihin, vaikka olisivat koko ajan neljästään. Miten toinen miespari jotenkin häiritsisi kenenkään shippausta?
 
vierailija
Tuskin Kärtsä ois just ollut tyttiksensä kanssa siellä häissä Serbiassa jos eivät enää yhdessä asuis tai muuten ois heidän tilanne jotenkin muuttunut.
Teoriassa on mahdollista. Jos ovatkin vain hyviä ystäviä, nyt tai jopa aikaisemmin? Espanjan lomalla oli iso lössi samaa kaveriporukkaa, ei tiedetä kuka oli kenenkin pari vai ei. Ja häissäkin mahdollista, että jos oli yhteinen ystävä/tuttu menossa naimisiin, niin ovat matkustaneet häihin yhdessä. Tosin oliko yhtään selkeää kuvaa, että ko. henkilö oli mukana?
Jos olisi ero, niin ei se tarkoita että välit olisi mennyt. Minä olen exäni kanssa edelleen hyvää pataa, menemme kerran vuodessa samaan paikkaan lomalle, mutta meillä on yhteiset lapset, tuskin mentäisiin muuten.
Mutta joo, jätän asian tähän.
 
vierailija
Teoriassa on mahdollista. Jos ovatkin vain hyviä ystäviä, nyt tai jopa aikaisemmin? Espanjan lomalla oli iso lössi samaa kaveriporukkaa, ei tiedetä kuka oli kenenkin pari vai ei. Ja häissäkin mahdollista, että jos oli yhteinen ystävä/tuttu menossa naimisiin, niin ovat matkustaneet häihin yhdessä. Tosin oliko yhtään selkeää kuvaa, että ko. henkilö oli mukana?
Jos olisi ero, niin ei se tarkoita että välit olisi mennyt. Minä olen exäni kanssa edelleen hyvää pataa, menemme kerran vuodessa samaan paikkaan lomalle, mutta meillä on yhteiset lapset, tuskin mentäisiin muuten.
Mutta joo, jätän asian tähän.
Mun mielestä on paljon todennäköisempää että K ja B on hyviä ystäviä ja K ja NM pariskunta. He kuitenkin asuvat yhdessä ja NM kulkee mukana lähes joka paikkaan.
 
vierailija
Mun mielestä on paljon todennäköisempää että K ja B on hyviä ystäviä ja K ja NM pariskunta. He kuitenkin asuvat yhdessä ja NM kulkee mukana lähes joka paikkaan.
No kun sä et tiedä asuuko ne yhdessä. Joka paikkaan kulkeminen voi selittyä myös sillä, että on tiivis kaveriporukka, josta ei tarvitse eron jälkeenkään poistua. Enkä mä nyt tiedä kuinka monta aukotonta todistetta meillä on "joka paikkaan" kulkemisesta.
 
vierailija
No kun sä et tiedä asuuko ne yhdessä. Joka paikkaan kulkeminen voi selittyä myös sillä, että on tiivis kaveriporukka, josta ei tarvitse eron jälkeenkään poistua. Enkä mä nyt tiedä kuinka monta aukotonta todistetta meillä on "joka paikkaan" kulkemisesta.
No NM on näkynyt stoorissa pyyhe päällä Kn asunnossa ja keittiössä tiskaamassa. Pyykkinarulla on ollut naisen vaatteita ja naisten tavaraa ympäri asuntoa. Jos hän ei siellä asu niin ainakin viettää paljon aikaa siellä. Ja Seiska taisi kaivaa ihan viralliset osoitetiedot, ei ne lehdessä tuollaista valehtele ja mitä tahansa huhuja kirjoita.
 
vierailija
No NM on näkynyt stoorissa pyyhe päällä Kn asunnossa ja keittiössä tiskaamassa. Pyykkinarulla on ollut naisen vaatteita ja naisten tavaraa ympäri asuntoa. Jos hän ei siellä asu niin ainakin viettää paljon aikaa siellä. Ja Seiska taisi kaivaa ihan viralliset osoitetiedot, ei ne lehdessä tuollaista valehtele ja mitä tahansa huhuja kirjoita.
Ja siinä yhdessä stoorissa näkyi taustalla 2kpl vierailijalätkiä asunnon työmaalle.
 
vierailija
No NM on näkynyt stoorissa pyyhe päällä Kn asunnossa ja keittiössä tiskaamassa. Pyykkinarulla on ollut naisen vaatteita ja naisten tavaraa ympäri asuntoa. Jos hän ei siellä asu niin ainakin viettää paljon aikaa siellä. Ja Seiska taisi kaivaa ihan viralliset osoitetiedot, ei ne lehdessä tuollaista valehtele ja mitä tahansa huhuja kirjoita.
Vuosi sitten. Mä ajattelinkin nyt ja erityisesti uudessa asunnossa.
 
vierailija
Tai sitten tämä kulunut kesä ja lisääntyneet reissut erikseen on merkki siitä, että suhde on vakiintunut ja voi hyvin. Ei tarvitse olla mustasukkainen toisen reissuista ja muista ja kavereista kun tietää, että oma asema on vakaa.
 
vierailija
Minkälaisia puupäitä te oikein olette? Nyt kyseenalaistetaan asuuko NM edes Kn kanssa yhdessä ja että Kn ja Bn ystävyys olisi markkinointitemppu 🙄 Harhaisempaa kuin harhaisimpien shippareiden fantasiat.
 
vierailija
Minkälaisia puupäitä te oikein olette? Nyt kyseenalaistetaan asuuko NM edes Kn kanssa yhdessä ja että Kn ja Bn ystävyys olisi markkinointitemppu Harhaisempaa kuin harhaisimpien shippareiden fantasiat.
Noi jotka toivoo että NM ois jättänyt K:n on just niitä shippareita. xD Markkinointitemppu-jankkaajatrollit taas on vauvalla, en ole nähnyt yhtäkään niistä täällä. Täällä on ollut kännirellestyshuolestujat.
 
vierailija
Noi jotka toivoo että NM ois jättänyt K:n on just niitä shippareita. xD Markkinointitemppu-jankkaajatrollit taas on vauvalla, en ole nähnyt yhtäkään niistä täällä. Täällä on ollut kännirellestyshuolestujat.
No samaa trolliporukkaa ne on ne huolestujat, milloin huolehditaan kännin tasosta ja milloin B:n maineesta ja ison pahan Kärtsän vaikutuksesta herttaiseen pikkupoikaan.
 
vierailija
No samaa trolliporukkaa ne on ne huolestujat, milloin huolehditaan kännin tasosta ja milloin B:n maineesta ja ison pahan Kärtsän vaikutuksesta herttaiseen pikkupoikaan.
Ei ole kyl yksikään huolestunut B:n maineesta täällä kertaakaan. Huomaa että olet vauvapalstalainen joka käy täällä vain kerran päivässä. Jotkut on olleet huolissaan onko B:llä ollut liian kova stressi albumin teon kanssa, ja ikävä sitä että ei saada yhteistä bändipromoa, mutta ei kukaan usko että B:n maine menee huonoksi koska se hengaa K:n kanssa. Ihan samaa kännäilyä se oli Wild Youthin kanssa UK.kiertueella ja se laitettiin ihan bändin omaan vlogiin, eikä se maine miksikään mennyt.
 
vierailija
Ei ole kyl yksikään huolestunut B:n maineesta täällä kertaakaan. Huomaa että olet vauvapalstalainen joka käy täällä vain kerran päivässä. Jotkut on olleet huolissaan onko B:llä ollut liian kova stressi albumin teon kanssa, ja ikävä sitä että ei saada yhteistä bändipromoa, mutta ei kukaan usko että B:n maine menee huonoksi koska se hengaa K:n kanssa. Ihan samaa kännäilyä se oli Wild Youthin kanssa UK.kiertueella ja se laitettiin ihan bändin omaan vlogiin, eikä se maine miksikään mennyt.
Huomaa että olet kompostilainen joka ei tajua pointtia vaikka se osoitetaan osoittimella. Trollit on trolleja ja vaihtelee aihetta tuulen suunnan ja yleisön ja vuodenajan mukaan. Ja niitä on ihan samalla tavalla täällä kuin muuallakin.
 

Yhteistyössä