vierailija
Ethän sä koskaan tunnista omaa käyttäytymistäsi.Missä vaiheessa olen muka haukkunut?
Ethän sä koskaan tunnista omaa käyttäytymistäsi.Missä vaiheessa olen muka haukkunut?
Hihihii, niin ihkua nimitellä muita homppeleiksi.Ok, kaks homppelipariako eli Käärijä on bi myös?
Ja sä kuvittelet mut johonkin toiseksi nyt. Ihan hyvässä hengessä täällä kirjoittelenEthän sä koskaan tunnista omaa käyttäytymistäsi.
Eikö ne sitten ole mielestäsi?Hihihii, niin ihkua nimitellä muita homppeleiksi.
No et kyllä kirjoitellut. Sen näkee viestiketjusta.Ja sä kuvittelet mut johonkin toiseksi nyt. Ihan hyvässä hengessä täällä kirjoittelen
Vain joku 1800 luvulla syntynyt käyttää sanaa homppeli toisesta ihmisestä.Eikö ne sitten ole mielestäsi?
Se heidän välinen kemia oli erityislaatuista, joten ei mikään ihme.Btw Krisistä ja Urbanista oli tehty ficci. Muutkin ruvenneet heitä shippaamaan
Koliko želje in ljubezni je ostalo - Chapter 1 - Anonymous - Joker Out (Band) [Archive of Our Own]
An Archive of Our Own, a project of the Organization for Transformative Worksarchiveofourown.org
Niin oliSe heidän välinen kemia oli erityislaatuista, joten ei mikään ihme.
”Saan migreenin, kun K ja B on yhdessä. Ne on tosi rasittavia. Olen Joksu fani, K ei kiinnosta mua yhtään.”Se on sun tekemä johtopäätös koska haluat nähdä kaiken negana.
Mulla ei ole mitään Härtsää, BoKrisiä tai D:tä vastaan, mutta tämä on ainut Kris paritus, mikä sytyttää mut.Niin oli
Sillä on suuri merkitys onko ne luvut 101 vai 102.
Jokaiselle selkeesti löytynyt jotakin ei ole B enää ainoo, jolla näitä boyfriendejä löytyy, kun Krisilläkin niitä alkanut kertymäänMulla ei ole mitään Härtsää, BoKrisiä tai D:tä vastaan, mutta tämä on ainut Kris paritus, mikä sytyttää mut.
Minä taas en nähnyt tossa mitään, Damon ja Kris uppoaa paremmin.Mulla ei ole mitään Härtsää, BoKrisiä tai D:tä vastaan, mutta tämä on ainut Kris paritus, mikä sytyttää mut.
Ohis. Sun rageeminen ei auta yhtään mitään vai oletkohan vain trolli, joka vastailee itselleen.”Saan migreenin, kun K ja B on yhdessä. Ne on tosi rasittavia. Olen Joksu fani, K ei kiinnosta mua yhtään.”
tämä yllä oleva ja Akiksi ja Turoksi tai Uunoiksi haukkuminen ei siis sun mielestä ole negatiivista?
Luulen et trolli taitaa vastailla itselleen ja jankata minkä ehtii.Ohis. Sun rageeminen ei auta yhtään mitään vai oletkohan vain trolli, joka vastailee itselleen.
Osa näistä on vissiin samoja.Jokaiselle selkeesti löytynyt jotakin ei ole B enää ainoo, jolla näitä boyfriendejä löytyy, kun Krisilläkin niitä alkanut kertymään
Pitäiskö tehdä Joksujen boyfriend listaOsa näistä on vissiin samoja.
Sama jankkaa jostain Urbanista, muut jo menneet eteenpäin.Osa näistä on vissiin samoja.
Pitäiskö tehdä Joksujen boyfriend lista
Urban kuuluu nyt virallisesti ketjuunSama jankkaa jostain Urbanista, muut jo menneet eteenpäin.
Sori mutta mua ei mitkään negailijat hetkauta yhtään. Senkus yrität ärsyttää kaikilla mahdollisilla tavoilla, ei voisi vähempää kiinnostaa.Sama jankkaa jostain Urbanista, muut jo menneet eteenpäin.
Näköjään. Aina välillä tänne ilmestyy muutama huutelemaan, ettei K kiinnosta ketään vaikka just oltais pitkäänkin puhuttu vaikka mitä K:n musasta ja keikoista. Eli K-faneja on täällä ihan samalla lailla, ei ole mikään Joksu-ketju tämä.Onko täällä taas joku Kärtsä vihaajien iltavuoro menossa? Vihdyin täällä tosi hyvin viime päivät kun oli kerrankin puhetta muustakin kuin kuolettavan tylsistä JO tossukoista