K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onhan se tosiaan niinkin, että K:n vihjailut saa ihmisten mielenkiinnon kääntymään pois hänen oikeista yksityiselämänsä kuvioista.
Tämäpä just. Mun on muutenkin tosi vaikea uskoa ettei ees yhtä yhteiskuvaa tai videopätkää tulis, jos K&B lomailis keskenään. Toki voihan niitä olla vielä tulossakin, ei sillä :D Mutta tällä hetkellä oon kuitenkin enempi sillä kannalla, että gfn kanssa se K lomailee.
 
vierailija
En nyt oikein ymmärrä jonkun tarvetta vauvalla haukkua tämän ketjun kirjoittajia. Itse tykkään käydä täällä just sen takia, että haluan pohtia näitä kuvioita myös realistiseen sävyyn. Ei se minusta ole ankeutusta, jos haluaa pohtia asioita myös ilman shippi näkökulmaa. Sitäpaitsi ne kirjoitukset vauvalla ei kuulosta kauheasti siltä, että niistä suurin osa olisi jotenkin tämän ketjun kirjoittajia. Täällä kuitenkin 99% suhtautuu ihan lämpimällä sävyllä K:n ja B:n ystävyyteen, vaikka he eivät shippaisikaan.
 
vierailija
En nyt oikein ymmärrä jonkun tarvetta vauvalla haukkua tämän ketjun kirjoittajia. Itse tykkään käydä täällä just sen takia, että haluan pohtia näitä kuvioita myös realistiseen sävyyn. Ei se minusta ole ankeutusta, jos haluaa pohtia asioita myös ilman shippi näkökulmaa. Sitäpaitsi ne kirjoitukset vauvalla ei kuulosta kauheasti siltä, että niistä suurin osa olisi jotenkin tämän ketjun kirjoittajia. Täällä kuitenkin 99% suhtautuu ihan lämpimällä sävyllä K:n ja B:n ystävyyteen, vaikka he eivät shippaisikaan.
En ymmärrä minäkään, mutta ilmeisesti meitä on helppo syytellä.
 
vierailija
Tämäpä just. Mun on muutenkin tosi vaikea uskoa ettei ees yhtä yhteiskuvaa tai videopätkää tulis, jos K&B lomailis keskenään. Toki voihan niitä olla vielä tulossakin, ei sillä Mutta tällä hetkellä oon kuitenkin enempi sillä kannalla, että gfn kanssa se K lomailee.
Itse en edelleenkään usko, että K ja B on lomalla yhdessä. Ei se multa ole mitenkään pois, vaikka olisivatkin. Päinvastoin olisi hienoa, jos K pääsee jonnekin lämpimään lomailemaan ja viettämään aikaa eri ystäviensä kanssa. Mä vaan näen ne päivitykset markkinointina ja K:n & H:n huumorina.
 
vierailija
Mulla on nyt sellainen kutina että Kärtsä on ihan vaan tyttiksen kanssa kahdestaan lomalla. Nämä "bojanin kanssa lomalla" jutut tuli viimeksikin silloin kun olivat kaksin liikkeellä. Ehkä myös kaipasivat ihan parisuhdeaikaa kun noi kaikki muut tän vuoden reissut on olleet ystäväporukalla tehtyjä
Toi ois aika julmaa siis shippareita kohtaan. Mä myös uskon, että K ei kaipaa lomaa kaksistaan sen naisen kanssa, koska ois muuten tehnyt niitä enemmän. Nyt ei ole tehnyt yhtäkään sen Malediivien jälkeen, eikä varsinkaan itse maksaen siis, vaikka lomia on kyllä ollut.
 
vierailija
En nyt oikein ymmärrä jonkun tarvetta vauvalla haukkua tämän ketjun kirjoittajia. Itse tykkään käydä täällä just sen takia, että haluan pohtia näitä kuvioita myös realistiseen sävyyn. Ei se minusta ole ankeutusta, jos haluaa pohtia asioita myös ilman shippi näkökulmaa. Sitäpaitsi ne kirjoitukset vauvalla ei kuulosta kauheasti siltä, että niistä suurin osa olisi jotenkin tämän ketjun kirjoittajia. Täällä kuitenkin 99% suhtautuu ihan lämpimällä sävyllä K:n ja B:n ystävyyteen, vaikka he eivät shippaisikaan.
Täällä ei saa realistisesti pohtia K&B-suhdetta. Siksi.
 
vierailija
Toi ois aika julmaa siis shippareita kohtaan. Mä myös uskon, että K ei kaipaa lomaa kaksistaan sen naisen kanssa, koska ois muuten tehnyt niitä enemmän. Nyt ei ole tehnyt yhtäkään sen Malediivien jälkeen, eikä varsinkaan itse maksaen siis, vaikka lomia on kyllä ollut.
Miksi se olisi julmaa? Ihan huumorilla ne K:n jutut otetaan. Ehkä salaa toivotaan jotakin.
 
vierailija
Toi ois aika julmaa siis shippareita kohtaan. Mä myös uskon, että K ei kaipaa lomaa kaksistaan sen naisen kanssa, koska ois muuten tehnyt niitä enemmän. Nyt ei ole tehnyt yhtäkään sen Malediivien jälkeen, eikä varsinkaan itse maksaen siis, vaikka lomia on kyllä ollut.
Olihan ne kahdestaan Thaimaassa viime syksynä, eikös? Ja ei tuossa mitään julmaa ole, tietävät kyllä että shipparit on huumorilla tässä mukana ja K:llekin on hauskaa tehdä noita heittoja.
 

Yhteistyössä