K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kumpi mielestäsi on ikävämpää, arvostella B:n esiintymistä hänelle varmasti tärkeässä, kovasti arvostamansa ihmisen konsertissa, vai miettiä että onkohan ihminen, jonka kanssa on läheinen jokatapauksessa myös tyttöystävä? Kummasta luulisit B:n pahoittavan mielensä enemmän? Saat tosiaan olla vapaasti ihan mitä mieltä vain, mutta muiden ihan hyväntahtoisten juttujen arvostelu tuntuu tosi tekopyhältä tuon jälkeen. En muuten puuttuisi juttuihisi, mutta oot arvostellut täällä muita kirjoittajia niin paljon, että voisit arvioida vähän omaakin toimintaasi välillä.
Haloo, jälkimmäisestä tietysti, kun itse siihen otti kantaa haastattelussa ja oikoi juoruja, silti jotkut jaksavat jatkaa tätä S tuontia muuna kuin ystävänä. Housujen kuluneisuus on fakta, mikä tuskin loukkaa, jos niitä paljon pitänyt niin aika normaalia, että ne kuluu ja muutenkin yksittäisen ihmisen mielipide, jossa ilmaisen, että loppua kohti parantaa kyllä. Eli mikään negatiivisuus ei tässä niin paljoa kalskahda, että se normaalia ihmistä häiritsisi ja yhtälailla voin tarvitessa kritisoida, vaikka Kris tai Jere.
 
vierailija
Haloo, jälkimmäisestä tietysti, kun itse siihen otti kantaa haastattelussa ja oikoi juoruja, silti jotkut jaksavat jatkaa tätä S tuontia muuna kuin ystävänä. Housujen kuluneisuus on fakta, mikä tuskin loukkaa, jos niitä paljon pitänyt niin aika normaalia, että ne kuluu ja muutenkin yksittäisen ihmisen mielipide, jossa ilmaisen, että loppua kohti parantaa kyllä. Eli mikään negatiivisuus ei tässä niin paljoa kalskahda, että se normaalia ihmistä häiritsisi ja yhtälailla voin tarvitessa kritisoida, vaikka Kris tai Jere.
Sanoit että sinulle tuli ”olen itseäni täynnä ja yritän olla päätähtönen” -vibat. Se on kyllä tosi piikikkäästi sanottu.
 
vierailija
Ei loukkaantuisi, B esiintyjä kyllä tottunut arviointiin, eikä kaikkia tekstejä tarvitse tulkita niin kirjaimellisesti mielestäni.
Mutta sinä voi kyllä tulkita muiden kirjoituksia miten haluat ja arvostella heitä? Kutsua B:n kiusaajiksi kun toiset vaan miettii seurusteleeko hän. Mutta itse voi kirjoitella tuollaista ja sitä ei sitten pitäisi ottaa kirjaimellisesti? Jospa sinäkin jätät tästä lähtien ne muiden arvostelut pois.
 
vierailija
Mutta sinä voi kyllä tulkita muiden kirjoituksia miten haluat ja arvostella heitä? Kutsua B:n kiusaajiksi kun toiset vaan miettii seurusteleeko hän. Mutta itse voi kirjoitella tuollaista ja sitä ei sitten pitäisi ottaa kirjaimellisesti? Jospa sinäkin jätät tästä lähtien ne muiden arvostelut pois.
Puutun kirjoituksiin, jos on tarpeen. Mielestäni on epätervettä, jos mitään kritiikkiä ei koskaan voisi esittää ja toivon, että muutkin kirjoittajat laittaa vaan halutessaan rohkeasti.
 
vierailija
Ei mulle kyllä kelpaa ollenkaan kaikki miehet keskenään, mutta nää kyllä oli kuumat.
Sama täällä. Mun mielestä harvat näistä miehistä on kuumia yhdessä. Jan&Bojan, Kärtsy&Tommy ja Kris&Urban ovat. Muista komboista en syty. Jance on myös ihana, mutta en näe siinä mitään seksuaalista, se on pelkkää söpöilyä mun silmissä.
 
vierailija
Puutun kirjoituksiin, jos on tarpeen. Mielestäni on epätervettä, jos mitään kritiikkiä ei koskaan voisi esittää ja toivon, että muutkin kirjoittajat laittaa vaan halutessaan rohkeasti.
Että sinä voit B:tä kyllä arvostella että on itseään täynnä ja tuossa vielä oikein rohkaiset muitakin arvostelemaan häntä? Ja sitten ajattelet että olet B:n puolustaja puuttuessasi muiden keskusteluihin mahdollisesta tyttöystävästä, vaikka niissä keskusteluissa B:tä tai ketään muutakaan ei arvostella mitenkään.
 

Yhteistyössä