Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joker out estonian viimeisimmät stoorit. B&Kris oli myös kolmannessa biisissä mukana, joka vaikuttaa olevan keikan viimeinen biisi. Eivät siis olleet ainoastaan kahdessa biisissä mukana.
 
vierailija
Mielessäni olen ikuisesti täällä:

Olen kuullut tämän kappaleen kymmeniä kertoja, nähnyt lukuisia erilaisia keikkatallenteita ja videoita, mutta missään, ei missään ole niin vahvaa tunnelatausta kuin Tavastian esityksessä. Shippiminä tietenkin ajattelee, että Jere takahuoneessa (jonne, muuten Bojan välillä vilkuilee) on syynä vahvaan lataukseen. Juuri seuraavan yön jäljiltähän ne Bojanin likapyykit jäivät Jeren kämpille.....
 
vierailija
Olen kuullut tämän kappaleen kymmeniä kertoja, nähnyt lukuisia erilaisia keikkatallenteita ja videoita, mutta missään, ei missään ole niin vahvaa tunnelatausta kuin Tavastian esityksessä. Shippiminä tietenkin ajattelee, että Jere takahuoneessa (jonne, muuten Bojan välillä vilkuilee) on syynä vahvaan lataukseen. Juuri seuraavan yön jäljiltähän ne Bojanin likapyykit jäivät Jeren kämpille.....
Minusta siinä BBF-versiossa on yhtä lailla vahva, ne ovat vain erilaisia. Minulle tämän viba on haavoittuvainen ja jotenkin jopa epävarma, siinä BBF-versiossa taas Bojan on aivan omassa maailmassaan, ja se on raastava, mutta siitä puuttuu epävarmuus.
 

Yhteistyössä