vierailija
Tämä ketju on kylläkin perustettu osittain sen takia, että tarvittiin ketju sellaisille shipeille ja komboille (esim. D&B), joista ei vauvalla saanut puhua.Shippausta se on ja aivan samalla tavalla kuin vaikkapa K/B ketjussa, täälläkin vedetään siitä raivareita. Nyt vain shippaajat ja raivareidenvetäjät ovat eri tyyppejä.
Mä luulin, että tää olisi ollut jotenkin realismiin liittyvä ketju mutta samanlaista shippausta täälläkin, kohteet vain eri.
Mulla ei ole mitään shippausta vastaan mutta en pidä siitä, kun vedetään övereitä. Niin kauan kun B:stä ja S:stä ei ole kuvaa, jossa edes katsovat toisiaan (mieluummin olisivat vieläpä vierekkäin ja ehkä jopa jokin ruumiinosa koskisi toista), en oikein saa itse tuosta mitään irti. Olen ymmärtänyt, että shippausta voi tosiaan olla sellaisistakin ihmisistä, jotka eivät ole koskaan tavanneet, mutta ei oikein toimi mulle. Tarvitsen jotain realisimia siihen ympärille. Siinä mielessä B:n ja Janin shippaus on ehkä realistisinta. Harmi vain kun en näe heissä mitään showta suurempaa kipinää.