Juttusi muuttuvat suuntaan, jossa horisontti häipyy sankkaan savuun kuin Venäjän metsäpaloissa. Emme pysty auttamaan sinua vaikka kuinka olisi halua ja empatiaa. Yksi pieni vinkki. Laita korkki kiinni.Onko muilla kokemuksia pikaiseen toipumiseen?
nimim. järkyttynyt
Kaikki oireet kuivahuikasta lähtien kuten aina jutuistaan päätellen.Delirium päällä?
Kurja juttu. Jos yhtään sinua lohduttaa, totean, että kuvailemasi tyyppi löytyy tältäkin palstalta monine sivupersoonineen. Ota elämäsi huumorilla.Ei ole esimiehestä kokemusta, mutta työkaverista kyllä. Aloitin uudessa duunissa ja kävi ilmi, että tämä autisti oli käynyt somen läpi ja etsinyt minusta tietoa. Aulan vahtimestari kertoi myös, että oli pyytänyt saada valvontakameran videon käyttöönsä koska epäili minun naarmuttaneen autoaan. Jäin sairauslomalle, jolloin tämä vainoaja lähetti esimiehelleni löytämiään "todisteita" siitä, että olin työkykyinen. Minulla kun ei ollut nuhaa eikä jalka poikki. Sanoin pomolle, että ei sitä näe päälle päin, jos on joutunut stalkkerin vainoamaksi ja sen takia menettänyt työkykynsä. Sitten irtisanouduin.
Kaikki oireet kuivahuikasta lähtien kuten aina jutuistaan päätellen.
Kiitti ainoasta asiallisesta viestistä ketjussa.Ei ole esimiehestä kokemusta, mutta työkaverista kyllä. Aloitin uudessa duunissa ja kävi ilmi, että tämä autisti oli käynyt somen läpi ja etsinyt minusta tietoa. Aulan vahtimestari kertoi myös, että oli pyytänyt saada valvontakameran videon käyttöönsä koska epäili minun naarmuttaneen autoaan. Jäin sairauslomalle, jolloin tämä vainoaja lähetti esimiehelleni löytämiään "todisteita" siitä, että olin työkykyinen. Minulla kun ei ollut nuhaa eikä jalka poikki. Sanoin pomolle, että ei sitä näe päälle päin, jos on joutunut stalkkerin vainoamaksi ja sen takia menettänyt työkykynsä. Sitten irtisanouduin.
törkeetä syyttää alepaa tollaiKurja juttu. Jos yhtään sinua lohduttaa, totean, että kuvailemasi tyyppi löytyy tältäkin palstalta monine sivupersoonineen. Ota elämäsi huumorilla.
Toivottavasti löysit tai löydät uuden ja entistä paremman työpaikan.
höhtörkeetä syyttää alepaa tollai
Tuo viesti on minun kirjoittama eli haksahdit turhaan puolustamaan minua.törkeetä syyttää alepaa tollai
Kurja juttu. Jos yhtään sinua lohduttaa, totean, että kuvailemasi tyyppi löytyy tältäkin palstalta monine sivupersoonineen. Ota elämäsi huumorilla.
Toivottavasti löysit tai löydät uuden ja entistä paremman työpaikan.
törkeetä syyttää alepaa tollai
kruuttisTuo viesti on minun kirjoittama eli haksahdit turhaan puolustamaan minua.
Luulin, että ketjun aloittaja on joku palstan vakiohäiriköistä.
Pahoitteluni aapeelle. Ehkä Jani Mäkelän teoria huonoista johtajista pitää joissakin yrityksissä paikkansa. Jani itse saisi minkä tahansa firman konkkaan ripeämmin kuin yksikään toinen Suomen surkeimmista johtajista.
Ehkä aivosi ovat vain asettuneet siihen asentoon. Mielestäni sinä ja muut mustat höyläävät tätä palstaa eniten, ja muille jää vain sahanpurut ja kutterisilppu räävittäväksi.kruuttis
kun harmaan kommentti sisältää typeriä ohjeita niin silloin aina kyseessä on naisoletettumme s-ryhmäläinen, tuo jokaketjun höylä
Alan jo unohtaa järkyn kohtelunJuttusi muuttuvat suuntaan, jossa horisontti häipyy sankkaan savuun kuin Venäjän metsäpaloissa. Emme pysty auttamaan sinua vaikka kuinka olisi halua ja empatiaa. Yksi pieni vinkki. Laita korkki kiinni.