Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jaa, mutta kyseinen omistaja ei tuonut, eikö ymmärtänyt sitten sääntöjä. Usein ruokarajoitteisen ja allergisen eläinten omistajat ovat tarkkoja. Vähän hämärä tapahtuma.
Hämärä on just. Ja siksi en usko että se tapahtui. Täällä ihmiset yrittää vetää Jannea suohon ihan kaikesta, kuten myös siitä että lemmikin omistaja ite on niin tyhmä ettei ota sapuskaa koiralle mukaan. Koska oikeasti koira ois voinut vaikka tulla tosi kipeäksi enkä tod usko Janne ottaa sellaista riskiä itelleen. Ja kun sanottiin että vauva sivulla ol tää tarina, niin tell me no more. Siellä kaikki on sonnan syöttöä.
 
vierailija
Maalaisjärki ottanut lomaa vuodesta 1995. Se on ihan järkyttävää miten avuttomia aikuiset ihmiset ovat nyt.
Näin NYCissä asuneena, nää henkilöt ei selviytyisi päivääkään siellä 😂. Siellä pitää osata ajatella ja toimia omilla aivoillaan. Eikä seurata sitä enemmistöä koska enemmistö on yleensä aivan väärässä monessa asiassa.
 
vierailija
Politiikka on niin tylsää Suomessa mutta eiköhän J vedä vauhdilla vähän myöhemmin. Jotain mielenkiintoista vihdoinkin tähänkin junttien maahan.
Kuten Jani Toivola. Ai että on ihana mies. Oon käynyt kattomassa hänen teatteri esityksiä. Enemmän näitä Suomen politiikkaan! Ei tarvi Suomenkaan enää olla vanhoillinen 1950 luvun maa ankeiden pikkumielisten kanssa.
 
vierailija
Tämä sivu on super erikoinen siinä että kun joku tulee tänne sanomaan jotain hyvää Jannesta kaikista yhtäkkiä tuleekin tuppisuita. Eli tän sivun koko tarkoitus on ainoastaan vihan lietsominen yhestä ihmisestä. Kyllä on ihmiset langenneet alas. Hävettävää käytöstä
 
vierailija
Tämä sivu on super erikoinen siinä että kun joku tulee tänne sanomaan jotain hyvää Jannesta kaikista yhtäkkiä tuleekin tuppisuita. Eli tän sivun koko tarkoitus on ainoastaan vihan lietsominen yhestä ihmisestä. Kyllä on ihmiset langenneet alas. Hävettävää käytöstä
Jep. Ja täällä sitä ollaan maailman onnellisin kansa. Vitun marjat. En ole ikinä nähnyt mitään paskempaa kuin Suomen tyypit
 
vierailija
Olenko ainut kenen mielestä on erikoista ettei tuota kuntavaali asiaa ole sanallakaan mainittu eilisen jälkeen? Jotenkin luulisi sen olevan isompi juttu ja sellainen mistä mielellään puhuisi. Mutta tosiaan, olen itse tästä niin innoissani, että tuntuuko sen takia tämä hiljaisuus nyt pitkältä 😅 Haluaisin edelleen tietää mitä tässä on takana yms kaiken muun mahdollisen 🤩
 
vierailija
Olenko ainut kenen mielestä on erikoista ettei tuota kuntavaali asiaa ole sanallakaan mainittu eilisen jälkeen? Jotenkin luulisi sen olevan isompi juttu ja sellainen mistä mielellään puhuisi. Mutta tosiaan, olen itse tästä niin innoissani, että tuntuuko sen takia tämä hiljaisuus nyt pitkältä Haluaisin edelleen tietää mitä tässä on takana yms kaiken muun mahdollisen
Ketään ei kiinnosta tämä paitti jos ne saa haukkua Jannea täysin
 
vierailija
Niinpä, jää nähtäväksi. Mikäli Janne aikoo tosissaan tulla valituksi niin voisin kuvitella sen vaativan aikamoista kampanjointia. Hotelleilla ilmeisen hiljaista joten aikaa luulisi riittävän
Voipi olla että Janne jälleen kerran meni tunteella eikä järjellä. Miten hän oikeasti pystyy tämän asian hoitamaan. Ja jälleen miehen fanina sanon tämän. Mies ei ajattele peukaloaan pidemmälle ikävä kyllä.
 
vierailija
Kyse olikin nyt VARTIN työmatkasta! Vartin!!! Minä en väittänyt että Jannen tarvitsisi "käydä keikoilla harva se päivä" ja reissata Suomea ristiin rastiin jalkaisin tai fillarilla. Kyse oli siitä, että kun asuu Helsingissä. Niin eikö siellä oikeasti toimi julkinen liikenne niin, että VARTIN työmatkan pääsisi taittamaan julkisilla? Ja onko muka vartin työmatka liian työläs taittaa jalkaisin tai fillarilla?? Jannen ulkomuotoa kun katsoo, niin todellakin pikku työmatkapyöräily olisi ihan paikallaan. Eli ihan turha tulla tänne lässyttämään jostain muusikosta joka seilaa Suomea ristiin rastiin.. Nyt oli kyse Tapanilan lihapullasta ja hänen vartin työmatkastaan. Onko vartin työmatkalle oma auto välttämätön??

Silloin kun Janne asui vantaalla niin myös meni koiriensa kanssa koirapuistoon autolla vaikka se puisto oli 2 km päässä eikä Janne jaksanut mitenkään kävellä 2 km 😂
Helpompi mennä autolla ku kävellä lyhyttä matkaa
 
vierailija
Silloin kun Janne asui vantaalla niin myös meni koiriensa kanssa koirapuistoon autolla vaikka se puisto oli 2 km päässä eikä Janne jaksanut mitenkään kävellä 2 km
Helpompi mennä autolla ku kävellä lyhyttä matkaa
Jos mulla olis auto, kyl maar huristaisin autolla mieluummin kuin kävelisin. Ja niin varmaan säkin. Turha yrittää vetää tätä
Jannen piikkiin ainoastaan
 

Yhteistyössä