Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Janne on näemmä taas muuttanut hiukan tuota lemmikkihotellin hinnoittelua. Tähän asti Janne mainosti että "meillä" on aina samat hinnat, oli sitten arki tai joku sesonki. Nyt kaikessa hiljaisuudessa sesonkihinnoittelu on palautettu takaisin. Sesonkeina hintaan lisätään 25%. Jannella on kyllä aika tiukat peruutusehdot. Kun teet varauksen, se pitää maksaa heti ja kokonaisuudessaan. Jos joudut perumaan varauksen, se pitää perua vähintään kuukausi aikaisemmin. Muuten et saa penniäkään takaisin.
 
vierailija
Janne on näemmä taas muuttanut hiukan tuota lemmikkihotellin hinnoittelua. Tähän asti Janne mainosti että "meillä" on aina samat hinnat, oli sitten arki tai joku sesonki. Nyt kaikessa hiljaisuudessa sesonkihinnoittelu on palautettu takaisin. Sesonkeina hintaan lisätään 25%. Jannella on kyllä aika tiukat peruutusehdot. Kun teet varauksen, se pitää maksaa heti ja kokonaisuudessaan. Jos joudut perumaan varauksen, se pitää perua vähintään kuukausi aikaisemmin. Muuten et saa penniäkään takaisin.
Keravalla on toinenkin koirahoitola. En tiedä otetaanko sinne kissoja, ei vissiin. Hinnat on aika hurjat myös siinä hoitolassa. Jannella on jopa vähän halvemmat joissain ainakin.
 
vierailija
Veikkaanpa että Janne käytti tuota teatteria vain hyväkseen.... Sai teatterilta lainaan sen punaisen samettitakin jossa patsasteli valkosipulifestareilla ja jossain muussa tapahtumassa. Sitten sai vielä teatterin ilmaiseksi esiintymään sinne Keravan hotellin avajaisiin. Ehkä Janne vielä kuvitteli saavansa sitä kovasti janoamaansa julkisuutta liittymällä teatteriin? Sitten Janne tajusi että tämähän on 70-100 vuotiaiden harrastelijateatteri, joka esiintyy lähinnä lapsille ja vanhuksille jossain työväentaloilla. Eli se siitä julkisuudesta ja salamavalojen räiskeestä. Koska kohdeyleisö on lapset ja vanhukset, tuskin sinne yleisöön edes eksyy yhtäkään kuumaa homomiestä ihailemaan Jannea punaisessa samettitakissaan. Joten Janne päätti että antaa olla, jään sänkyyn makoilemaan.
Olen valitettavasti aika pitkälti samaa mieltä kanssasi. Olen myös miettinyt vaihtoehtoa, että tuo teatteri oli hetken huumaa ja kun alun huuman jälkeen alkoi paljastua tosiaan tuo 100 seuraajaa mitä teatterilla on ja se että se on muutakin, kun esiintymistä esimerkiksi treenaaminen näytöksiin niin se ei ehkä ollutkaan niin hehkeää mitä alunperin ehkä oletti. Tosin tämä nyt menee myös siihen, että pikaisesti tehdään milloin mitäkin päätöksiä ja ne haudataan hetkessä. Kuten esimerkiksi nyt ehkä viimeisimmät nuo Janne livet mitä alkuun piti olla joka päivä huikeine vieraineen ja ties minkä. Yhtä nopeasti, kun alkoi niin loppui minusta tuo. Mutta tosiaan mene ja tiedä mitä teatterin kanssa tapahtui. Olisi ehkä kuitenkin kohteliasta ilmoittaa ettei olekaan siinä mukana, kun niin hekumoi miten häntä pääsee nyt teatterissa näkemään?
 
vierailija
Janne on näemmä taas muuttanut hiukan tuota lemmikkihotellin hinnoittelua. Tähän asti Janne mainosti että "meillä" on aina samat hinnat, oli sitten arki tai joku sesonki. Nyt kaikessa hiljaisuudessa sesonkihinnoittelu on palautettu takaisin. Sesonkeina hintaan lisätään 25%. Jannella on kyllä aika tiukat peruutusehdot. Kun teet varauksen, se pitää maksaa heti ja kokonaisuudessaan. Jos joudut perumaan varauksen, se pitää perua vähintään kuukausi aikaisemmin. Muuten et saa penniäkään takaisin.
Aika hurja tuo kuukauden varoaika. Jo itse matkatkin saat peruttua lyhyemmällä varoajalla. Toki ymmärrän, että Janne toivoo ja kuka ei toivoisi sitoutumista varauksiin, mutta näin kuluttajan näkökulmasta aika hurjan pitkä aika. Kuukaudessa ehtii tapahtua vaikka mitä yllättävää mikä saattaa matkan perua! Jännä tapa myös tuo kaikessa hiljaisuudessa hintojen muuttaminen. Vähän, kun tuo satuteatterin pois jääminen 🤫
 
vierailija
Minä olen kiinnittänyt asiaan huomion, ja kirjoitinkin siitä täällä jokunen aika sitten Mutta eihän täällä koskaan vastaukseksi muuta saa kuin väheksyntää, räksytystä ja haukkumista. Mutta enpä näemmä ole siis ainut joka tämän asian on pistänyt merkille. Kirjoitin aiemmin siiitä kun Kana oli murheen murtama koiransa kuoleman takia, ja Kanan työkaverit Anne-Mari, Katrie ja Eeva olivat reagoineet tuohon facepäivitykseen. Vaan ei Janne. Mutta Janne-fanit lyttäsivät heti havaintoni, ilmoittivat että Janne tietenkin soitti Kanalle! No mitä olen silmäillyt Kanan sivuja sen jälkeenkin, niin Jannen kommentit/tykkäykset loistaa poissaolollaan. Ehkä Janne on tätä tyyppiä että HÄNEN päivityksiä pitää kommentoida/tykätä, mutta hän ei koskaan vastavuoroisest kommentoi/tykkää ystävänsä päivityksistä? Mene ja tiedä.
Joo totta puhut, että harvemmin täällä saa asiallisia vastauksia jos ääneen mitään ihmettelee. Muutama kirjoittaja onneksi kykenee ihan jopa keskusteluun! 🤭 Unohdin tuon Kanan koiran menehtymisen kokonaan! Jonkinlaiselta välien viilentymiseltä tämä nyt kieltämättä vaikuttaa tai vaihtoehtoisesti todella yksipuoliselta ystävyydeltä Kanalta Jannea kohtaan. Kana selkeästi tsemppasia kaveria esimerkiksi livejen kanssa ja oli paikalla useastikin. Kana tuki minun silmääni Jannea tässä todella paljon! En tiedä sitten miten Kana ottanut nämä kommentit Kanan nykyisestä ja Jannen edellisestä työstä mitä Janne halventaa koko kansan edessä. Joskus aiemmin sanoinkin, että itse en ystävänä kauheasti arvostaisi jos minun työtä kohtaan halvennettaisiin noin.
 
vierailija
Joo totta puhut, että harvemmin täällä saa asiallisia vastauksia jos ääneen mitään ihmettelee. Muutama kirjoittaja onneksi kykenee ihan jopa keskusteluun! Unohdin tuon Kanan koiran menehtymisen kokonaan! Jonkinlaiselta välien viilentymiseltä tämä nyt kieltämättä vaikuttaa tai vaihtoehtoisesti todella yksipuoliselta ystävyydeltä Kanalta Jannea kohtaan. Kana selkeästi tsemppasia kaveria esimerkiksi livejen kanssa ja oli paikalla useastikin. Kana tuki minun silmääni Jannea tässä todella paljon! En tiedä sitten miten Kana ottanut nämä kommentit Kanan nykyisestä ja Jannen edellisestä työstä mitä Janne halventaa koko kansan edessä. Joskus aiemmin sanoinkin, että itse en ystävänä kauheasti arvostaisi jos minun työtä kohtaan halvennettaisiin noin.
Kuka välittää? Paitti kaksi ihmistä täällä.
 
vierailija
Joo totta puhut, että harvemmin täällä saa asiallisia vastauksia jos ääneen mitään ihmettelee. Muutama kirjoittaja onneksi kykenee ihan jopa keskusteluun! Unohdin tuon Kanan koiran menehtymisen kokonaan! Jonkinlaiselta välien viilentymiseltä tämä nyt kieltämättä vaikuttaa tai vaihtoehtoisesti todella yksipuoliselta ystävyydeltä Kanalta Jannea kohtaan. Kana selkeästi tsemppasia kaveria esimerkiksi livejen kanssa ja oli paikalla useastikin. Kana tuki minun silmääni Jannea tässä todella paljon! En tiedä sitten miten Kana ottanut nämä kommentit Kanan nykyisestä ja Jannen edellisestä työstä mitä Janne halventaa koko kansan edessä. Joskus aiemmin sanoinkin, että itse en ystävänä kauheasti arvostaisi jos minun työtä kohtaan halvennettaisiin noin.
Lähetä Kanalle viesti ja kysy. Onhan hänellä Face sivu.
 
vierailija
Joo totta puhut, että harvemmin täällä saa asiallisia vastauksia jos ääneen mitään ihmettelee. Muutama kirjoittaja onneksi kykenee ihan jopa keskusteluun! Unohdin tuon Kanan koiran menehtymisen kokonaan! Jonkinlaiselta välien viilentymiseltä tämä nyt kieltämättä vaikuttaa tai vaihtoehtoisesti todella yksipuoliselta ystävyydeltä Kanalta Jannea kohtaan. Kana selkeästi tsemppasia kaveria esimerkiksi livejen kanssa ja oli paikalla useastikin. Kana tuki minun silmääni Jannea tässä todella paljon! En tiedä sitten miten Kana ottanut nämä kommentit Kanan nykyisestä ja Jannen edellisestä työstä mitä Janne halventaa koko kansan edessä. Joskus aiemmin sanoinkin, että itse en ystävänä kauheasti arvostaisi jos minun työtä kohtaan halvennettaisiin noin.
Täysin samaa mieltä kanssasi. Silloinkin kun Janne ilmoitti facessa että hänen Onnenarpa-taival on nyt taputeltu, Kana oli kommentoimassa että "Olen shokissa!" 😭 No en minäkään kyllä tykkäisi jos entinen työkaverini halveksuisi työtäni ja vieläpä julkisesti. Uhoisi vielä paljastavansa räikeitä epäkohtia työpaikastani. Kana vain vaikuttaa erittäin kiltiltä ja hyväsydämiseltä ihmiseltä, joka on kaikkien kaveri. Eli aika paljon on täytynyt tulla riitaa näiden kahden välille, jos välit nyt tosiaan on poikki?
 
vierailija
On kyllä jannella pohtimista mistä saisi lisätienestejä, itsensä, koirien ja kissojen ruokiin. Outo vimma siihen aikaan kun hommasi 3 kissaa 3 koiran lisäksi. 3 talon kulut. Pitkä penni maksettavaa joka kuukausi.
 
vierailija
Täysin samaa mieltä kanssasi. Silloinkin kun Janne ilmoitti facessa että hänen Onnenarpa-taival on nyt taputeltu, Kana oli kommentoimassa että "Olen shokissa!" No en minäkään kyllä tykkäisi jos entinen työkaverini halveksuisi työtäni ja vieläpä julkisesti. Uhoisi vielä paljastavansa räikeitä epäkohtia työpaikastani. Kana vain vaikuttaa erittäin kiltiltä ja hyväsydämiseltä ihmiseltä, joka on kaikkien kaveri. Eli aika paljon on täytynyt tulla riitaa näiden kahden välille, jos välit nyt tosiaan on poikki?
Myös minä olen saanut Kanasta todella kiltin ja ihanan kuvan. Vaikuttaa myös isosydämiseltä kaikkine kodittomien koirien ja muiden auttamisien kanssa. Kana buustasi Jannen liveä ihan tosissaan ja tsemppasi Jannea alkuun sen kanssa. Kana taisikin jäädä Suvaksen lisäksi ainoaksi vieraiksi ohjelmassa.. Kana ei vieraillut edes kertaalleen vaan useammassakin lähetyksessä ja muistaakseni vielä soitteli sinne, kun ei ollut paikalla.
 
vierailija
On kyllä jannella pohtimista mistä saisi lisätienestejä, itsensä, koirien ja kissojen ruokiin. Outo vimma siihen aikaan kun hommasi 3 kissaa 3 koiran lisäksi. 3 talon kulut. Pitkä penni maksettavaa joka kuukausi.
Varmasti on isot kulut. Nyt vielä, kun meillä kaikilla elinkustannukset nousee nousemistaan ja varmasti moni saa vanyttää penniään. Jää nähtäväksi miten hotellit tästä lähtee käyntiin tällaisena aikana. Janne on myös paljon jakanut arpajaisvoittoina sun muuna noita hoitojaksoja eli kaikki asukkaat ei välttämättä ole edes maksavia asiakkaita.
 
vierailija
Myös minä olen saanut Kanasta todella kiltin ja ihanan kuvan. Vaikuttaa myös isosydämiseltä kaikkine kodittomien koirien ja muiden auttamisien kanssa. Kana buustasi Jannen liveä ihan tosissaan ja tsemppasi Jannea alkuun sen kanssa. Kana taisikin jäädä Suvaksen lisäksi ainoaksi vieraiksi ohjelmassa.. Kana ei vieraillut edes kertaalleen vaan useammassakin lähetyksessä ja muistaakseni vielä soitteli sinne, kun ei ollut paikalla.
Juu Kana oli monessa livelähetyksessä mukana. Ne oli oikeastaan parhaita livelähetyksiä silloin kesän alussa kun Kanakin oli mukana. Lähetys kesti 2h, sinne sai soitella, oli niitä "tietokilpailuja" ynnä muuta. Kana toi paljon siihen lähetykseen omalla iloisella olemuksellaan. Nämä nykyiset, hyvin harvoin tehtävät livet on suoraan sanottuna aika ankeaa katseltavaa. Lähetys kestää vain 30 min, ja Janne vaan lueskelee niitä viestejä mitä tulee. Enää ei ihmiset soittele, enää ei arvuutella mitä on piilotettuna Jannen meikkipussiin.... Se puolituntia kuluu siihen kun Janne päivittää hotellien kuulumiset ja lukee ihmisten viestejä.
 
vierailija
Juu Kana oli monessa livelähetyksessä mukana. Ne oli oikeastaan parhaita livelähetyksiä silloin kesän alussa kun Kanakin oli mukana. Lähetys kesti 2h, sinne sai soitella, oli niitä "tietokilpailuja" ynnä muuta. Kana toi paljon siihen lähetykseen omalla iloisella olemuksellaan. Nämä nykyiset, hyvin harvoin tehtävät livet on suoraan sanottuna aika ankeaa katseltavaa. Lähetys kestää vain 30 min, ja Janne vaan lueskelee niitä viestejä mitä tulee. Enää ei ihmiset soittele, enää ei arvuutella mitä on piilotettuna Jannen meikkipussiin.... Se puolituntia kuluu siihen kun Janne päivittää hotellien kuulumiset ja lukee ihmisten viestejä.
Joo eipä nämä Jannen livet enää ole juuri mitään. Lähinnä tuollaisia, no tavallisia videoita ilman mitään sen ihmeellisempää. Kana toi mukanaan erilaista ammattitaitoa ja vakavuutta videoihin vaikka videot olivatkin hauskalla otteella tehtyjä. Harmi jos tuollainen kaveri on päässyt karkuun. Kana vaikuttaa ihmiseltä kuka olisi ystävänäkin ihana.
 
vierailija
Faneja huolettaa, kyllä. Vihaajat nauttii.
Kaikki vihaajat ei nauti. Tämä vihaaja toteaa vain nyt sen, että tämä oli nähtävissä. Janne toimii aina impulsiivisesti. Ei ajattele asioita nenäänsä pidemmälle. Toimii hetken mielijohteesta, sitten vasta myöhemmin alkaa miettimään kun asiat alkaa mennä laskusuuntaan.. Sekin oli mielestäni aivan turha investointi, kun nyt kesällä Janne osti sinne pihalle sen monen tonnin kissahäkin. Silloin jo ihmettelin, että miten ihmisellä joka on juuri menettänyt "päätyönsä" on varaa pistää kissahäkkiin melkein 3000€. Tuo Tapanilan hotelli on pyörinyt ehkä 5-6 kk. En ehkä olisi lähtenyt ostamaan kissahäkkiä vain kesäsesongin perusteella. Sehän on päivänselvä asia että kesällä tulee varauksia kun ihmiset lomailee, mutta syksyllä hiljenee. Ja juuri näin tässä on nyt käynyt. No entäs mikä järki oli potkia Orimattilan talosta vuokralaiset pihalle? Nyt ollaan sitten hätää kärsimässä kun ostajia ei ole, ja vuokraehdokkaat ei halua maksaa Jannen pyytämää vuokraa. Talo seisoo nyt tyhjillään, juoksevia kuluja kyllä on. Kuten kuukausittainen lainanlyhennys. Ja sitten pitää vielä perustaa toinen lemmikkihotelli Keravalle suuren kysynnän vuoksi. Nyt ollaankin sitten helisemässä, kun varauksia tipahtelee hitaanlaisesti.
 
vierailija
Kaikki vihaajat ei nauti. Tämä vihaaja toteaa vain nyt sen, että tämä oli nähtävissä. Janne toimii aina impulsiivisesti. Ei ajattele asioita nenäänsä pidemmälle. Toimii hetken mielijohteesta, sitten vasta myöhemmin alkaa miettimään kun asiat alkaa mennä laskusuuntaan.. Sekin oli mielestäni aivan turha investointi, kun nyt kesällä Janne osti sinne pihalle sen monen tonnin kissahäkin. Silloin jo ihmettelin, että miten ihmisellä joka on juuri menettänyt "päätyönsä" on varaa pistää kissahäkkiin melkein 3000€. Tuo Tapanilan hotelli on pyörinyt ehkä 5-6 kk. En ehkä olisi lähtenyt ostamaan kissahäkkiä vain kesäsesongin perusteella. Sehän on päivänselvä asia että kesällä tulee varauksia kun ihmiset lomailee, mutta syksyllä hiljenee. Ja juuri näin tässä on nyt käynyt. No entäs mikä järki oli potkia Orimattilan talosta vuokralaiset pihalle? Nyt ollaan sitten hätää kärsimässä kun ostajia ei ole, ja vuokraehdokkaat ei halua maksaa Jannen pyytämää vuokraa. Talo seisoo nyt tyhjillään, juoksevia kuluja kyllä on. Kuten kuukausittainen lainanlyhennys. Ja sitten pitää vielä perustaa toinen lemmikkihotelli Keravalle suuren kysynnän vuoksi. Nyt ollaankin sitten helisemässä, kun varauksia tipahtelee hitaanlaisesti.
Huh 3000€ kissanhäkki kuulostaa todella paljolta!! Ei taatusti maksa itseään ihan hetkessä takaisin 😵💫 Onhan se tietty varmasti kiva lisä, mutta ihan hirveä hinta. Voihan niitä kissoja ulkona muutenkin käyttää, kun häkissä. Ulkoiluun ja hihnoihin tottuneet kissat ulkoilee varmasti mielellään juuri kuten ovat tottuneet. Mitä tuohon kesän vilkkauteen tulee niin ei mielestäni sekään nyt mitenkään erityisen vilkkaalta vaikuttanut. Ehkä viikottain joku lemmikki hoidossa, mutta onko se nyt kovaakaan vilskettä. En osaa sanoa.
 
vierailija
Tietysti omilla rahoilla saa tehdä mitä tahtoo mut miksi ihmeessä on pitänyt ostaa noin kallis ulkohäkki ja minkälainen?? ( en ole facessa niin en ole nähnyt)
Kissat varmasti arvostaisi halvempiakin ei tonnien häkkiä.
 
vierailija
Tietysti omilla rahoilla saa tehdä mitä tahtoo mut miksi ihmeessä on pitänyt ostaa noin kallis ulkohäkki ja minkälainen?? ( en ole facessa niin en ole nähnyt)
Kissat varmasti arvostaisi halvempiakin ei tonnien häkkiä.
Niin omilla rahoilla saa tehdä mitä kukakin haluaa, mutta 3000€ investointi oli se sitten mikä tahansa on hurjan iso määrä rahaa. Tuo kyseinen ulkohäkki on noh.. puuta ja verkkoa. Mahtuu ehkä ihminen seisomaan sisällä? Olisiko pohjan leveys jotakin 2 x 2 metriä? Kauhean vaikea sanoa kuvien perusteella, mutta ei siis mikään kummoinen häkki ollenkaan. Paitsi hintansa puolesta 🫢
 
vierailija
"Nyt on filmitähti toimitettu kuvauksiin. Tarha pääsee Janne Antin & lemmikit ohjelmaan.

Tarha on valkoinen vinokattiparoni 220x158x220 kahdella tasolla 1059e
Lisätasot ja tikkaat lisäosina. Tässä taisi olla neljä lisätasoa ja kolmet tikkaat (204e)
Valkoinen ulkoeteinen verkkokatolla 230e, tasakattoiset on edullisempia.
Tässä tarhassa myös levennetyt ovet ja haat ovien sisäpuolella, että oven saa kiinni myös sisäpuolelta.
Toimitus ja kasaus hinnasto on paikkakohtainen."

Waarattoman nettisivuilta nuo häkit löytyy.
 

Yhteistyössä