K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oisko ollu edellisen levyn soundiin liittyen vai puhuivatko viime kesänä jo tulevista biiseistään. Joka tapauksessa joku haastattelu jossa kyseltiin silloin tulossa olevan musiikin tyylistä.
Joo mäkin muistan. Taisi olla niin että sanoivat että yritys on kuulostaa miltä tahansa muulta kuin klassiselta rockilta. Bojan ja Jan oli ainakin siinä, mut en saa mieleeni mikä haastattelu se oli.
 
vierailija
Mäkin kyllä pidän niitä ihan livebändien kärkikastissa vaikka oon käynyt tosi paljon keikoilla, oon jopa työskennellyt keikkaklubilla ja festareilla. Tietysti on aina makuasia mistä tykkää, mutta oon ollut huomaavinani että joksuista tykkäämistä yritetään usein vähätellä just vaikka sanomalla että niin ku et oo edes muita nähnyt tms. Ymmärtäisin muualla, mutta niihin keskittyvässä ketjussa se on vähän hassua.
Samaa mieltä.
 
vierailija
Jos luit kunnolla tuon viestini, niin nimenomaan sanoin että se joka aloitti keskustelun oli eri. Suurin osa viesteistä vaikutti kuitenkin olevan heiltä.
Tarkoitukseni ei siis sanoa ettei saisi olla erilaisia mielipiteitä, vaan monesti kun tulee sellaista muiden mielipiteiden kieltämishalua ja sellainen toisen puolen ymmärtäminen ja todellinen keskustelu puuttuu, niin yllättäen kyse on usein juuri heistä.
 
vierailija
Eipä nyt oikeastaan enää paljoa lavalla ruoki, mutta jaettava niitä kuvia fanien mielistelyyn.
En ole oikein ikinä ymmärtänyt tätä kantaa. Se Joksujen välinen hellyys on tosi aitoa ja he selvästi tekevät sitä sen vuoksi, että itse pitävät siitä. Osa voi olla faneille suunnattua, mutta silti niissä tilanteissa on se aitous läsnä.
 

Yhteistyössä