K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tällainen kommentointi ja toisen parisuhteen vähättely on jo sairasta. Joskus voisi shippaajatkin miettiä, että mitä kaikkea p*skaa sen shipin varjolla voi kirjoittaa.
Onhan se ollu jo pitkään tosi sairasta. Kn gf on kaiken pahan alku ja juuri, joka on vikitellyt itsensä Kn elämään, väkisin muuttanut saman katon alle ja pitää Kta panttivankinaan, eikä K itse uskalla tehdä asialle mitään. Samaan aikaan B toisaalla itkee ja ikävöi hermorauniona Kn perään. Ja sitten sanotaan, että shippaus tuo hyvää mieltä ja sen olevan huumoria.
 
vierailija
Niinpä, tai jos vauvalla toivoo, ette gf mene Sloveniaan. Alkaa nyt minuakin vtuttaa toi vauvan ketjun meininki. Olisin halunnut vähän hehkuttaa sitä delulua, että K saattaisi olla mahdollisesti menossa Sloveniaan, toki ymmärtäen, että onhan se itseasiassa ihan hemmetin epätodennäköistä, niin siellä tulee pelkkää alapeukkua, kun toivon vaihtoehdoissa, ettei gf mene sinne mukana!
Ja itse jauhavat jostain täysin olemattomasta paleasiasta, aivan kuin jonkun nenään olisi leijunut pisara verta Espanjasta saakka, että Twitterissä on ollut flaidis asiasta.
Kun ne linkit avaa, niin kyseinen flaidis oli kaksi twiittiä, joissa ei ollut alla mitään keskustelua aiheesta.
Että sellainen K&B-kaksikon shippipalsta!
Surettaa vaan ja toivon, että kyseinen ketju kuolee hiljaisuuteen ja osallistujien puutteeseen, koska siihen ei enää halua kukaan normaali osallistua.
Sulla on nyt shippauksen säännöt ja etiketti hukassa. Shippaus perustuu mielikuvitukseen ja shipattavien oikeaa elämää ei kuulu sotkea siihen mukaan. Shippaus maailmassa Käärijä on sinkku, eikä gf kuulu siihen mitenkään.
 
vierailija
Sulla on nyt shippauksen säännöt ja etiketti hukassa. Shippaus perustuu mielikuvitukseen ja shipattavien oikeaa elämää ei kuulu sotkea siihen mukaan. Shippaus maailmassa Käärijä on sinkku, eikä gf kuulu siihen mitenkään.
Se gf on olemassa, sille sä et voi mitään. Ja ketju vauvalla ei ole pelkille shippaajille, joten sen takia gf on ok mainita sielläkin.
 
vierailija
Tänki jutun sä otit kirjaimellisesti, mutta et sitä, kun sanovat olevansa vain ystäviä, tai sitä, kun K kertoo olevansa hetero.
No ihan faktisesti ihmiset eivät puhu julkisuudessa AINA totta. Tietenkin se on näkemyskysymys, miten sä ajattelet, että mitä juttuja väritetään ja mitä ei. Mä ajattelen tälleen, ajattele sä miten itse haluat.
 
vierailija
Se gf on olemassa, sille sä et voi mitään. Ja ketju vauvalla ei ole pelkille shippaajille, joten sen takia gf on ok mainita sielläkin.
Kuule kun mulle se on täysin ok, että Jerellä on tyttis ja että hän hetero. Mulla ei vaan ole tarvetta rikkoa sen vauvan ketjun sääntöjä ja toitottaa siitä gf:stä siellä. Vaikka et haluaisi noudattaa sen ketjun sääntöjä, niin etkö voisi edes ottaa huomioon muita kirjoittajia ja sitä, että ketjussa säilyisi hyvä tunnelma.
 
vierailija
Kuule kun mulle se on täysin ok, että Jerellä on tyttis ja että hän hetero. Mulla ei vaan ole tarvetta rikkoa sen vauvan ketjun sääntöjä ja toitottaa siitä gf:stä siellä. Vaikka et haluaisi noudattaa sen ketjun sääntöjä, niin etkö voisi edes ottaa huomioon muita kirjoittajia ja sitä, että ketjussa säilyisi hyvä tunnelma.
Mitään toitottamista se ei ole, jos miettii, että meneekö K Sloveniaan ilman häntä viestissä, jossa on se aiheena, meneekö K sinne Espanjasta. eli siis gf ei ole mitenkään viestin keskiössä.
 
vierailija
Onhan. Siellä voidaan puhua faktoista, asioista, joita oikeasti tapahtuu ja joihin on todisteet. Mutta eihän siellä enää jutella yhtään mistään, kun eihän siinä ketjussa enää yksikään normaaliälyinen halua olla
Mikset voi jutella niistä faktoista täällä, miksi ne täytyy tunkea shippi ketjuun? Mitä järkeä tai normaaliälyistä sun toiminnassa sitten on?
 

Yhteistyössä