K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Itse juon ehkä kerran viikossa lasin viiniä, jos ei sitten ole juhlia tiedossa. Mut mä aattelen, et crew on nyt lomatunnelmissa ja jos heille siihen kuuluu tuoppi olutta tai vaikka kymmenen, niin nauttikoot sit sillä tavoin. Härtsän tai oikeastaan hänen näyttelijän arki on urheilu painotteinen, joten pieni breikki ja kunnon irtiotto ei tee varmaan hänellekään huonoa.
kyllä se valitettavasti alkaa Häärijässäkin näkyä ettei taida elämäntavat enää olla ne liikuntaohjaajan vaan viihdetaiteilijan 🙄
 
vierailija
Projisoitte vain omaa tarvitsevuuttanne täällä muka parempana ihmissuhteena, ei se ole sitä kaikille.
Ei projisoida. Kaikki eivät esim. halua parisuhdetta ollenkaan ja toiset taas eivät osaa kuvitellakaan elävänsä niin, ettei olisi toista rinnalla. Toiset tarvii sen halin päivässä ja toisia halaaminen ahdistaa. Jokainen tyylillään. Kyse on nyt lähinnä siitä, että tässä ketjussa (ja myös muissa) on paljon Joksu faneja, jotka rakastaa katsella sitä Joksujen toisilleen (ja myös muille) osoittamaa hellyyttä. Sun ei tarvitse siitä välittää, mutta moni muu taas tykkää ihastella niitä lämpimiä välejä.
 
vierailija
Mietin ihan samaa. Miten ei siis osaa osoittaa kiintymystä ja välittämistä mitenkään muuten? En mä ainakaan tollasesta ajattelis, että minusta välitetään. Ennemmin, että se toinen on just joku tarvitsevainen. Olkoot keskenään jos tykkäävät sitä vastaanottaa, monihan tykkää, mutta ei se kyllä mikään ultimaattinen välittämisen osoitus ole.
Tuleeko sulle siis niitten fyysisestä läheisyydestä mieleen että ne on tarvitsevaisia?
 
vierailija
Insta muuten saattaa laittaa stooria ulos ihan itsestään. Mä hahmottelin kerran yhtä ja pysyin siinä yhtä painallusta vaille julkaisu -tilassa pidempään, niin vaikka en todellakaan painanut, että julkaise tsi seuraava (eli mitä siinä nyt lukeekaan), niin stoori ns. ”meni eetteriin”.
Kävi heti mielessä että näinkö ne Markinkin poistetut stoorit on livahtaneet luvatta välillä julki? Ei ole ollut tarkoitus julkaista.
Ja mä en siis julkaise tietylle porukalle mitään.
 
vierailija
Ei projisoida. Kaikki eivät esim. halua parisuhdetta ollenkaan ja toiset taas eivät osaa kuvitellakaan elävänsä niin, ettei olisi toista rinnalla. Toiset tarvii sen halin päivässä ja toisia halaaminen ahdistaa. Jokainen tyylillään. Kyse on nyt lähinnä siitä, että tässä ketjussa (ja myös muissa) on paljon Joksu faneja, jotka rakastaa katsella sitä Joksujen toisilleen (ja myös muille) osoittamaa hellyyttä. Sun ei tarvitse siitä välittää, mutta moni muu taas tykkää ihastella niitä lämpimiä välejä.
Ne jotka sitä rakastaa katsella projisoi aivan selvästi omia tarpeitaan siinä. Mä en ole sitä ihastellut, enkä mä kaipaa muiden kosketusta tai itse koskettaa muita.
 
vierailija
Ja näitä asioita ei voi yhdistää?
Mun mielestä työpäivä on työpäivä eikä lomaa vaikka kuinka oltaisiin espanjassa. Ja yhden päivän osalta se on erityisen tärkeää. Jos siellä oltaisiin parin viikon työmatkalla, olisi toki varaa relatakin.

Mä en oo nyt kattonu mitään stooreja enkä tiedä kuka kittaa mitäkin, eli tämä nyt tällaisena yleisenä huomiona
 
vierailija
Ne jotka sitä rakastaa katsella projisoi aivan selvästi omia tarpeitaan siinä. Mä en ole sitä ihastellut, enkä mä kaipaa muiden kosketusta tai itse koskettaa muita.
Mikä ongelma siinä on, että täällä heidän välejään hehkutetaan? Ei siinä pitäisi olla mitään ongelmaa ja jos ei itse halua hehkuttaa niin anna muiden hehkuttaa rauhassa.
 
vierailija
Ne jotka sitä rakastaa katsella projisoi aivan selvästi omia tarpeitaan siinä. Mä en ole sitä ihastellut, enkä mä kaipaa muiden kosketusta tai itse koskettaa muita.
Asioita voi ihastella ilman, että itsellään on niistä puute tai että haluaisi omaan elämäänsä jotakin sellaista, mitä toisella on. Ihastelen hyvin monia asioita, kuten kauniita koteja, työkavereiden vaatteita, jonkun parin lämpimiä kemioita jne. Olen silti tyytyväinen siihen, mitä itselläni on.
 
vierailija
Mun mielestä työpäivä on työpäivä eikä lomaa vaikka kuinka oltaisiin espanjassa. Ja yhden päivän osalta se on erityisen tärkeää. Jos siellä oltaisiin parin viikon työmatkalla, olisi toki varaa relatakin.

Mä en oo nyt kattonu mitään stooreja enkä tiedä kuka kittaa mitäkin, eli tämä nyt tällaisena yleisenä huomiona
Häh? Just päinvastoin. Jos työmatka kestää 2 viikkoa, se skarpataan. Jos se on yhden illan, voi ottaa vähän rennommin.
 
vierailija
Ne jotka sitä rakastaa katsella projisoi aivan selvästi omia tarpeitaan siinä. Mä en ole sitä ihastellut, enkä mä kaipaa muiden kosketusta tai itse koskettaa muita.
Nyt oli aivan höpö väite. Musta on kivaa ihastella heidän toisilleen osoittamaa läheisyyttä, eikä itselläni ole millään tavalla puutetta tästä asiasta omassa elämässäni. Eivät siis korreloi millään tavalla keskenään. Lähinnä nyt tuntuu siltä, että sä et kestä sitä, kun muut ihastelevat heidän välejään.
 

Yhteistyössä