K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä aina mietin, miten itseään kirurgisesti muokkailleet äiti-ihmiset tukee teinityttäriään mahdollisten kasvukipujen suhteen. Itsellä on hyvin pienet rinnat, kuten tytöllänikin. Hän on asiaa murehtinut, enkä tiedä millainen tilanne olisi, jos olisin aikoinani ottanut kookkaat silikonit. "Älä sure, ihmisen pitää hyväksyä kehonsa sellaisena kuin se on". Eiku...
 
vierailija
Tämä fyysisen läheisyyden osoittaminen on niin näkyvä osa Joksujen välistä kanssakäymistä, että ei sitä voi olla huomaamatta ja hehkuttamatta.
Kyllä! Eikä sitä samaa näy vaikka viisuissa muiden balkanilaisten keskuudessa. Enemmän koskettelua kuin meillä noin keskimäärin, mutta nuo rakastavat katseet ja se toisen syliin vaipuminen ei kyllä ole samanlaista kaikilla.
 
vierailija
[QUOTE="vierailija, post: 34726552]
Kyllä! Eikä sitä samaa näy vaikka viisuissa muiden balkanilaisten keskuudessa. Enemmän koskettelua kuin meillä noin keskimäärin, mutta nuo rakastavat katseet ja se toisen syliin vaipuminen ei kyllä ole samanlaista kaikilla.
[/QUOTE]
Mä oon nyt seurannut joitakin slovenialaisia bändejä eikä just tollasta näy muilla. Tai no, mrfyn stras on kyllä herkästi bojanin sylissä 😄
 
vierailija
Miks me ei saada hehkuttaa? Kai me saadaan nyt hehkuttaa, mitä halutaan ja, jos esim Joksujen fyysinen läheisyyys toisiinsa on ihanaa ja hehkuttamisen arvoista niin silloin meillä on oikeus sitä hehkuttaa ilman, että sitä hehkutusta tullaan tänne ihmettelemään.
Luulin, että täällä saa myös ihmetellä, jos joku asia ihmetyttää. Saatte toki hehkuttaa. Ehkä se asia, jota tässä hain on, että ikäänkuin tuo fyysinen läheisyys tekisi ihmissuhteesta jotenkin syvemmän ja paremman.
 
vierailija
Luulin, että täällä saa myös ihmetellä, jos joku asia ihmetyttää. Saatte toki hehkuttaa. Ehkä se asia, jota tässä hain on, että ikäänkuin tuo fyysinen läheisyys tekisi ihmissuhteesta jotenkin syvemmän ja paremman.
Ilmeisen moni kaipaa hellää kosketusta, siksi sellaisen näkyminenkin tuntuu ihanalta. Eli kyllä se taitaa useimmiten tehdä suhteesta paremman. Joillekin koskettelu ei tietenkään ole tarpeen tai edes toivottavaa, mutta noin yleisesti ottaen ihminen on kuin muutkin eläimet ja tykkää painautua toiseen kiinni
 
vierailija
Luulin, että täällä saa myös ihmetellä, jos joku asia ihmetyttää. Saatte toki hehkuttaa. Ehkä se asia, jota tässä hain on, että ikäänkuin tuo fyysinen läheisyys tekisi ihmissuhteesta jotenkin syvemmän ja paremman.
Mietin ihan samaa. Miten ei siis osaa osoittaa kiintymystä ja välittämistä mitenkään muuten? En mä ainakaan tollasesta ajattelis, että minusta välitetään. Ennemmin, että se toinen on just joku tarvitsevainen. Olkoot keskenään jos tykkäävät sitä vastaanottaa, monihan tykkää, mutta ei se kyllä mikään ultimaattinen välittämisen osoitus ole.
 
vierailija
Ilmeisen moni kaipaa hellää kosketusta, siksi sellaisen näkyminenkin tuntuu ihanalta. Eli kyllä se taitaa useimmiten tehdä suhteesta paremman. Joillekin koskettelu ei tietenkään ole tarpeen tai edes toivottavaa, mutta noin yleisesti ottaen ihminen on kuin muutkin eläimet ja tykkää painautua toiseen kiinni
Projisoitte vain omaa tarvitsevuuttanne täällä muka parempana ihmissuhteena, ei se ole sitä kaikille.
 
vierailija
Häärijälläki jo sillä aamukuuden lennolla olut nokan edessä, vielä keikkapäivän aamuna. Koko päivä pikku pöhnässä. Huh.
Itse juon ehkä kerran viikossa lasin viiniä, jos ei sitten ole juhlia tiedossa. Mut mä aattelen, et crew on nyt lomatunnelmissa ja jos heille siihen kuuluu tuoppi olutta tai vaikka kymmenen, niin nauttikoot sit sillä tavoin. Härtsän tai oikeastaan hänen näyttelijän arki on urheilu painotteinen, joten pieni breikki ja kunnon irtiotto ei tee varmaan hänellekään huonoa.
 
vierailija
Häärijälläki jo sillä aamukuuden lennolla olut nokan edessä, vielä keikkapäivän aamuna. Koko päivä pikku pöhnässä. Huh.
Ja montako tällaista päivää uskot vuodessa olevan, kun aloittaa aamunsa noin? Se stoorihan oli selvästi lavastettu sen suhteen, että kaikkien juomat oli koottu Häärijän pöydälle. En ihmettisi, vaikka olisi ihan teitä paheksujia varten niin tehty.
 
vierailija
Itse juon ehkä kerran viikossa lasin viiniä, jos ei sitten ole juhlia tiedossa. Mut mä aattelen, et crew on nyt lomatunnelmissa ja jos heille siihen kuuluu tuoppi olutta tai vaikka kymmenen, niin nauttikoot sit sillä tavoin. Härtsän tai oikeastaan hänen näyttelijän arki on urheilu painotteinen, joten pieni breikki ja kunnon irtiotto ei tee varmaan hänellekään huonoa.
Eikö ne olleet tuolla töissä eikä lomalla?
 
vierailija
Häärijälläki jo sillä aamukuuden lennolla olut nokan edessä, vielä keikkapäivän aamuna. Koko päivä pikku pöhnässä. Huh.
Onko sulla jotain epäterveellisiä elintapoja? Juotko alkoholia? Onko painoindeksi normaali, liikutko suositusten mukaisesti? Syötkö 800g kasviksia päivässä? Hienoa jos teet niin, mutta tiedätkö että se ei ole ainoa hyväksytty tapa olla olemassa tässä maailmassa?
 
vierailija
Mietin ihan samaa. Miten ei siis osaa osoittaa kiintymystä ja välittämistä mitenkään muuten? En mä ainakaan tollasesta ajattelis, että minusta välitetään. Ennemmin, että se toinen on just joku tarvitsevainen. Olkoot keskenään jos tykkäävät sitä vastaanottaa, monihan tykkää, mutta ei se kyllä mikään ultimaattinen välittämisen osoitus ole.
Ei kukaan ole mielestäni väittänytkään, että se suhde olisi parempi niin. Se Joksujen läheisyys on vaan meidän mielestä ihanaa ja symppistä eikä sen hehkuttaminen mitenkään huono asia luulisi olevan? Me hehkutetaan sitä just yllämainittujen eli läheisyyden ja symppiksen takia.
 

Yhteistyössä