Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitäköhän Janne sitten aikoo tehdä, kun nuo hotellit lopettaa toimintansa...? Telkkariin ei enää huolita, radiosta ei ole tarjottu töitä... Kyllä oli vikatikki ruveta ahneeksi ja hommata itselleen lähtöpassit Kusetusarvasta.
 
vierailija
Taisi tuo satuteatteri unohtua ihan yhtä nopeasti mitä se kuvioihin mukaan tulikin. Jannen piti nyt viikonloppuna olla esityksissä mukana, mutta epäilen olleen, kun ei mitään kuvia tästä?
 
vierailija
Mitäköhän Janne sitten aikoo tehdä, kun nuo hotellit lopettaa toimintansa...? Telkkariin ei enää huolita, radiosta ei ole tarjottu töitä... Kyllä oli vikatikki ruveta ahneeksi ja hommata itselleen lähtöpassit Kusetusarvasta.
Nii-in, nähtäväksi jää. Muuten mielenkiintoista, tästähän täällä nyt vähän puhuttiin, mutta nyt Janne puhui itse tuosta hotellien hiljaisuudesta. Etsii sinne kuitenkin molempiin hotelleihin näitä työntekijöitä? Pitäisihän heille silloin töitä riittää 🤔
 
vierailija
Mitäköhän Janne sitten aikoo tehdä, kun nuo hotellit lopettaa toimintansa...? Telkkariin ei enää huolita, radiosta ei ole tarjottu töitä... Kyllä oli vikatikki ruveta ahneeksi ja hommata itselleen lähtöpassit Kusetusarvasta.
Totta, vikatikki oli lähteä palkkaneuvottelujen jälkeen. 2h työpäivä, varmaan ihan hyvä korvaus siitä. Freelancer on.
 
vierailija
Nii-in, nähtäväksi jää. Muuten mielenkiintoista, tästähän täällä nyt vähän puhuttiin, mutta nyt Janne puhui itse tuosta hotellien hiljaisuudesta. Etsii sinne kuitenkin molempiin hotelleihin näitä työntekijöitä? Pitäisihän heille silloin töitä riittää
Niin ja se talvi lomamatkakin tilattu. Minusta hän toimii liian spontaanisti ja rahaa tarvii joka juttuunsa.
 
vierailija
Taisi tuo satuteatteri unohtua ihan yhtä nopeasti mitä se kuvioihin mukaan tulikin. Jannen piti nyt viikonloppuna olla esityksissä mukana, mutta epäilen olleen, kun ei mitään kuvia tästä?
Hyvä huomio! 👍 Tänään tosiaan piti olla Jannen debyytti teatterilavalla Järvenpäässä klo 15. Aika heikolta vaikuttaa, kun Janne nukkui tänään taas pitkään ja oli sekaisin päivistä, luuli tänään olevan sunnuntai.. Joku tyyppi onkin kysynyt tuolla Jannen Satuteatteri-päivityksessä 8h sitten että miten meni? No "yllättäen" Janne ei ole vastannut mitään.. Toivottavasti Janne on sitten edes palauttanut sen punaisen samettitakin jossa tykkäsi patsastella pitkin kyliä. Mikäköhän tähän teatteridebyyttiinkin nyt sitten tuli...? Masentaako liikaa? Vai "unohtiko" taas, kuten "unohti" pitää sen yhden livelähetyksenkin....
 
vierailija
Hyvä huomio! Tänään tosiaan piti olla Jannen debyytti teatterilavalla Järvenpäässä klo 15. Aika heikolta vaikuttaa, kun Janne nukkui tänään taas pitkään ja oli sekaisin päivistä, luuli tänään olevan sunnuntai.. Joku tyyppi onkin kysynyt tuolla Jannen Satuteatteri-päivityksessä 8h sitten että miten meni? No "yllättäen" Janne ei ole vastannut mitään.. Toivottavasti Janne on sitten edes palauttanut sen punaisen samettitakin jossa tykkäsi patsastella pitkin kyliä. Mikäköhän tähän teatteridebyyttiinkin nyt sitten tuli...? Masentaako liikaa? Vai "unohtiko" taas, kuten "unohti" pitää sen yhden livelähetyksenkin....
Sinä se jaksat vittuilla.
 
vierailija
Hyvä huomio! Tänään tosiaan piti olla Jannen debyytti teatterilavalla Järvenpäässä klo 15. Aika heikolta vaikuttaa, kun Janne nukkui tänään taas pitkään ja oli sekaisin päivistä, luuli tänään olevan sunnuntai.. Joku tyyppi onkin kysynyt tuolla Jannen Satuteatteri-päivityksessä 8h sitten että miten meni? No "yllättäen" Janne ei ole vastannut mitään.. Toivottavasti Janne on sitten edes palauttanut sen punaisen samettitakin jossa tykkäsi patsastella pitkin kyliä. Mikäköhän tähän teatteridebyyttiinkin nyt sitten tuli...? Masentaako liikaa? Vai "unohtiko" taas, kuten "unohti" pitää sen yhden livelähetyksenkin....
Laita viestiä teatterille Facessa. Mitä täällä ihmettelet?
 
vierailija
Joo nää immeiset jotka ihmettelee asioita hullujen keskustelupalstoilla kun voisivat vaan suoraan kysyä ihmisiltä joilla on jopa vastaukset.
Juurihan minä sanoin että joku tyyppi oli jo kysynyt Jannelta facessa miten meni teatteridebyytti! 🤦Tuo kysymys esitetty jo 8h sitten, eli turha edes yrittää vedota siihen että Janne on jo nukkumassa. Koko päivä olisi ollut aikaa vastata. Mutta tunnetusti Janne ei vastaa kiperiin kysymyksiin. Kyllä, tuo oli kiperä kysymys. Koska minkäs tekosyyn Janne sitten keksii ettei noussutkaan teatterilavalle?
 
vierailija
Juurihan minä sanoin että joku tyyppi oli jo kysynyt Jannelta facessa miten meni teatteridebyytti! Tuo kysymys esitetty jo 8h sitten, eli turha edes yrittää vedota siihen että Janne on jo nukkumassa. Koko päivä olisi ollut aikaa vastata. Mutta tunnetusti Janne ei vastaa kiperiin kysymyksiin. Kyllä, tuo oli kiperä kysymys. Koska minkäs tekosyyn Janne sitten keksii ettei noussutkaan teatterilavalle?
Kysy teatterilta! Jos haluat niin tietää.
 
vierailija
Juurihan minä sanoin että joku tyyppi oli jo kysynyt Jannelta facessa miten meni teatteridebyytti! Tuo kysymys esitetty jo 8h sitten, eli turha edes yrittää vedota siihen että Janne on jo nukkumassa. Koko päivä olisi ollut aikaa vastata. Mutta tunnetusti Janne ei vastaa kiperiin kysymyksiin. Kyllä, tuo oli kiperä kysymys. Koska minkäs tekosyyn Janne sitten keksii ettei noussutkaan teatterilavalle?
Mitä sinä Jannen sivuja stalkkaat jos kerta tiedät se ei vastaa? Kysy suoraan teatterilta. Vai etkö uskalla sinnekään laittaa kommenttia kuten et Jannellekaan? No sitten sinun pitää hyväksyä ettet tiedä. Sillä sipuli.
 
vierailija
Juurihan minä sanoin että joku tyyppi oli jo kysynyt Jannelta facessa miten meni teatteridebyytti! Tuo kysymys esitetty jo 8h sitten, eli turha edes yrittää vedota siihen että Janne on jo nukkumassa. Koko päivä olisi ollut aikaa vastata. Mutta tunnetusti Janne ei vastaa kiperiin kysymyksiin. Kyllä, tuo oli kiperä kysymys. Koska minkäs tekosyyn Janne sitten keksii ettei noussutkaan teatterilavalle?
Ihan näin vinkkinä sulle, tuo naamaan läimäytys emoji on kyllä paremmin kohdistettu suhun eikä keneenkään muuhun.
 
vierailija
Mitä sinä Jannen sivuja stalkkaat jos kerta tiedät se ei vastaa? Kysy suoraan teatterilta. Vai etkö uskalla sinnekään laittaa kommenttia kuten et Jannellekaan? No sitten sinun pitää hyväksyä ettet tiedä. Sillä sipuli.
Miksi minä kysyisin Satuteatterilta Jannen henk.koht asioista? Luuletko oikeasti että he kertoisivat oikean syyn miksi Janne teki oharit?? No eivät varmasti kerro, kun ei kerro Jannekaan.. Janne valehtelisi taas jotain tyyliin "Unohdin! Jestamendeera!" tai että "Olen niin kiireinen hotellien kanssa, että en ehtinytkään teatteriin."
 
vierailija
En ole itse käynyt katsomassa, kun en ole niin kiinnostunut. Tiedän vaan että heillä on Face sivu niin siksi mainitsin siitä. Voipi olla että suunnitelmat teatteri esityksestä muuttui. Ken tietää. Välillä suunnitelmat ei toteudu.
En minä mikään tyhmä ole. Tottakai minä osasin itsekin käydä Satuteatterin facesivuilla. Vaan eipä siellä näkynyt tätä Tapanilan megastaraa. Joku vanha mies kyllä oli punaisessa pitkässä takissa, mutta ei kyllä ollut Janne.
 

Yhteistyössä