K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulle selvisi koko pearl necklace käsite vasta ihan joku aika sitten jonkun homosivuston kautta Paljon oon kyllä tässä fandomissa reilun vuoden aikana oppinut!
Ai tää?
A "pearl necklace" is slang for a sexual act in which a man ejaculates semen on or near the neck or chest of another person. The term originates from the way the deposited semen resembles a necklace of translucent white pearls.
 
vierailija
Kääk, piti googlettaa 🙈 ja nyt oon ihan varma että bojan antoi noi helmet krisille!
Bojan: Haluaisin antaa sulle jotain.
Kris: Mitä se ois?
B: Helmet kaulaan.
K: [punastuu] Oikeesti? Okei...
B: Joo, mutta kävisitkö vähän alemmas.
K: [laskeutuu nopeasti polvilleen] Otanko paidan pois?
B: Ei tartte, kyllä tää menee näinkin. Nää on mun mummon vanhat, mut aattelin heti sua ku näin ne! [Kiinnittää korun Krisin kaulaan] Enkä mä nyt ihan niin lyhyt ole että sun pitää tätä varten polvistua!
 
vierailija
Mä tykkäsin Krisin tukan uudesta leikkauksesta ihan erityisesti sellaisena kun se oli silloin Saksan studioajan jälkeen, tukka oli otsalla, mutta vähän enemmän kevennetty kuin nyt. Ihan hyviä noi muutkin mallit olleet omaan makuun.
 
vierailija
Bojan: Haluaisin antaa sulle jotain.
Kris: Mitä se ois?
B: Helmet kaulaan.
K: [punastuu] Oikeesti? Okei...
B: Joo, mutta kävisitkö vähän alemmas.
K: [laskeutuu nopeasti polvilleen] Otanko paidan pois?
B: Ei tartte, kyllä tää menee näinkin. Nää on mun mummon vanhat, mut aattelin heti sua ku näin ne! [Kiinnittää korun Krisin kaulaan] Enkä mä nyt ihan niin lyhyt ole että sun pitää tätä varten polvistua!
😅
 
vierailija
Bojan: Haluaisin antaa sulle jotain.
Kris: Mitä se ois?
B: Helmet kaulaan.
K: [punastuu] Oikeesti? Okei...
B: Joo, mutta kävisitkö vähän alemmas.
K: [laskeutuu nopeasti polvilleen] Otanko paidan pois?
B: Ei tartte, kyllä tää menee näinkin. Nää on mun mummon vanhat, mut aattelin heti sua ku näin ne! [Kiinnittää korun Krisin kaulaan] Enkä mä nyt ihan niin lyhyt ole että sun pitää tätä varten polvistua!
Näin se todennäköisesti tapahtui 😂
 

Yhteistyössä