K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vaikea olis fitness-kisoja harrastaa jos ei olis vähissä vaatteissa ihan julkisesti ihmisten edessä. Jos on jaksanut treenata tollaisen kropan, ja vielä kahden lapsen jälkeen, niin kyllä siitä kelpaa kuvia julkaista
Edelleen se oli S oma kommentti ja melkolailla vähäpukeisesti nykyisin liikkuu ihan arjessaan ja julkisesti jos olet yhtään seurannut. Ei ole enää paljoa varaa vähentää.

Pointtina lähinnä olikin se että jos tänne anonyyminä kirjoittaa tuollaisen niin vastaukset on juuri sitä mitä sainkin. Jos olisi ollut tiedossa että se on S oma kommentti niin ne olisivat olleet erilaisia. S siinä on itse kritisoinut muiden pukeutumista ennen kuin itse päätyi samaan tyyliin.
 
vierailija
Itsehän sinä yhdistät aina pakkomielteisesti S:n ihan kaikkeen ja keksit aivan absurdeja perusteluja sille, miksi B:n oltava aivan varmasti sinkku.
Erehdyt kirjoittajasta, en ole mitään sinkkujuttuja laittanut, tosin en seurusteluunkaan usko, jollei joku something more säätö ole K:n kanssa sitten. Joka kuvasta täällä vaan tehdään B seurustelee pakotus.
 
vierailija
Mä toivon, että Bojan odottaisi Kärtsää, ei siksi, että joku shippaaja haluaa, vaan siksi, että itse haluaa. Mä siis toivon, että on Bojanin oma halu olla Kärtsän kanssa. Ja mä siis toivon, että se ois onnettomampi jos sen pitäisi luovuttaa tuosta ajatuksesta.
Jolloin se ois siis onnellisin, kun odottaa Kärtsää.
Ihmeellistä toivoa, että Bojan ois onnellisin kun sais jonkun muun.
Erittäin todennäköisesti näin siis onkin, siksi sitä ei mielestäni ole mitään aihetta toivoa.
🙄🙄🙄 Olis onnellisin odottaessaan toista ikuisesti kun toinen sillä välin koko ajan seurustelee ja perustaa perhettä? Ja itse ois yksin. Ois varmaan tosi onnellinen joo.
 
vierailija
Ei ole mitään perhettä perustamassa kylläkään?
Luuletko ettei tulevaisuudessa ole, ihan varmasti on. Hänkin on puhunut lapsista joskus tulevaisuuden haaveissaan, ajatteletko ettei oikeasti hanki niitä? Ja sun toiveissa B vain odottaisi ja odottaisi, eikä itse hankkisi sitä perhettä jota itse on toivonut. Odottaisitko itse mielelläsi jotain nuoruuden ihastustasi koko ikäsi etkä koskaan menisi eteenpäin? Sulle ei tulis sellaista fiilistä että vois kai tässä vähän katsella ympärilleen itsekin?
 

Yhteistyössä