Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kiva kuulla etten yksin ole tätä mieltä. Olen tätä jo aiemmin pohtinut, kun Janne lisännyt jopa vanhojen juontajakollegoideen kuvia tekemässä työntään omille sivuille ja niihin liittänyt ei mitään kovin mairittelevia tekstejään.
Tää on just mitä eilen täällä sanottiin: ”olen täysin samaa mieltä” ja sitten ihminen saa toverin täällä 😂
 
vierailija
Erikoista... 🤔 Janne on nyt poistanut aiemmat kommenttinsa, jotka oli kirjoittanut Janne Antin ja lemmikit profiililla. Enää yksi kommentti on jäljellä tuolla profiililla. Nyt Janne on ruvennut kommentoimaan tuohon päivitykseensä yksityisellä profiilillaan.... 🤔🤔🤔
 
vierailija
Janne myös on lisännyt omille sivuille itse ottamiaan kuvia Katriesta juontamassa ja kuvateksteinä on ollut milloin mitäkin asian arvostelua. Minusta todella asiatonta jo Katrieta kohtaan puhumattakaan edellisestä työnantajastaan. Jannen edellinen työnantaja on antanut itsestään todella hyvän kuvan asiallisella haastattelulla, siinä myös kehui Jannea yhdeksi parhaaksi juontajakseen.
Mitä ihmettä varten täällä puidaan viikkojen vanhoja asioita?? Ettekö te jo kyllästy lukemaan samat jutut koko aika?
 
vierailija
Ai saakeli kun minun tekisi mieli mennä komppaamaan tuota kirjoittajaa, joka kirjoitti Jannelle että "Mikä vääryys? Joka työssä on salassapito juttu ja sinähän oot sitä rikkonut ja samalla haukuit Anne Marin ja.muut eli mitä " vääryyttä", ei tuotannot ota kun oot jo rikkonu sopimukset."

Mutta pakko hillitä itsensä! Minä en aio hankkia estoja tuon speden faceen...
 
vierailija
Ai saakeli kun minun tekisi mieli mennä komppaamaan tuota kirjoittajaa, joka kirjoitti Jannelle että "Mikä vääryys? Joka työssä on salassapito juttu ja sinähän oot sitä rikkonut ja samalla haukuit Anne Marin ja.muut eli mitä " vääryyttä", ei tuotannot ota kun oot jo rikkonu sopimukset."

Mutta pakko hillitä itsensä! Minä en aio hankkia estoja tuon speden faceen...
Pelkuri kun oot
 
vierailija
"En osaa sanoa onko kiusaaminen oikea sana tälle, mutta dissaaminen ainakin on... Katkeria ovat kun tuon esille totuuksia ja vääryydet... Ei heille tee hyvää kun jo entuudestaan on aika kyseenalaistettua toimintaa..."
 
vierailija
Moraalinvartija Janne jeesustelee että kuinka nuo arpajuontajat ALENTUVAT juontamaan moista roskaa.... 😱 No, kuten Kana juuri yksi päivä totesi "Minä tarvitsen ne rahat." Rahan vuoksi Jannekin tuota teki. Rahan vuoksi hän vaati palkankorotustakin. No eipä saanut, ja nyt sitten työttömänä ja katkerana vittuillaan entisille työkavereille.
 
vierailija
Oletteko huomanneet, että AINA kun Janne sekoilee jotain, puheenaihe yritetään väkisin kääntää Katrieen, Janne-vihaajiin tai muuhun... Kunhan ei puhuttaisi Jannen sekoiluista 🤭
 

Yhteistyössä