K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kävin täällä viimeksi eilen. Katson uusinta sivua, yhä siis jauhetaan tuosta haastattelusta ja siitä, mitä B:n vastaus tarkoittaa ja onko vai eikö Sadie ole B:n tyttis? Jestas sentään, eikö täällä mitään muita aiheita olisi?
Mä en ymmärrä näitä päivittelyitä, ei täällä ihmiset keskustele sinua viihdyttääkseen. Miksi et aloita keskustelua jostain muusta aiheesta?
 
vierailija
Kävin täällä viimeksi eilen. Katson uusinta sivua, yhä siis jauhetaan tuosta haastattelusta ja siitä, mitä B:n vastaus tarkoittaa ja onko vai eikö Sadie ole B:n tyttis? Jestas sentään, eikö täällä mitään muita aiheita olisi?
Täällä ei ole kyllä kukaan jauhanut tänään siitä, että onko S B:n tyttis.🤣 Tai no on, mut kyseessä oli KB tosi shippari, jonka lempiaihe BS on.😂
 
vierailija
Kävin täällä viimeksi eilen. Katson uusinta sivua, yhä siis jauhetaan tuosta haastattelusta ja siitä, mitä B:n vastaus tarkoittaa ja onko vai eikö Sadie ole B:n tyttis? Jestas sentään, eikö täällä mitään muita aiheita olisi?
Jos selaat taaksepäin niin on täällä ollut kivoja kuvia Joksuista. Aina ei kannata vaan yhden sivun perusteella valittaa
 
vierailija
Parikin nautaahan oli ylellä töissä, varmaan jompi kumpi sanoi asiasta aikaisemmin, oletan. Tai joku muu toimittajien työtä tunteva. Eihän toi mikään henkilöhaastattelu ollut, vaan ennemmin kuulumisten pikainen päivittely.
Ei millään pahalla mut shippi ketjussa porukalla on aina oma lehmä ojassa. Toimintatavat myös vaihtelevat eri työpaikoissa. Menee nyt ohi aiheen ja turha tästä on jankata.
 
vierailija
No yhden sivun perusteella aiheet näytti olevan nämä, kai sen nyt saa sanoa ja miettiä samalla, kannattaako aiempia sivuja edes kahlata läpi, jos tähän samaan aiheeseen on taas päädytty.
Mä en ymmärrä, miksi sun tarvii sanoa? Kuten sanottu keksi itse jotain keskusteltavaa tai jos ei miellytä niin suosittelen miettimään kannattaako jäädä
 
vierailija
No yhden sivun perusteella aiheet näytti olevan nämä, kai sen nyt saa sanoa ja miettiä samalla, kannattaako aiempia sivuja edes kahlata läpi, jos tähän samaan aiheeseen on taas päädytty.
Olisit voinut kysyä suoraan että onko eilisen ja tämän sivun välissä puhuttu mistään muusta kiinnostavasta. Vähän erilainen asenne paistoi läpi viestistäsi.
 

Yhteistyössä