Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Viettiköhän TM aikaa Kärtsän kanssa hytissä? Mä jotenkin aina vaan kuvittelen naivisti, ettei Suomessa voisi tapahtua mitään pahaa ja että fanit osaa (suurin osa varmasti osaakin) käyttäytyä hyvin, mutta ainahan joku sairaampi yksilö voi saada jonkun päähänpiston. Joukkohysterian iskiessä joistakin taas saattaa kuoriutua rajattomia.
Ei tuollainen oletus, ettei mitään pahaa tapahdu ole naiviutta vaan normaalia maalaisjärkeä. Eihän nytkään tapahtunut.
 
vierailija
Mutta K itse sanoi menevänsä fanien sekaan? Miten se on nyt fanien syytä, kun toimivat vain sen odotuksen mukaisesti, että artisti tulee tapaamaan heitä.
Nimenomaanhan he eivät toimineet sen mukaisesti, että K tulee heitä tapaamaan vaan rynnivät itse K:n luo niin, että tämä ei pääse edes baariin sisälle. Siten se on heidän vikansa. Miten paljon rautalankaa sinulle pitää vääntää aivan yksinkertaisista asioista? Et taida olla edes kandi maisterista nyt puhumattakaan ja ne ällät on selvästi suurta liioittelua, kun ei riitä äly aivan perusasioihin.

Tässä vielä rautalankaa:
Henkilö A kertoo ryhmälle BH, että hän tulee tapaamaan heitä baariin. Ryhmän jäsenet B ja C estävät hänen pääsynsä baariin ja muu ryhmä ei häntä edes näe. Miten tämä ei olisi jäsenien B ja C vikaa?
 
vierailija
Mä en jaksa tätä "ei mitään pahaa tapahtunut" paskaa. On se paha, jos joutuu yksin kykkimään hytissä koko illan. Ja kaikenlisäksi joku seuraa sua sinne hytille asti vaikka sanot että oot menossa. Sekä jää sen jälkeen vielä odottamaan ovelle, et jos tulisit pois sieltä.
 
vierailija
Nimenomaanhan he eivät toimineet sen mukaisesti, että K tulee heitä tapaamaan vaan rynnivät itse K:n luo niin, että tämä ei pääse edes baariin sisälle. Siten se on heidän vikansa. Miten paljon rautalankaa sinulle pitää vääntää aivan yksinkertaisista asioista? Et taida olla edes kandi maisterista nyt puhumattakaan ja ne ällät on selvästi suurta liioittelua, kun ei riitä äly aivan perusasioihin.

Tässä vielä rautalankaa:
Henkilö A kertoo ryhmälle BH, että hän tulee tapaamaan heitä baariin. Ryhmän jäsenet B ja C estävät hänen pääsynsä baariin ja muu ryhmä ei häntä edes näe. Miten tämä ei olisi jäsenien B ja C vikaa?
Oon eri mieltä tuosta estämisestä.
 
vierailija
Rajattomat ihmiset eivät itse usko haluavansa mitään pahaa, koska ovat täysin omalle käytökselleen sokeita. Tosiasiassa he kuitenkin aiheuttavat sitä esim. tässä tapauksessa K ei voinut viettää iltaa kavereiden kanssa eivätkä kaverit K:n kanssa, muut fanit eivät nähneet K:sta vilaustakaan, K:n turvallisuudentunne on saattanut vaarantua ja aiheuttaa pelkoa ja epäluuloa ihan tavallisiakin faneja kohtaan. Ahdisteleva käytös kun ei ole sellaista, että se unohtuisi kohteelta hetkessä vaan voi palata hyvinkin traumaattisena aivan eri tilanteissa.

Todennäköisesti vahinko ehkä jää siihen, että K ei yritä enää käydä lasillisella baarissa. On se silti surullista. Muutaman ihmisen rajaton käytös aiheuttaa niin paljon ikävää niin monille ihmisille, vaikka äkkiseltään luulisi, ettei siinä ole mitään vaikutuksia. K muuttaa käytöstään, Krew muuttaa käytöstään ja suurin osa fandomista saa vähemmän kivoja asioita, kun K:n on koko ajan varottava liian ahdistelevien fanien käytöstä.
K mainitsi ettei enää tee laivakeikkoja.
 
vierailija
Vihdoin olen ehkä vähän toipumassa Plovdivin keikasta, niin otin bussin puistoon, jossa satuin käymään viimeksi NT:n perjantaina tai lauantaina viime vuonna. Onpa jännät muistot ko. puistosta, vaikka olen ollut siellä kavereidenkin kanssa aiemmin, mutta nyt se on mielessäni näemmä vain NT-puisto, kun olen istunut siellä ihan pää pyörällä vuosi sitten. :) Moni asia näytti ja tuntui aika erilaiselta silloin.

Yritin mennä paikalle bussipysäkiltä, joka Mapsin mielestä on lähempänä kuin se, jolle yleensä menen, näytti että sillä tosiaan pääsisi ehkä lähemmäs puiston toista nurkkaa. Sen sijaan päädyin johonkin mystiseen paikkaan, jossa oli jykeviä aitoja, rautaportteja, kieltokylttejä tyyliin "no drones" ja yhden portin edessä jopa rivi ns. tsekkiläisiä siilejä, eli sellaisia piikikkäitä panssariesteitä... Nyt hieman kyllä hämmentää, että mikä armeijan salainen tukikohta tuolla on vieressä. :D

- Joymuffin
 
vierailija
Vihdoin olen ehkä vähän toipumassa Plovdivin keikasta, niin otin bussin puistoon, jossa satuin käymään viimeksi NT:n perjantaina tai lauantaina viime vuonna. Onpa jännät muistot ko. puistosta, vaikka olen ollut siellä kavereidenkin kanssa aiemmin, mutta nyt se on mielessäni näemmä vain NT-puisto, kun olen istunut siellä ihan pää pyörällä vuosi sitten. Moni asia näytti ja tuntui aika erilaiselta silloin.

Yritin mennä paikalle bussipysäkiltä, joka Mapsin mielestä on lähempänä kuin se, jolle yleensä menen, näytti että sillä tosiaan pääsisi ehkä lähemmäs puiston toista nurkkaa. Sen sijaan päädyin johonkin mystiseen paikkaan, jossa oli jykeviä aitoja, rautaportteja, kieltokylttejä tyyliin "no drones" ja yhden portin edessä jopa rivi ns. tsekkiläisiä siilejä, eli sellaisia piikikkäitä panssariesteitä... Nyt hieman kyllä hämmentää, että mikä armeijan salainen tukikohta tuolla on vieressä.

- Joymuffin
Joymuffin ja armeijan salainen tukikohta.😉
 
vierailija
Saanko kysyä, kun tulin vasta paikalle, et onko eiliselle keikalla siis tapahtunut jotain tms? Vai mistä puhutte? Kiitos jos joku viitsii vastata.
Kärtsä oli ollut tulossa baariin muun krewn kanssa. Ei päässyt ovea pidemmälle kun oli jo piiritetty. Sit ilmoitti menevänsä hyttiinsä ja lähti sinne loppuillaksi kun muu krew jäi. R lähti perään ja jäi sit hänen hytin ovelle odottamaan, jos K tulis ulos sieltä.
 
vierailija
Kärtsä oli ollut tulossa baariin muun krewn kanssa. Ei päässyt ovea pidemmälle kun oli jo piiritetty. Sit ilmoitti menevänsä hyttiinsä ja lähti sinne loppuillaksi kun muu krew jäi. R lähti perään ja jäi sit hänen hytin ovelle odottamaan, jos K tulis ulos sieltä.
Okei, kiitos vastauksesta. Kuulostaa hurjalta mut itse vähän mietinkin, et miten tollanen laivakeikka etenee, yleisö voi olla ihan hullua, kun artisti on paikalla kokoajan ...
 
vierailija
Toivottavasti K pääsee / on päässyt turvallisesti ulos laivasta Hgissä.
Veikkaan että stalkkerit jäävät sinne odottamaan K crewta.
Varmasti vttumaista kökkiä koko loppuillan/yö hytissä, mut toisaalta mitä artisti voi odottaa? Ei se risteily hänelle kuitenkaan olis samanlainen ollut mitä taviksille. Kurja toki, et oli valmis tulemaan fanien keskuuteen ja olis voinut olla kiva höpöttää siellä heidän kanssaan. Tietysti kokenut luultavasti myös ahdistusta, jos kiihkeimmät superfanit ovat tulleet ihan iholle asti ja jääneet hytin oven taakse (mikä on jo melko sairasta, en ymmärrä miten joku edes kehtaa).
 

Yhteistyössä