K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen itse asiassa jo viime keväänä tullut siihen tulokseen, että Jania toi Jance-shippaus vähän vaivaa. Hän ei tosiaan ole jakanut kuin vain muutaman fanartin, hän viime keväänä toppuutteli Nacea, ettei nyt olla näin lähekkäin ettei taas fanit väitä, että meillä on jotain meneillään ja hän on se, joka on korostanut, että heillä on ei-romanttinen ystävyyssuhde. Todennäköisesti hän pelkää loukkaavansa Nacen kumppania ja siksi jarruttelee, kun taas Nace on selvästi enemmän ok tämän shippauksen kanssa.

Luulen, että Jan voisi olla innokkaampikin siirtämään sitä shippikohdetta Bojaniin, mutta nyt sitten tämä Sadie-homma osoitti, mitä se voi pahimmillaan olla. En pysty siis shippaamaan Jania kenenkään kanssa, kun häntä selvästi vaivaa se. Ei siis itse toiminta, hän selvästi pystyy halailemaan, silittelemään ja suukottelemaan bändikavereitaan ilman murhetta, mutta selvästi hän on kiusaantunut, kun asiasta tulee liian suuri haloo.
Älä käsitä nyt väärin, mä itsekin shippaan, mutta joskus olen miettinyt, että mihin aikuiset ihmiset tarvitsee tätä shippiä? Eikö Joksut tai K riitä yksinään? Miksi kaikessa pitää nähdä kemiaa tai kuumuutta? Ja olen siis paraskin puhuja, koska kuumistelen heitä itsekin hulluna.😅
 
vierailija
Mä olen itse asiassa jo viime keväänä tullut siihen tulokseen, että Jania toi Jance-shippaus vähän vaivaa. Hän ei tosiaan ole jakanut kuin vain muutaman fanartin, hän viime keväänä toppuutteli Nacea, ettei nyt olla näin lähekkäin ettei taas fanit väitä, että meillä on jotain meneillään ja hän on se, joka on korostanut, että heillä on ei-romanttinen ystävyyssuhde. Todennäköisesti hän pelkää loukkaavansa Nacen kumppania ja siksi jarruttelee, kun taas Nace on selvästi enemmän ok tämän shippauksen kanssa.

Luulen, että Jan voisi olla innokkaampikin siirtämään sitä shippikohdetta Bojaniin, mutta nyt sitten tämä Sadie-homma osoitti, mitä se voi pahimmillaan olla. En pysty siis shippaamaan Jania kenenkään kanssa, kun häntä selvästi vaivaa se. Ei siis itse toiminta, hän selvästi pystyy halailemaan, silittelemään ja suukottelemaan bändikavereitaan ilman murhetta, mutta selvästi hän on kiusaantunut, kun asiasta tulee liian suuri haloo.
Mä taas en usko, että esim Nace jakais fanartteja tai tykkäisi niistä, jos Jania jotenkin asia vaivaa. Uskon, että he on yhdessä jutelleet asiasta ja miettineet näitä
 
vierailija
Täällä sun kohtalontoveri. Olisin tekopyhä, jos sanoisin, etteikö myös täällä haukuttaisi muita, mutta se D:n kohtelu oli silti aika julmaa. D:stä oli muuten silloin ketjun alkuaikoina ihania pohdintoja täällä.
Niin oli. ❤ Mä en ymmärrä miten kukaan, joka on on olevinaan fani, kehtaa haukkua B:tä, K:ta tai heille läheisiä ihmisiä sillä tavalla kuin näillä palstoilla on välillä tehty.
 
vierailija
Mä olen itse asiassa jo viime keväänä tullut siihen tulokseen, että Jania toi Jance-shippaus vähän vaivaa. Hän ei tosiaan ole jakanut kuin vain muutaman fanartin, hän viime keväänä toppuutteli Nacea, ettei nyt olla näin lähekkäin ettei taas fanit väitä, että meillä on jotain meneillään ja hän on se, joka on korostanut, että heillä on ei-romanttinen ystävyyssuhde. Todennäköisesti hän pelkää loukkaavansa Nacen kumppania ja siksi jarruttelee, kun taas Nace on selvästi enemmän ok tämän shippauksen kanssa.

Luulen, että Jan voisi olla innokkaampikin siirtämään sitä shippikohdetta Bojaniin, mutta nyt sitten tämä Sadie-homma osoitti, mitä se voi pahimmillaan olla. En pysty siis shippaamaan Jania kenenkään kanssa, kun häntä selvästi vaivaa se. Ei siis itse toiminta, hän selvästi pystyy halailemaan, silittelemään ja suukottelemaan bändikavereitaan ilman murhetta, mutta selvästi hän on kiusaantunut, kun asiasta tulee liian suuri haloo.
Missä jan on toppuutellut nacea? Mulla on mennyt ohi.
 
vierailija
Me ollaan voittajia, jotka sanoimme, ettei Bojan todellakaan ole Sadien kanssa. Me ollaan Bojanin puolella Me tykätään hänestä esiten
Mulle ei oo väliä kuka on kenenkin kanssa, mutta tää jatkuva kilpailu siitä kuka on oikeassa ja puolin toisin haukkuminen, ärsyttäminen, riiteleminen. Ihan kun tärkeintä olis, että pääsee sanomaan "ähäskutti minäpäs voitin".
 
vierailija




Tässä nyt on muutamia Bojan ja Jan juttuja sitä pyytäville
😍🔥
 
vierailija
Niin oli. Mä en ymmärrä miten kukaan, joka on on olevinaan fani, kehtaa haukkua B:tä, K:ta tai heille läheisiä ihmisiä sillä tavalla kuin näillä palstoilla on välillä tehty.
Ei kaikki näillä palstoilla olevat ole faneja. Täällä on paljon niitä, joiden harrastus on notkua suosituissa ketjuissa ja ärsyttää. Niitä ei kiinnosta pätkääkään itse aihe, mutta ne on taitavia poimimaan ne asiat, jotka saa muut kiehumaan.
 
vierailija
Mä taas en usko, että esim Nace jakais fanartteja tai tykkäisi niistä, jos Jania jotenkin asia vaivaa. Uskon, että he on yhdessä jutelleet asiasta ja miettineet näitä
En minäkään usko. Jan kuitenkin sanoi haastattelussa että heidän välinsä on suorastaan noteworthy ja puhui siitä läheisyydestä ilman romantiikkaa. Janista on toki kuvia kaikkien joksujen sylissä, aika intohimoisiakin, mutta juuri tämän hänen ja nacen suhteen hän itse kuitenkin selitti haastattelijalle, vaikka siinä itse asiassa oli jo mahdollisuus siirtyä toiseen aiheeseen. Kysymys esitettiin kuitenkin damonin ottamista valokuvista, hän itse valitsi puhua heistä kahdesta.
 
vierailija
En minäkään usko. Jan kuitenkin sanoi haastattelussa että heidän välinsä on suorastaan noteworthy ja puhui siitä läheisyydestä ilman romantiikkaa. Janista on toki kuvia kaikkien joksujen sylissä, aika intohimoisiakin, mutta juuri tämän hänen ja nacen suhteen hän itse kuitenkin selitti haastattelijalle, vaikka siinä itse asiassa oli jo mahdollisuus siirtyä toiseen aiheeseen. Kysymys esitettiin kuitenkin damonin ottamista valokuvista, hän itse valitsi puhua heistä kahdesta.
Damonin kuvatkin vielä. Jos Jania oli vaivannut shippaus niin ei se olis ottanut tuollaisia kuvia Nacen kanssa.
 
vierailija




Tässä nyt on muutamia Bojan ja Jan juttuja sitä pyytäville
Voi luoja miten kuuma video varsinkin se ylin on. Janin ote.🥵
 
vierailija
Olet sitten Bojanin vihaaja. Sinuna en tulisi keikoille enää, jos olet niillä ikinä käväissytkään.
Olen eri, mutta kyllästyttää lukea noita juttujasi. Sulla menee todella nyt liian pitkälle. Oletko haukkunut koskaan B:n ystäviä missään ilkeillä sanoilla? Niinpä. Sinuna miettisin aika pitkään mitä B ajattelisi juuri sinusta tuon käytöksesi perusteella.
 
vierailija
Damonin kuvatkin vielä. Jos Jania oli vaivannut shippaus niin ei se olis ottanut tuollaisia kuvia Nacen kanssa.
Olikos niin että he alkoivat kertoa kuinka damon näki heidän välillään jotain ja idea yhteiskuviin tuli häneltä? Jos siis oli näin niin ton perusteella tämä ei ole vain fanien silmissä vaan damon teki ihan saman havainnon heistä.
 

Yhteistyössä