Mies kolmantena pyöränä - kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lujasti naimisissa olevana kotiäitinä on hauskaa ja mielikuvitusta ruokkivaa lukea täältä perhepalstan lomasta rohkeita ja epäsovinnaisia eroottisia tarinoita ja enemmän tai vähemmän kieli poskessa käytävää keskustelua. Löytyy kanssasisaria, pääsee tutustumaan miesten fantasioihin ja voi kehitellä omiakin. Mikähän siinä on, että aivan viime aikoina on alkanut kiinnostaa tämä vieras mies kolmanneksi mukaan aviovuoteeseen -asetelma. Tuskin sitä voi todeksi ajatella, mutta haittaako ketään, jos sen synnyttämän tunnelman ottaa mukaan avioseksiin?
 
vierailija
Siis onko se mies teillä koko viikonlopun? Miten nukutte u kun nukutte?
Å
Nukumme samassa sängyssä alasti ja minä miesten keskellä.
Olen kummankin miehen kanssa kun haluavat.
Maanantai aamuisin oma mies teekee aamupalan ja vieraamme rakastelee kanssani.
Vieraamme löhdettyö oma mies panee kanssani.
Asuimme kerran 2.5kk eyhdessä ja olin ķummankin miehen seksi kumppani tuolloin miehellä oli näennäisesti oma huone todellisuudessa nukuimmeti. samassa sängyssä minä keskellä ja kaikki alasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
ååaq
Lujasti naimisissa olevana kotiäitinä on hauskaa ja mielikuvitusta ruokkivaa lukea täältä perhepalstan lomasta rohkeita ja epäsovinnaisia eroottisia tarinoita ja enemmän tai vähemmän kieli poskessa käytävää keskustelua. Löytyy kanssasisaria, pääsee tutustumaan miesten fantasioihin ja voi kehitellä omiakin. Mikähän siinä on, että aivan viime aikoina on alkanut kiinnostaa tämä vieras mies kolmanneksi mukaan aviovuoteeseen -asetelma. Tuskin sitä voi todeksi ajatella, mutta haittaako ketään, jos sen synnyttämän tunnelman ottaa mukaan avioseksiin?
Kokeilkaa 1N
Lujasti naimisissa olevana kotiäitinä on hauskaa ja mielikuvitusta ruokkivaa lukea täältä perhepalstan lomasta rohkeita ja epäsovinnaisia eroottisia tarinoita ja enemmän tai vähemmän kieli poskessa käytävää keskustelua. Löytyy kanssasisaria, pääsee tutustumaan miesten fantasioihin ja voi kehitellä omiakin. Mikähän siinä on, että aivan viime aikoina on alkanut kiinnostaa tämä vieras mies kolmanneksi mukaan aviovuoteeseen -asetelma. Tuskin sitä voi todeksi ajatella, mutta haittaako ketään, jos sen synnyttämän tunnelman ottaa mukaan avioseksiin?
Lujasti naimisissa olevana kotiäitinä on hauskaa ja mielikuvitusta ruokkivaa lukea täältä perhepalstan lomasta rohkeita ja epäsovinnaisia eroottisia tarinoita ja enemmän tai vähemmän kieli poskessa käytävää keskustelua. Löytyy kanssasisaria, pääsee tutustumaan miesten fantasioihin ja voi kehitellä omiakin. Mikähän siinä on, että aivan viime aikoina on alkanut kiinnostaa tämä vieras mies kolmanneksi mukaan aviovuoteeseen -asetelma. Tuskin sitä voi todeksi ajatella, mutta haittaako ketään, jos sen synnyttämän tunnelman ottaa mukaan avioseksiin?
Oletteko kauan olleet aviossa?
Meillä alkoi kolmen kimppa jo kuukauden seurustelun jälkeen olin tuolloin 22v.
Miehestä on tullut vakkari minulle.
On mieletöntä olla kahden miehen nainen.
Saamme rakastella kaksistaan jos mieheni ei ole paikalla.
Perjantaisin jos vieraamme tulee ennen kuin mieheni niin mieheni löytää meidät sängystä.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
ååaq


Kokeilkaa 1N



Oletteko kauan olleet aviossa?
Meillä alkoi kolmen kimppa jo kuukauden seurustelun jälkeen olin tuolloin 22v. ...
Suoraan kysymykseen suora vastaus. Olemme olleet naimissa seitsemän vuotta, lapset ovat kuusi ja neljä. Tähänastisen elämän eroottisia kohokohtia ovat olleet viikonloput tuttavien tai sukulaisten mökeillä, ystäväpiirin tai laajemman perheen yhteinen kesäinen alastomuus luonnon helmassa, kun on rentoutuneena voinut nauttia omasta ja muiden ruumiillisuudesta. Välillä syntisen kiihottuneenakin, mutta hyvällä omallatunnolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Suoraan kysymykseen suora vastaus. Olemme olleet naimissa seitsemän vuotta, lapset ovat kuusi ja neljä. Tähänastisen elämän eroottisia kohokohtia ovat olleet viikonloput tuttavien tai sukulaisten mökeillä, ystäväpiirin tai laajemman perheen yhteinen kesäinen alastomuus luonnon helmassa, kun on rentoutuneena voinut nauttia omasta ja muiden ruumiillisuudesta. Välillä syntisen kiihottuneenakin, mutta hyvällä omallatunnolla.
Kun teillä on ollut alastomuutta niin eikö koskaan ole tullut mieleeno mennä pidemmälle?
Vaikkapa kimppaseksiin tai parinvaihtoon?
Minun mies nauttii kun panen toisten miesten kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Meillä ollut vieras mies mukana jo 3v. Mieheni aloitteesta tähän lähdin mukaan. Tuntuihan se aluksi tosi oudolta, kun nain vieraan kanssa ja mieheni katseli vieressä. Nykyään osaan jo rentoutua ja nauttia vieraan naidessa. Mieheni osallistuu myös, mutta vieras nai minua enemmän.
 
Meillä ollut vieras mies mukana jo 3v. Mieheni aloitteesta tähän lähdin mukaan. Tuntuihan se aluksi tosi oudolta, kun nain vieraan kanssa ja mieheni katseli vieressä. Nykyään osaan jo rentoutua ja nauttia vieraan naidessa. Mieheni osallistuu myös, mutta vieras nai minua enemmän.
Tuntui se minustakin hurjalta kun olimme kyljellään toinen pani takaa ja toinen imi rintoja.
Katsoin aina mieheeni mitä saan tehdä.
Kuten kun vieraamme nuoli glitorista mieheni pannessa minua ja olin ottamassa ensikertaa vieraan kullia suuhun, katsoin miestäni ja hän nyökkäsi joten otin vieraan kalun suuhuni.
Nykyään tiedän että kaikki on sallittua ja minun tarvitsee vain nauttia.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Tuntui se minustakin hurjalta kun olimme kyljellään toinen pani takaa ja toinen imi rintoja.
Katsoin aina mieheeni mitä saan tehdä.
Kuten kun vieraamme nuoli glitorista mieheni pannessa minua ja olin ottamassa ensikertaa vieraan kullia suuhun, katsoin miestäni ja hän nyökkäsi joten otin vieraan kalun suuhuni.
Nykyään tiedän että kaikki on sallittua ja minun tarvitsee vain nauttia.
Itseä kiinnostaisi näissä 2M+1N vain DP
 
vierailija
Aviovaimona, mieheni kokeiluun yllyttämänä, olin mieleltäni vastahakoinen siihen asti, kunnes sovittu kumppanini alkoi hieroa hartioitani. Se käsien lämpö, säteily niskaan, käsivarsiin ja selkään oli jotain sanoin kuvaamatonta. Sitä ei kerta kaikkiaan voinut vastustaa. Sitten olivat vuorossa nilkat. Kuinka ne voivatkaan olla herkät. Siinä vaiheessa vieras näki jo pimpin, ja tunsin kuinka kostuin, turposin, höyrysin. Siinä vaiheessa tiesin mihin se johtaisi.
 
vierailija
Kauan aikaa sitten ei ollut nettiä tai ae ei ollut kaikkien käytössä. Soittelin seksi linjoille ja löysin parin jonka luokse menin. Oli viikonlopun ilta ja olivat ottaneet kuppia. No meni puolisen tuntia kun olin heidän luonaan ja oli rouvalla alkanut laskuhumala. Juteltiin mutta ei muuta. Jälkeenpäin olen katunut että en pyytänyt saada hieroa rouvaa jos olisi vaikka kiihottunut. Oli kylpytakissa ja kosketus olisi voinut laukaista tilanteen.
 
Kauan aikaa sitten ei ollut nettiä tai ae ei ollut kaikkien käytössä. Soittelin seksi linjoille ja löysin parin jonka luokse menin. Oli viikonlopun ilta ja olivat ottaneet kuppia. No meni puolisen tuntia kun olin heidän luonaan ja oli rouvalla alkanut laskuhumala. Juteltiin mutta ei muuta. Jälkeenpäin olen katunut että en pyytänyt saada hieroa rouvaa jos olisi vaikka kiihottunut. Oli kylpytakissa ja kosketus olisi voinut laukaista tilanteen.
Meillä ollaan selvinpäin korkeintaan parit sauna oluet.
Saunssa näkee mitä ollaan saamassa ja vieraskin näkee mitä on tulossa.
Me ollaan heteroja ja miehet keskittyvät minuun.
Nautin ja kiihoitun käsien paljoudesta ja miesten kieli hoidoista.
 
Kauan aikaa sitten ei ollut nettiä tai ae ei ollut kaikkien käytössä. Soittelin seksi linjoille ja löysin parin jonka luokse menin. Oli viikonlopun ilta ja olivat ottaneet kuppia. No meni puolisen tuntia kun olin heidän luonaan ja oli rouvalla alkanut laskuhumala. Juteltiin mutta ei muuta. Jälkeenpäin olen katunut että en pyytänyt saada hieroa rouvaa jos olisi vaikka kiihottunut. Oli kylpytakissa ja kosketus olisi voinut laukaista tilanteen.
Meillä ollaan selvinpäin korkeintaan parit sauna oluet.
Saunssa näkee mitä ollaan saamassa ja vieraskin näkee mitä on tulossa.
Me ollaan heteroja ja miehet keskittyvät minuun.
Nautin ja kiihoitun käsien paljoudesta ja miesten kieli hoidoista.
On myös hyvä tunne kun kaksi miestä panee yhdessä ja vuorotellen.
 
vierailija
ååaq


Kokeilkaa 1N



Oletteko kauan olleet aviossa?
Meillä alkoi kolmen kimppa jo kuukauden seurustelun jälkeen olin tuolloin 22v.
Miehestä on tullut vakkari minulle.
On mieletöntä olla kahden miehen nainen.
Saamme rakastella kaksistaan jos mieheni ei ole paikalla.
Perjantaisin jos vieraamme tulee ennen kuin mieheni niin mieheni löytää meidät sängystä.
Saatteko te panna ihan kaksistaan vieraan kanssa?
 
vierailija
Opiskelijapoikana, yhä pitempään venyneiden opintojeni lomassa tai niitä paossa tutustuin noin nelikymppiseen pariskuntaan, jolla oli jonkinlaista akateemista taustaa. He olivat kirjoista kiinnostuneita ihmisiä, joiden kotikirjastossa varsinkin eroottinen kirjallisuus oli hyvin edustettuna. Siitä he halusivatkin keskustella, pitää pientä lauantai-illan lukupiiriä kolmisin. Olihan se hieman erikoista mutta jännittävää. Ensin luettiin Canterburyn tarinoiden reheviä juttuja 1300-luvulta, valikoidusti ja eri kannoilta tulkiten. Sitten otettiin hyllystä esiin varsinainen pommi, Alberto Moravia. Ja mitä sieltä löytyikään, kiinnostus tuuheisiin häpykarvoihin, äidin ja vaimon uskottomuus, tirkistely ja kolmioasetelma. Ja meitähän oli siinä kolme. Voitaisiin kokeilla, mies ehdotti. Hän antaisi minulle vaimonsa rakasteltavaksi. He olivat tästä sopineet, kiinnostaisiko se minua? Niin jatkoimme lauantai-iltoja. Pariskunta oli kaivanut kirjoistaan esiin meheviä kuvauksia ilotalojen asiakaskäytännöistä, naimisissa olevien naisten seksistä nimettömien miesten kanssa tai jonkin outouden Anais Ninin päiväkirjoista. Ilta päättyi siihen että nousimme rouvan kanssa yläkertaan, jossa hän riisuutui viattomasti kuin lapsi ja tarjosi häpynsä tarkasteltavaksi ja nautittavaksi vapaasti ja loppuun asti kuin inuitnainen valaanpyyntilaivan karhean himokkaalle harppuunamiehelle.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Meillä on vakimies 3-6 vrk kuukaudessa eli perjantai ilta- maanantai aamu 1-2 viikonloppua.
Vieras mies on todella ahkera kanssani ja oma mies erittäin mielissään kun minua nai toinen mies.
Minuakin mieheni panee kimpassa toisten miesten kanssa. Saan yleensä olla toisen miehen kanssa ensin kaksistaan jonkin aikaa ennen kuin mieheni tulee mukaan. Ennen miehen lähtöä meillä on intiimiä aikaa kaksistaan.
Nautin täysin kun saan olla myös kaksistaan vieraidemme kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Ollaan pitkään yhdessä ollut pariskunta, ja joskus rakastellessamme kerromme toisillemme fantasioita jne. Yksi suosikeista on kolmas pyörä juttu, toinen mies minun lisäkseni. Vaimoni kiihottuu tästä kovasti ja vaikka hän kieltää tiedän että hän haluaisi kokea tämän. Itseänikin tämä kiihottaa kyllä vaikka jonkun verran myös askarruttaa.

Onko kokemuksia, etenkinkin naisilta, miten tämä toimii? Oliko mies tuttu vai tuntematon? Miten vaikutti suhteeseen jatkossa? Mikä kokemuksessa oli parasta? Kokeilitteko tuplaa ja miltä se tuntui? Jäikö kokeilu yhteen kertaan vai onko se toistettu? Suositteletteko?
Kiva ois päästä 2m+n livekimppaan:) M50v Joensuusta
 
vierailija
Ikäiselläni serkkutytöllä, tätä nykyä 32-vuotiaalla serkkunaisella on kuusivuotias poika ja aviomies, jolle erityistä kiihoketta tuottaa vaimolle annettu lupa tutustua muihinkin miehiin. Se on tarkoin varjeltu perhesalaisuus, mutta hieman aihetta on minulle luottamuksellisesti avattu. Sukulaiseni on todella hekumallinen pakkaus, ja en voi ilman mustankarvaisia tunnekuohuja ajatella häntä näissä tutustumistilanteissa. M36
 
vierailija
Kolmen kimppa loppui lyhyeen kahden naisen kanssa, kun huomasin että olin liikaa. Naiset eivät tarvinneet minua. Vetäydyin paikalta. Seuraavana päivänä toinen naisista soitti minulle ja kyseli mihin olin hävinnyt. Lopulta naureskeltiin kummatkin asialle. Ollaan nähty muutamat kerran.sanoin hänelle että kyllä taisi minulle riittää yksi kerta.
 
vierailija
Tämä tapahtui polaroid-kameroiden aikaan. Olin 24-vuotias opiskelijapoika, pitkä vaalea kihara tukka, kuten kuvasta näkyy. Viisikymppinen pariskunta Tampereelta haki seuraa, ja uteliaisuuttani vastasin, tulin valituksi ja kutsutuksi. Se oli heille ensimmäinen kerta niin kuin minullekin, ja se vapautti tunnelman. Otetaan rennosti, pariskunta sanoi. Katsotaan mitä tapahtuu. Se tavallinen tarina oli Hannu Salaman esikoisteos, ja sitä oli tämäkin. Mutta jostain syystä pariskunnalle tärkeää, ellei tärkeintä koko tapahtumassa oli ottaa valokuva, yksi ainoa sellainen. Miehellä oli polaroid-kamera, ja hän ohjeisti. Rouva kävi sängylle selälleen, rehevät reidet levällään. Hänellä on siinä silmälasit, mutta se ei minua häirinnyt. Rouvakin halusi nähdä. Minulla oli öljyllä voidelta erektio, ja aviomiehen oli tarkoitus kamerallaan ikuistaa sisääntyöntyminen. Siihen aikaan ei tällaisia kuvia ollut pilvin pimein, eikä internetistä tietoakaan. Niin asiaa siinä mallattiin, mies räpsi kuvia, yritti saada kaikki osaset näkyviin. Että minulla tosiaan seisoi, että kumia ei käytetty ja että rouvan tavara olisi somasti esillä. Kun poseeraaminen oli onnellisesti ohi, sain palkinnoksi naida rouvaa. Ja yhden kuvista. Kasvojani siinä ei onneksi näy. Pitkä tukkani peittää profiilin.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Tämä tapahtui polaroid-kameroiden aikaan. Olin 24-vuotias opiskelijapoika, pitkä vaalea kihara tukka, kuten kuvasta näkyy. Viisikymppinen pariskunta Tampereelta haki seuraa, ja uteliaisuuttani vastasin, tulin valituksi ja kutsutuksi. Se oli heille ensimmäinen kerta niin kuin minullekin, ja se vapautti tunnelman. Otetaan rennosti, pariskunta sanoi. Katsotaan mitä tapahtuu. Se tavallinen tarina oli Hannu Salaman esikoisteos, ja sitä oli tämäkin. Mutta jostain syystä pariskunnalle tärkeää, ellei tärkeintä koko tapahtumassa oli ottaa valokuva, yksi ainoa sellainen. Miehellä oli polaroid-kamera, ja hän ohjeisti. Rouva kävi sängylle selälleen, rehevät reidet levällään. Hänellä on siinä silmälasit, mutta se ei minua häirinnyt. Rouvakin halusi nähdä. Minulla oli öljyllä voidelta erektio, ja aviomiehen oli tarkoitus kamerallaan ikuistaa sisääntyöntyminen. Siihen aikaan ei tällaisia kuvia ollut pilvin pimein, eikä internetistä tietoakaan. Niin asiaa siinä mallattiin, mies räpsi kuvia, yritti saada kaikki osaset näkyviin. Että minulla tosiaan seisoi, että kumia ei käytetty ja että rouvan tavara olisi somasti esillä. Kun poseeraaminen oli onnellisesti ohi, sain palkinnoksi naida rouvaa. Ja yhden kuvista. Kasvojani siinä ei onneksi näy. Pitkä tukkani peittää profiilin.
Me ollaan välillä kuvattu kun ollaan naitu kimpassa.
Oli huilatessa kiva katsoa tv Ruudulta miten vaimoa on pantu ollaan kyllä oltu tyytyväisiä lopputulokseen.kmk
 

Yhteistyössä