Tietty ihminen suunnittelee elämää etukäteen ja yleensä siihen pystyykin melko hyvin vaikuttamaan. Mut tää lapsiasia on kyl sellanen, että suunnitella voi, yrittää voi, mut lopputulos voi olla jotai muuta, niin kuin tässäkin ketjussa huomattu ikäerojen ja syntymäkuukausien kohdalla. Ite olin suunnitellut, että meille tulisi alkuvuoden tai kevään vauva, mut enää ei oo syntymäajalla yhtää väliä, nyt vaa toivon, että saisi joskus ja mielellään mahdollisimman nopeasti sen vauvan.Huh, tänään ilmeisesti DPO 1 ja typerä mieli on hyvin toiveikas vaikka tiedostan, että menkat todennäköisesti alkavat viim. DPO7 kun meni niin myöhään tämä ovulaatio. Uusi viikko ja kohti uusia pettymyksiä! Mulla vaan joku typerä idea etten haluaisi kesävauvaa tai aivan loppuvuoden vauvaa. Jos on vara valita. Miten ihminen voikaan olla niin tyhmää että pelkää sekundaarista lapsettomuutta ja samalla takertuu epäollennaisiin yksityiskohtiin 🫣 mutta nyt olis mahdollisuus toukokuiseen ..
Tietääkö joku, pitäisikö mun itse nähdä jostain esim. Omakannasta, että julkinen puoli on saanut mun lähetteen yksityiseltä? Vihdoin ja viimein sain lähetteen julkiselle.