Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
”Kyllä. Samat tutut lauseet ja kirjoitustyylit. Eli ei Janne ainakaan mitään uusia vihaajia ole saanut 😉.”
”Kappas, Jannekin taas "kiireiltään" kerkesi tänne! 👋Onkos hyvä asento siellä sängyllä pötkötellessä? Muistithan ottaa juustosuikerot mukaan sänkyyn? Ja Naturdiet juomaa kyytipojaksi. Aijai jai jai jai.”

tätä kaiketi tarkoitat? Joo ei ollut Janne.
 
vierailija
”Kappas, Jannekin taas "kiireiltään" kerkesi tänne! Onkos hyvä asento siellä sängyllä pötkötellessä? Muistithan ottaa juustosuikerot mukaan sänkyyn? Ja Naturdiet juomaa kyytipojaksi. Aijai jai jai jai.”

tätä kaiketi tarkoitat? Joo ei ollut Janne.
Muistaakseni kerran sanottiin Kana kirjoitti tänne 😂. Ei tasan takuulla kukaan muu kuin hömpät kirjoittaa tänne
 
vierailija
Noh se olin minä. Olen edelleen samaa mieltä kun ja jos tulee asiallista ulosantia eikä ainaista nimittelyä, mutta kun ei enää ole tullut. Olen ollut täällä kirjoittamassa koko tämän ajan ja kiitos että sentään yhden kerran sanot jotain positiivista minusta. Ja joo sanoin noh. Kun täällä on tyyppi joka pimahti siitä.
Min en jatkuvasti täällä kirjoittele, tänään enemmn ollut aikaa. Oli niin rajuja riitelyä joihin en osallistunut.
 
vierailija
Aikamoisia sattumia... Kysyin täällä miksi Keravan hotelliin pidetään avajaiset, kun Tapanilan hotelliin ei pääse edes sisälle. Lähes saman tien ilmestyi Jannen faceen päivitys että sunnuntaina pääsee tutustumaan Tapanilan hotelliin. Sitten arvuuttelin mitä Janne mahtaa seuraavassa livessä mussuttaa, tasan tarkkaan ei pysty puoltatuntia olemaan syömättä. Ja kappas, juustosuikeroita ja dieettijuomaa oli lähetyksessä! Sattumaa vaiko ei.........
 
vierailija
Aikamoisia sattumia... Kysyin täällä miksi Keravan hotelliin pidetään avajaiset, kun Tapanilan hotelliin ei pääse edes sisälle. Lähes saman tien ilmestyi Jannen faceen päivitys että sunnuntaina pääsee tutustumaan Tapanilan hotelliin. Sitten arvuuttelin mitä Janne mahtaa seuraavassa livessä mussuttaa, tasan tarkkaan ei pysty puoltatuntia olemaan syömättä. Ja kappas, juustosuikeroita ja dieettijuomaa oli lähetyksessä! Sattumaa vaiko ei.........
Ihan vaan sattumaa. Ja jos muistan oikein, sun Tapanilan postaus tuli Jannen Face postauksen jälkeen. Ei paljon, pari minuuttia tais olla mutta kyllä olin nähnyt Jannen jutun aiemmin. Ja ainahan J syö jotain. Ihan sattumaa oli.
 
vierailija
Aikamoisia sattumia... Kysyin täällä miksi Keravan hotelliin pidetään avajaiset, kun Tapanilan hotelliin ei pääse edes sisälle. Lähes saman tien ilmestyi Jannen faceen päivitys että sunnuntaina pääsee tutustumaan Tapanilan hotelliin. Sitten arvuuttelin mitä Janne mahtaa seuraavassa livessä mussuttaa, tasan tarkkaan ei pysty puoltatuntia olemaan syömättä. Ja kappas, juustosuikeroita ja dieettijuomaa oli lähetyksessä! Sattumaa vaiko ei.........
Et kai sinä ny tosissas kuvittele että Janne käy täällä lukemassa näitä ja sitten kun sanotaan että takuulla mies aikoo syödä jotain livessä, niin sitten mies ottaa neuvosta vaarin ja tekee sen 😂?? Kyllä se enemmän menee niin että sitten ei ainakaan syö mitään. Että ei Janne todellakaan mitään kaksplus palstaa lue. Ehkä luki vauvaa, en tiedä, mutta kaksplus sivu ei ole mikään super tunnettu sivu että tänne eksyy noin vain.
 
vierailija
Et kai sinä ny tosissas kuvittele että Janne käy täällä lukemassa näitä ja sitten kun sanotaan että takuulla mies aikoo syödä jotain livessä, niin sitten mies ottaa neuvosta vaarin ja tekee sen ?? Kyllä se enemmän menee niin että sitten ei ainakaan syö mitään. Että ei Janne todellakaan mitään kaksplus palstaa lue. Ehkä luki vauvaa, en tiedä, mutta kaksplus sivu ei ole mikään super tunnettu sivu että tänne eksyy noin vain.
Miksei lukisi tätä kun on itsestään kiinnostunut. Eikös fanit ole infonnut Jannea tästä keskustelusta.?
 
vierailija
Et kai sinä ny tosissas kuvittele että Janne käy täällä lukemassa näitä ja sitten kun sanotaan että takuulla mies aikoo syödä jotain livessä, niin sitten mies ottaa neuvosta vaarin ja tekee sen ?? Kyllä se enemmän menee niin että sitten ei ainakaan syö mitään. Että ei Janne todellakaan mitään kaksplus palstaa lue. Ehkä luki vauvaa, en tiedä, mutta kaksplus sivu ei ole mikään super tunnettu sivu että tänne eksyy noin vain.
Ja se juustosuikeroiden mässyttäminen ei ollut mikään "otanpa neuvosta vaarin" vaan vittuilua..
 
vierailija
Noh se olin minä. Olen edelleen samaa mieltä kun ja jos tulee asiallista ulosantia eikä ainaista nimittelyä, mutta kun ei enää ole tullut. Olen ollut täällä kirjoittamassa koko tämän ajan ja kiitos että sentään yhden kerran sanot jotain positiivista minusta. Ja joo sanoin noh. Kun täällä on tyyppi joka pimahti siitä.
Juu, oli kiva myös realistinen mielipiteesi, siksi jäikin mieleeni näiden törkyviestien ja riitelyjen välissä. Turhaan moni provosoituu keskusteluissa, aikuisia ovat kuitenkin.
 
vierailija
Ihan vaan sattumaa. Ja jos muistan oikein, sun Tapanilan postaus tuli Jannen Face postauksen jälkeen. Ei paljon, pari minuuttia tais olla mutta kyllä olin nähnyt Jannen jutun aiemmin. Ja ainahan J syö jotain. Ihan sattumaa oli.
Oletpa syynännyt tarkkaan Jannen Facen ja tämän palstan kommentit. Kannattaisiko hankkia elämä?

Tästähän te aina haukutte meitä Jannen inhoajia.
 
vierailija
Niinpä. Hernarivideon julkaisemisen jälkeen jatkoi silti hernekeittojankkausta eikä lopettanut. Lapsellista.
Jep. Aivan selkeästi Janne luki täältä kuinka minä kettuilin hänelle ettei Janne pysty pitämään livelähetyksiä ilman että mässyttää samalla jotain. Ja niinpä herra päätti että no otetaanpa lähetykseen noinkin terveellistä "ruokaa" kuin juustosipsejä. Ja aivan varmasti Janne tietää että nyt Kaksplussalla on hänestä keskustelu. Tiesihän Janne vauvapalstan ketjustakin. Kyse ei ole siitä kuinka tunnettu se keskustelupalsta on. Kyse on siitä, että joku Janne-fani aina vinkkaa asiasta herralle, aivan kuten kävi vauvapalstan kohdallakin.
 
vierailija
Jep. Aivan selkeästi Janne luki täältä kuinka minä kettuilin hänelle ettei Janne pysty pitämään livelähetyksiä ilman että mässyttää samalla jotain. Ja niinpä herra päätti että no otetaanpa lähetykseen noinkin terveellistä "ruokaa" kuin juustosipsejä. Ja aivan varmasti Janne tietää että nyt Kaksplussalla on hänestä keskustelu. Tiesihän Janne vauvapalstan ketjustakin. Kyse ei ole siitä kuinka tunnettu se keskustelupalsta on. Kyse on siitä, että joku Janne-fani aina vinkkaa asiasta herralle, aivan kuten kävi vauvapalstan kohdallakin.
Janne ei kirjoita tänne. Usko jo.
 
vierailija
Jep. Aivan selkeästi Janne luki täältä kuinka minä kettuilin hänelle ettei Janne pysty pitämään livelähetyksiä ilman että mässyttää samalla jotain. Ja niinpä herra päätti että no otetaanpa lähetykseen noinkin terveellistä "ruokaa" kuin juustosipsejä. Ja aivan varmasti Janne tietää että nyt Kaksplussalla on hänestä keskustelu. Tiesihän Janne vauvapalstan ketjustakin. Kyse ei ole siitä kuinka tunnettu se keskustelupalsta on. Kyse on siitä, että joku Janne-fani aina vinkkaa asiasta herralle, aivan kuten kävi vauvapalstan kohdallakin.
Luuletpa itsestäsi suuria 😂. Varmuudella voin sanoa, ettei J vietä aikaa täällä lukemassa saati sitten kirjoittamassa kommentteja. Että tuollaisen voit unohtaa jo ja siirtyä johonkin muuhun.
 
vierailija
Luuletpa itsestäsi suuria . Varmuudella voin sanoa, ettei J vietä aikaa täällä lukemassa saati sitten kirjoittamassa kommentteja. Että tuollaisen voit unohtaa jo ja siirtyä johonkin muuhun.
Et voi tietää, mitä joku toinen ihminen selaa netissä puhelimellaan vapaa-aikanaan, ellet ole tuo ihminen itse. Janne voi sanoa toista ja tehdä toista, kuten usein tekeekin. Eri
 
vierailija
Et voi tietää, mitä joku toinen ihminen selaa netissä puhelimellaan vapaa-aikanaan, ellet ole tuo ihminen itse. Janne voi sanoa toista ja tehdä toista, kuten usein tekeekin. Eri
Se on tietysti totta, mutta kun juttelin hänen kanssaan, hän sanoi hyvin vakuuttavasti ettei ole tietoinen mistään kaksplussa jutusta eikä aio mennä etsimään sitä myöskään. Ja paras niin. Ja hän on myös kiireinen omien juttujensa kanssa ettei siinä jää aikaa ihmettelemään mitä jollain keskustelupalstalla tapahtuu.
 
vierailija
Janne ei kirjoita tänne. Usko jo.
Mistäs sinä sen noin varmasti tiedät? Äläkä edes yritä väittää olevasi joku Jannen läheinen ystävä. Jannella kun sellaisia ei ole! Jos taas olet joku koirapuistossa vieraillut fani, jonka kanssa Janne on rupatellut niitä näitä. Niin hohhoijaa. Et kai oikeasti kuvittele että Janne kertoisi KAIKEN jollekin random fanille??????
 
vierailija
Mistäs sinä sen noin varmasti tiedät? Äläkä edes yritä väittää olevasi joku Jannen läheinen ystävä. Jannella kun sellaisia ei ole! Jos taas olet joku koirapuistossa vieraillut fani, jonka kanssa Janne on rupatellut niitä näitä. Niin hohhoijaa. Et kai oikeasti kuvittele että Janne kertoisi KAIKEN jollekin random fanille??????
Tunnen Jannen hyvin.
 

Yhteistyössä