Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja sinua vasta kiinnostaakin, kun jaksoit lukea nuo pitkät viestit. Hyvä sinä!
Mjaa enkös lukenut tuolla aikaisemmissa että TEITÄ ei kiinnosta meidän mielipiteet sun muut? Ei me sanottu mitään semmosta ettei meitä kiinnosta teidän höpötykset. Me ei olla tekopyhiä, että sanotaan jotain mutta toimitaan toisin. Mene lukemaan mitä te vihaajat kirjoititte viimeisissä kommenteissa niin tämäkin pointti selkenee teille.
 
vierailija
Mjaa enkös lukenut tuolla aikaisemmissa että TEITÄ ei kiinnosta meidän mielipiteet sun muut? Ei me sanottu mitään semmosta ettei meitä kiinnosta teidän höpötykset. Me ei olla tekopyhiä, että sanotaan jotain mutta toimitaan toisin. Mene lukemaan mitä te vihaajat kirjoititte viimeisissä kommenteissa niin tämäkin pointti selkenee teille.
Miksi kirjoitat monikossa, kun sinä olet ainoa jannefani tässä ketjussa?
 
vierailija
Mjaa enkös lukenut tuolla aikaisemmissa että TEITÄ ei kiinnosta meidän mielipiteet sun muut? Ei me sanottu mitään semmosta ettei meitä kiinnosta teidän höpötykset. Me ei olla tekopyhiä, että sanotaan jotain mutta toimitaan toisin. Mene lukemaan mitä te vihaajat kirjoititte viimeisissä kommenteissa niin tämäkin pointti selkenee teille.
Juu se on kyllä huomattu että Janne-faneja todellakin kiinnostaa Janne-vihaajien viestit! Tehän kyttäätte täällä herkeämättä 24/7, ja kieli pitkällä odotatte uusia viestejä! Säälittävää... Minua taas ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä joku Janne-fani tulee piipittämään minun kommentistani!
 
vierailija
Juu kyllä se on pakkomielle niillä jotka ovat aloittaneet 26 keskustelua yhdestä miehestä. Sairaalloinen pakkomielle.
Miten se on sinulta pois, jos jotkut haluavat kertoa täällä mielipiteitään Janne Antinista? Miten se vaikeuttaa tai hankaloittaa sinun elämääsi? Jos herkkä mielesi pahoittuu, niin kuka käski tulla tänne kyttäämään näitä viestejä?? Mä en oikein ymmärrä tätä 🤷 Ketjun nimi on Onnenarpa ja Janne Antin. Eli kaiken järjen mukaan täällä saa puhua Jannesta, MYÖS negatiiviseen sävyyn?? Tätä ei moni Janne-fani tunnu millään ymmärtävän. Jollei pysty hyväksymään että kaikki eivät jumaloi ja palvo tuota megastaraa, niin mikä ihmeen pakko on tulla tänne pahoittamaan mielensä ja räksyttämään??? Ettekö te fanit voisi pysyä vain siellä Jannen facesivulla kuolaamassa tuota adonista? Mun mielestä keskustelupalstalla saa kertoa mielipiteensä ja kantansa johonkin asiaan?! (Joo, koskee myös Janne-fanien mielipiteitä.) Mutta kun se pointti on siinä, että hyökätessänne tänne räksyttämään johonkin Janne-vastaiseen viestiin te fanit tuotte selvästi julki sen, että omaa mielipidettään ei sittenkään saisi kertoa! KUN se mielipide on Janne-VASTAINEN!
 
vierailija
Juu se on kyllä huomattu että Janne-faneja todellakin kiinnostaa Janne-vihaajien viestit! Tehän kyttäätte täällä herkeämättä 24/7, ja kieli pitkällä odotatte uusia viestejä! Säälittävää... Minua taas ei voisi vähempää kiinnostaa, mitä joku Janne-fani tulee piipittämään minun kommentistani!
Taas sinua kiinnosti kun luit ja vastasit. Ootko ehkä vähän hidas?
 
vierailija
Miten se on sinulta pois, jos jotkut haluavat kertoa täällä mielipiteitään Janne Antinista? Miten se vaikeuttaa tai hankaloittaa sinun elämääsi? Jos herkkä mielesi pahoittuu, niin kuka käski tulla tänne kyttäämään näitä viestejä?? Mä en oikein ymmärrä tätä Ketjun nimi on Onnenarpa ja Janne Antin. Eli kaiken järjen mukaan täällä saa puhua Jannesta, MYÖS negatiiviseen sävyyn?? Tätä ei moni Janne-fani tunnu millään ymmärtävän. Jollei pysty hyväksymään että kaikki eivät jumaloi ja palvo tuota megastaraa, niin mikä ihmeen pakko on tulla tänne pahoittamaan mielensä ja räksyttämään??? Ettekö te fanit voisi pysyä vain siellä Jannen facesivulla kuolaamassa tuota adonista? Mun mielestä keskustelupalstalla saa kertoa mielipiteensä ja kantansa johonkin asiaan?! (Joo, koskee myös Janne-fanien mielipiteitä.) Mutta kun se pointti on siinä, että hyökätessänne tänne räksyttämään johonkin Janne-vastaiseen viestiin te fanit tuotte selvästi julki sen, että omaa mielipidettään ei sittenkään saisi kertoa! KUN se mielipide on Janne-VASTAINEN!
Voitko olla sitten lukematta meidän fanien mielipiteitä jos ne itkettää sua noin?
 
vierailija
Janne fanit eivät ole huomanneet että kiinnostus Janne Antiniin on vähentynyt myös heidän hyökkäävien mielipiteiden takia ja vauva.fi ketjujen poistojen takia. Facebook ainoa missä voi fanittaa. Lehtijuttukin oli äkkiä lukastu eikä erikoisempaa siinä ollut että julkisuus saisi nostetta.
 
vierailija
Ottamatta kantaa kovin paljon, kun olen uusi täällä, silmääni on kuitenkin pistänyt se, että ne ns vihaajat hermostuu kun fanit puolustaa ihmistä jota he fanittaa. Totta maar! Se on se pointti että puolustetaan. Kun sivun nimi ei kuitenkaan ole Vihataan Kaikki Jannea. Että kyllä tänne myös ne fanit voi tulla sanomaan asiansa. Ettekö ole ikinä lukeneet kenenkään muun julkkiksen tai kuuluisan ihmisen keskustelusivuja tai somesivuja? Samaa tapahtuu siellä. Ei se mitään mullistavaa ole. Vihaajien täytyy vaan hyväksyä, että kun he kirjoittavat jotain fanit ei tykkää, tulee vastalaukaisuja. Millainen keskustelu se olisi jos kaikki vain taputtaisivat toistensa selkää? Hyvin yksipuolinen. Tai ehkä sitä täällä toivottiinkin muttei näköjään niin mennyt.
 
vierailija
Janne fanit eivät ole huomanneet että kiinnostus Janne Antiniin on vähentynyt myös heidän hyökkäävien mielipiteiden takia ja vauva.fi ketjujen poistojen takia. Facebook ainoa missä voi fanittaa. Lehtijuttukin oli äkkiä lukastu eikä erikoisempaa siinä ollut että julkisuus saisi nostetta.
Ei vauvasivuilla fanitettu. Ainoastaan haukuttiin. Miten näet sen hyvänä? Omituista.
 
vierailija
Ihmettelen yletöntä hänen ihailuaan kerran oli fiksu fani samaa mieltä kanssani että se raivari käytös oli epäasiallista suorassa lähetyksessä juontajalta.
Noh se olin minä. Olen edelleen samaa mieltä kun ja jos tulee asiallista ulosantia eikä ainaista nimittelyä, mutta kun ei enää ole tullut. Olen ollut täällä kirjoittamassa koko tämän ajan ja kiitos että sentään yhden kerran sanot jotain positiivista minusta. Ja joo sanoin noh. Kun täällä on tyyppi joka pimahti siitä.
 

Yhteistyössä