Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tiedä miten ihmiset yleensä toimii, mutta itse vähän ihmettelen tuota isolla porukalla reissaamista jatkuvasti ja kun samat tyypit on työkavereitakin. Menty tyyliin päiväkaudet bussissa toisissa kiinni ja sitten hihhei lomalle niiden samojen kanssa!

Ihanaa kyllä, että on tuollaiset välit. Itsellä menisi hermot. Mutta se on oma vika ja ongelmani.
Eihän nytkään tiedetä, miten isolla porukalla tässä mennään. Eikös toukokuussa Espanjassa ollut mukana vain K, Häärijä ja se pötsikaveri noista kavereista. Ja nyt sitten TM, Häärijä ja veljensä. Tottakai porukkaa voi olla enemmänkin, mutta eihän meillä oikein ole tarkkaa käsitystä siitä, onko iso porukka kyseessä vai ei. Sen verran nyt tiedämme, ettei näillä yhteislomilla yleensä ole mukana Jesseä, Allua, Jaakkoa ja Jukkaa vaan enemmän sellaisia tyyppejä, joiden kanssa ei ole lavalla. Häärijä nyt tietysti selkeänä poikkeuksena.

Thaimaassa toki oli iso porukka, kun oli perhettä ja kavereita oikein kunnon määrä. Nämä muut ovat tainneet olla sellaisella pienemmällä kaveriporukalla.
 
vierailija
En tiedä miten ihmiset yleensä toimii, mutta itse vähän ihmettelen tuota isolla porukalla reissaamista jatkuvasti ja kun samat tyypit on työkavereitakin. Menty tyyliin päiväkaudet bussissa toisissa kiinni ja sitten hihhei lomalle niiden samojen kanssa!

Ihanaa kyllä, että on tuollaiset välit. Itsellä menisi hermot. Mutta se on oma vika ja ongelmani.
Itse taas en usko, että niinkään kyllästyisin, vaan enemmän tulisi olo, että olisi kiva nähdä välillä muitakin kavereita, joita ei ehdi näkemään. Mutta ilmeisesti näillä matkoilla on myös tyhy-funktio, jolloin sinne ei voi samalla lailla raahata muita ihmisiä. :) Ehkä Jesse ja Allu kaipaavat enemmän omaa aikaa tai ovat vain vähemmän aurinkolomatyyppejä.
 
vierailija
Itse taas en usko, että niinkään kyllästyisin, vaan enemmän tulisi olo, että olisi kiva nähdä välillä muitakin kavereita, joita ei ehdi näkemään. Mutta ilmeisesti näillä matkoilla on myös tyhy-funktio, jolloin sinne ei voi samalla lailla raahata muita ihmisiä. Ehkä Jesse ja Allu kaipaavat enemmän omaa aikaa tai ovat vain vähemmän aurinkolomatyyppejä.
Eikös Allu ja Jaakko olleet Kanarialla silloin Thaimaan loman aikaan? Luulen, että haluavat tosiaan viettää sitä lomaa ilman liian suurta häslinkiä. Jeren kanssa matkustamisessa on aina se tunnistamisen riski suurempi.
 
vierailija
Elonmerkki Boitsusta. Ei ole instaa poistanut siellä se lurkkaa. Oli käynyt katsomassa fanin 5 tuntia sitten postaamaa stooria.
Eipä muuten ollut mun mielestä kauhean kiva stoori, minkä toi fani oli tehnyt ja minkä B oli sitten mennyt katsomaan. Kyseessä oli siis roast, toi fani teki sen kaikille bändin jäsenille, mutta luin ton B:n roastin läpi eikä kyllä naurattanut. En oikein ymmärrä tällaista huumorin lajia, selvästi. (No, ei ollut kukaan bändin jäsenistä tykännyt tän fanin stooreista, ehkä ihan syystä.)
 
vierailija
Härtsä taitaa olla näissä lähes aina mukana. On kyllä ihana ystävyyssuhde heillä. Olisi joskus kiva kuulla Tomin kannalta haastattelua vaikka sitä tuskin koskaan tulee kun on Kätsän äänetön versio.
 
vierailija
Eipä muuten ollut mun mielestä kauhean kiva stoori, minkä toi fani oli tehnyt ja minkä B oli sitten mennyt katsomaan. Kyseessä oli siis roast, toi fani teki sen kaikille bändin jäsenille, mutta luin ton B:n roastin läpi eikä kyllä naurattanut. En oikein ymmärrä tällaista huumorin lajia, selvästi. (No, ei ollut kukaan bändin jäsenistä tykännyt tän fanin stooreista, ehkä ihan syystä.)
Itse en oikein ymmärrä noita roustauksia yleisesti jos kohdistuvat johonkin ihmiseen suoraan tai ainakin siinä on suuri vaara mennä tosi mönkään
 
vierailija
Eipä muuten ollut mun mielestä kauhean kiva stoori, minkä toi fani oli tehnyt ja minkä B oli sitten mennyt katsomaan. Kyseessä oli siis roast, toi fani teki sen kaikille bändin jäsenille, mutta luin ton B:n roastin läpi eikä kyllä naurattanut. En oikein ymmärrä tällaista huumorin lajia, selvästi. (No, ei ollut kukaan bändin jäsenistä tykännyt tän fanin stooreista, ehkä ihan syystä.)
Joo, erikoinen aihe, vähintäänkin sanoisin. Mietin, että oliko se jonkin AI-ohjelman generoima roast? Eli sinänsä pelkkää puppua ja nonsensea, mutta ei siinä ollut esim. Nacelle kovin mukavasti sanottu että ”Keep living in your rock star fantasy”…
Ja kun Boitsulla on just toi patti, keikan peruminen ja tour wifekin eksynyt väärään kaupunkiin lomailemaan, niin ei oo välttis se maailman hilpein olo.
 
vierailija
Eipä muuten ollut mun mielestä kauhean kiva stoori, minkä toi fani oli tehnyt ja minkä B oli sitten mennyt katsomaan. Kyseessä oli siis roast, toi fani teki sen kaikille bändin jäsenille, mutta luin ton B:n roastin läpi eikä kyllä naurattanut. En oikein ymmärrä tällaista huumorin lajia, selvästi. (No, ei ollut kukaan bändin jäsenistä tykännyt tän fanin stooreista, ehkä ihan syystä.)
Noi kaikki roastaukset oli tekoäly roast generaattorin luomia, aika paljon toistoa niissä eikä tosiaan kyllä mitenkään erityisen hauskoja tai osuvia.
 
vierailija
Eipä muuten ollut mun mielestä kauhean kiva stoori, minkä toi fani oli tehnyt ja minkä B oli sitten mennyt katsomaan. Kyseessä oli siis roast, toi fani teki sen kaikille bändin jäsenille, mutta luin ton B:n roastin läpi eikä kyllä naurattanut. En oikein ymmärrä tällaista huumorin lajia, selvästi. (No, ei ollut kukaan bändin jäsenistä tykännyt tän fanin stooreista, ehkä ihan syystä.)
Samaa mieltä, että oli tosi ajattelematonta fanilta laittaa instaan noita roasteja ja tägätä bändin jäsenet niihin. Vaikka varmasti ymmärsivät, että roastit olivat AI-sovelluksen luomia, ei tuollaista tekstiä ole silti kiva lukea itsestään, minkä Bojan selvästi ilmaisikin.
 
vierailija
En katsonut, mitä roastausta fani oli tililleen laittanut, koska mua jälleen häiritsee toi julkinen lesoilu siitä, kuka on käynyt katsomassa juttujasi. Se tuntuu vähän samalta kuin puskassa kameran kanssa kyttääminen. Tulee mieleen se UMK:n jälkeinen juttu, kun lehdissä reposteltiin, millä sivuilla K oli käynyt. Ei ne asiat kuulu julkisuuteen.
 
vierailija
En katsonut, mitä roastausta fani oli tililleen laittanut, koska mua jälleen häiritsee toi julkinen lesoilu siitä, kuka on käynyt katsomassa juttujasi. Se tuntuu vähän samalta kuin puskassa kameran kanssa kyttääminen. Tulee mieleen se UMK:n jälkeinen juttu, kun lehdissä reposteltiin, millä sivuilla K oli käynyt. Ei ne asiat kuulu julkisuuteen.
Toi nyt vaan on aika yleistä Joksu fanien keskuudessa, että kerrotaan, kuka heistä tällä hetkellä on käynyt katsomassa esim jotain fanarttia tai jotain. Se on Joksu fanien tapa tällä hetkellä
 
vierailija
Siis samaa mieltä, noihan oli hauskoja ja perustui ihan kunkin oman ig-tilin sisältöön. Eiköhän ne joksutkin tiedä mistä on kyse, siis ettei se fani noita oo itse kirjoittanut. Sillä oli muuten omissa stooreissa vastaava myös omasta ig-profiilista.
Joo en näe tuossa mitään ongelmaa, toi on tosi suosittu IG-meemi tällä hetkellä ja Bojanilla on varmasti tullut noita paljon vastaan ja tietää formaatin, jos tuttujen stooreja selaa, kun kerran hän näki paljon myös niitä yearbook-meemejä, mistä valitti silloin viime talvena. B on saattanut jopa kokeilla tuota omaan profiiliinsa.
 
vierailija
Joo en näe tuossa mitään ongelmaa, toi on tosi suosittu IG-meemi tällä hetkellä ja Bojanilla on varmasti tullut noita paljon vastaan ja tietää formaatin, jos tuttujen stooreja selaa, kun kerran hän näki paljon myös niitä yearbook-meemejä, mistä valitti silloin viime talvena. B on saattanut jopa kokeilla tuota omaan profiiliinsa.
Mua huvittaa, kun seuraan verohallintoa instassa, niin jopa ne oli nyt tehneet tuon. Siinä oli ihan priceless loppu, vaikkei muuten ollutkaan kauhean hauska.

"It's official business with a side of "why is this even a thing?" vibes".

😂 Siis verojenmaksu, tarviiks niitä nyt mihinkään 😜
 
vierailija
Tuohon vähän liittyen, Instanavigationillahan on ollut jo pitkään näkyvillä. jotkut tekoälyanalyysit Insta-tunnusten sisällöstä. Härtsän kohdalla analyysi on aika ...jännä (ja tämä ei siis ole tahallista huumoria, vaan yleensä nuo analyysit ovat ihan järkeviä). "The Instagram profile @paidatonkiehuja.official belongs to a Finnish social media influencer and content creator. The name of the profile means "barefoot bakers" in Finnish. The profile features food-related content, especially baking. The profile has a light-hearted and fun vibe, featuring bright and colorful images of tasty treats. The page mentions that the individual is a part of a "h??rij? k??rij? crew," which means a "mad baker crew" in Finnish. "
 
vierailija
Tuohon vähän liittyen, Instanavigationillahan on ollut jo pitkään näkyvillä. jotkut tekoälyanalyysit Insta-tunnusten sisällöstä. Härtsän kohdalla analyysi on aika ...jännä (ja tämä ei siis ole tahallista huumoria, vaan yleensä nuo analyysit ovat ihan järkeviä). "The Instagram profile @paidatonkiehuja.official belongs to a Finnish social media influencer and content creator. The name of the profile means "barefoot bakers" in Finnish. The profile features food-related content, especially baking. The profile has a light-hearted and fun vibe, featuring bright and colorful images of tasty treats. The page mentions that the individual is a part of a "h??rij? k??rij? crew," which means a "mad baker crew" in Finnish. "
Watafak 😂
 
vierailija
Tuohon vähän liittyen, Instanavigationillahan on ollut jo pitkään näkyvillä. jotkut tekoälyanalyysit Insta-tunnusten sisällöstä. Härtsän kohdalla analyysi on aika ...jännä (ja tämä ei siis ole tahallista huumoria, vaan yleensä nuo analyysit ovat ihan järkeviä). "The Instagram profile @paidatonkiehuja.official belongs to a Finnish social media influencer and content creator. The name of the profile means "barefoot bakers" in Finnish. The profile features food-related content, especially baking. The profile has a light-hearted and fun vibe, featuring bright and colorful images of tasty treats. The page mentions that the individual is a part of a "h??rij? k??rij? crew," which means a "mad baker crew" in Finnish. "
🤣🤣🤣
 
vierailija
Tuohon vähän liittyen, Instanavigationillahan on ollut jo pitkään näkyvillä. jotkut tekoälyanalyysit Insta-tunnusten sisällöstä. Härtsän kohdalla analyysi on aika ...jännä (ja tämä ei siis ole tahallista huumoria, vaan yleensä nuo analyysit ovat ihan järkeviä). "The Instagram profile @paidatonkiehuja.official belongs to a Finnish social media influencer and content creator. The name of the profile means "barefoot bakers" in Finnish. The profile features food-related content, especially baking. The profile has a light-hearted and fun vibe, featuring bright and colorful images of tasty treats. The page mentions that the individual is a part of a "h??rij? k??rij? crew," which means a "mad baker crew" in Finnish. "
Onko Käärijästä tehty tuota samaa?
 
vierailija
Ja voisiko joku neuvoa miten tuo siis tehdään? Alkoi kiinnostaa kokeilla omaani.
Instanavigation piste com. Mutta ei toimi kaikkien tilien kohdalla. Mun (julkinen, noin 5000 seuraajaa) ei näytä minkäänlaista analyysia, avokin (myöskin julkinen, 1000 seuraajan tienoilla) näyttää:
A platform that promotes fun and entertainment through sports-related content. The profile showcases xxx, a sports enthusiast who indulges in various recreational activities while maintaining an element of enjoyment and lightheartedness. Jne jne
 

Yhteistyössä