Kuvia kauniista porvari-naispoliitikoista + kepupoliitikoista

vierailija
Vai semmoista tällä kertaa..

Eipä ole tullut mieleen arvostella naispoliitikkoja heidän ulkonäkönsä vaan tekemisensä perusteella eikä sitäkään aina jaksa.

No mut persuja ei voi kyllä pitää porvareina.

Mut minne unohdit Sanna Antikaisen ja hänen yöllisen seikkailunsa Vornasen kanssa? Ei paheksuttu, että istuu baarissa pikkutunneille keskellä viikkoa ja missä lapsi

Ihan nättejä osa noista, mutta yhdentekevää heidän työnsä kannalta. Fiksuin heistä sanoisin Henna Virkkunen, jonka työtä olen jonkin verran seurannut oman työni kautta. Tekee varmasti työnsä hyvin myös komission jäsenenä, jos ja kun nimitetään tehtävään.
👍
 
Ja vielä ratakiskoa Sannaa puolustaville:

Jos näistä ketjun naisista pääsisi joku pääministeriksi, niin Seiskan sivuilla ei heitä reviteltäisi, ehkä muutama revittelyjuttu tulisi arkisesta aiheesta.

Se on se iso ero, nyrkkisääntö. En tiedä, tekisivätkö nuo naiset parasta politiikkaa, mutta se on toisen ketjun aihe.
 
vierailija
Provosoimattomuus, ettei ole jatkuva kapina päällä. Tasapainoisuus. Rauhallisuus. Työhön ja perheeseen keskittyminen, vaikka menojalka vipattaisi. Se ei poissulje satunnaista hauskanpitoa, mutta perhe tulee ykkösenä.
Oke. Minkä ikäisenä naisen tulis sit noi hommat alottaa? Ja kaikki kerralla vai?
Mä en uskaltais olla noin jyrkkä määrittää normaliutta.. kolme noista vaatii aikaa, jos noihin olis kiinnostusta pyrkiä ja kaks on ulkoisia tekijöitä.
 
vierailija
Ja vielä ratakiskoa Sannaa puolustaville:

Jos näistä ketjun naisista pääsisi joku pääministeriksi, niin Seiskan sivuilla ei heitä reviteltäisi, ehkä muutama revittelyjuttu tulisi arkisesta aiheesta.

Se on se iso ero, nyrkkisääntö. En tiedä, tekisivätkö nuo naiset parasta politiikkaa, mutta se on toisen ketjun aihe.
Missä kohtaa kukaan puolusteli Sannaa? Oliko tänkin ketjun tarkoitus vaan mollata sitä oikeesti, ei niinkään ylistää ketään (muuta kuin sannan kustannuksella) on sulla mennyt se tunteisiin.
 
Missä kohtaa kukaan puolusteli Sannaa? Oliko tänkin ketjun tarkoitus vaan mollata sitä oikeesti, ei niinkään ylistää ketään (muuta kuin sannan kustannuksella) on sulla mennyt se tunteisiin.
Tää ketju on muistutus ja mieleenpalautus tavallisesta, kauniista naispoliitikosta kaiken sen superstara-fanituksen tilalle. Sanna-fanit itse ottavat 3-4 piirrettä häntä kehuessaan: kauneus, koulutus, nuoruus, sanavalmius ja nostavat Sannan johonki jalustalle, vaikka muitakin nuo kriteerit täyttäviä naisia on.

Se on muistutus feministeille, että muistakaapa kehua myös porvarinaisia. Ai miksei onnistu? Onko feministien kehut suunnattu vain punavihreille?

Tai kyllä feministit saattavat kehua porvarinaisia pakotettuna, mutta spontaanisti ja oma-aloitteisesti eivät sitä tee.

Melania Trumpia ei pyydetty Vogueen, ei Harper's Bazaariin, ei naisten yhteisöihin (saattaa olla muutoinkin tosin erakko). Trumpin edesottamukset eivät ole vaimonsa vika, mutta silti Melania jätettiin naisverkostojen ulkopuolelle. Muistan sen uutisoinnin silloin. Hävetköön Usan feministit!
 
vierailija
Oke. Minkä ikäisenä naisen tulis sit noi hommat alottaa? Ja kaikki kerralla vai?
Mä en uskaltais olla noin jyrkkä määrittää normaliutta.. kolme noista vaatii aikaa, jos noihin olis kiinnostusta pyrkiä ja kaks on ulkoisia tekijöitä.
Ehkä meidän suomalaisten naisten paras esikuva on vuoden 1952 Miss Universum. Hänestä on juttu ip-kehdessä 90 v. syntymäpäivän johdosta. Nuorena naimisiin, iso perhe ja sitten radiohiljsisuus.
Nojatuolikirkko Helsingin Laajarannassa on ihana. Tiedän jo Echon suhtautumisen luterilaisuuteen. Hän on tuonut kantansa esiin tällä palstalla hyvin selvästi esille.
Eilen hän neuvoi minua työntämään HS Kuukausiliitteen peräsuoleeni. Mainitsin ketjussa lukeneeni lehdestä Olavi Uusivirran kommentin ravintola Teatterin illasta nousseeseen kohuun.
Echo on kirjoitustensä perusteella hoitoalalla. Hänen esihenkilön olisi syytä ottaa puheeksi tämän palstan kirjoitukset. Jos olisin Echon hoidon varassa, haluaisin mieluummin kuolla.
 
Echo on kirjoitustensä perusteella hoitoalalla. Hänen esihenkilön olisi syytä ottaa puheeksi tämän palstan kirjoitukset. Jos olisin Echon hoidon varassa, haluaisin mieluummin kuolla.
A)Taas meni huti. En työskentele hoitoalalla.
B) Mikä hinku sulla on kaivaa selitystä mun kirjoituksille mun taustoista? Miten ammatti vaikuttaa mielipiteeseen? Tai veikata avioeroja?

Sama kun mä tonkisin sun taustoja, mutta EI KUULE KIINNOSTA.

Ja älä edes yritä tehdä olettamuksia mun elämästä, kun et edes koskaan osu oikeaan.
 
vierailija
Tää ketju on muistutus ja mieleenpalautus tavallisesta, kauniista naispoliitikosta kaiken sen superstara-fanituksen tilalle. Sanna-fanit itse ottavat 3-4 piirrettä häntä kehuessaan: kauneus, koulutus, nuoruus, sanavalmius ja nostavat Sannan johonki jalustalle, vaikka muitakin nuo kriteerit täyttäviä naisia on.

Se on muistutus feministeille, että muistakaapa kehua myös porvarinaisia. Ai miksei onnistu? Onko feministien kehut suunnattu vain punavihreille?

Tai kyllä feministit saattavat kehua porvarinaisia pakotettuna, mutta spontaanisti ja oma-aloitteisesti eivät sitä tee.

Melania Trumpia ei pyydetty Vogueen, ei Harper's Bazaariin, ei naisten yhteisöihin (saattaa olla muutoinkin tosin erakko). Trumpin edesottamukset eivät ole vaimonsa vika, mutta silti Melania jätettiin naisverkostojen ulkopuolelle. Muistan sen uutisoinnin silloin. Hävetköön Usan feministit!
Ehkä se ei onnistu, koska ne on niin harvoin esillä missään. Eipä juolahda mieleen silloin kehuakaan.
Tosin ethän säkään tällä ketjulla kehu ketään vaan ainoastaan haukut sannaa ja faneja, joita aattelet sillä olevan...
 
vierailija
Tää ketju on muistutus ja mieleenpalautus tavallisesta, kauniista naispoliitikosta kaiken sen superstara-fanituksen tilalle. Sanna-fanit itse ottavat 3-4 piirrettä häntä kehuessaan: kauneus, koulutus, nuoruus, sanavalmius ja nostavat Sannan johonki jalustalle, vaikka muitakin nuo kriteerit täyttäviä naisia on.

Se on muistutus feministeille, että muistakaapa kehua myös porvarinaisia. Ai miksei onnistu? Onko feministien kehut suunnattu vain punavihreille?

Tai kyllä feministit saattavat kehua porvarinaisia pakotettuna, mutta spontaanisti ja oma-aloitteisesti eivät sitä tee.

Melania Trumpia ei pyydetty Vogueen, ei Harper's Bazaariin, ei naisten yhteisöihin (saattaa olla muutoinkin tosin erakko). Trumpin edesottamukset eivät ole vaimonsa vika, mutta silti Melania jätettiin naisverkostojen ulkopuolelle. Muistan sen uutisoinnin silloin. Hävetköön Usan feministit!
Eihän melania olis niihin mennytkään, kun oli töissä ja hoitamassa lapsia...?
 
vierailija
Tää ketju on muistutus ja mieleenpalautus tavallisesta, kauniista naispoliitikosta kaiken sen superstara-fanituksen tilalle. Sanna-fanit itse ottavat 3-4 piirrettä häntä kehuessaan: kauneus, koulutus, nuoruus, sanavalmius ja nostavat Sannan johonki jalustalle, vaikka muitakin nuo kriteerit täyttäviä naisia on.

Se on muistutus feministeille, että muistakaapa kehua myös porvarinaisia. Ai miksei onnistu? Onko feministien kehut suunnattu vain punavihreille?

Tai kyllä feministit saattavat kehua porvarinaisia pakotettuna, mutta spontaanisti ja oma-aloitteisesti eivät sitä tee.

Melania Trumpia ei pyydetty Vogueen, ei Harper's Bazaariin, ei naisten yhteisöihin (saattaa olla muutoinkin tosin erakko). Trumpin edesottamukset eivät ole vaimonsa vika, mutta silti Melania jätettiin naisverkostojen ulkopuolelle. Muistan sen uutisoinnin silloin. Hävetköön Usan feministit!
Taas sä jankutat tuosta fanittamisesta.

Mistä sä tiedät, kehuvatko feministit porvarinaisia? Ja mitä edelleenkään merkitystä sillä kauneudella on politiikassa? Pidät naisia melko tyhminä, kun otat heistä ulkonäön esille, etkä tekemistä ja osaamista.

Tosiaan, mikset samalla tee vastaavaa ketjua miespolitiikoista ja komeudesta?

Lehdet tekevät, mitä haluavat. Ei heillä ole velvollisuutta ottaa kanteen siksi, että sinä sitä paheksut. Ehkä Melanie ei olisi edes halunnut. Oletko muuten sattunut näkemään, mikä tekohymy hänellä usein on ja sitten taas tosi ahdistunut ilme? En yhtään ihmettele, kun on tuollaisen niljakkeen puoliso. Soisin hänelle paremman elämän ja iloa elämään.
 
vierailija
A)Taas meni huti. En työskentele hoitoalalla.
B) Mikä hinku sulla on kaivaa selitystä mun kirjoituksille mun taustoista? Miten ammatti vaikuttaa mielipiteeseen? Tai veikata avioeroja?

Sama kun mä tonkisin sun taustoja, mutta EI KUULE KIINNOSTA.

Ja älä edes yritä tehdä olettamuksia mun elämästä, kun et edes koskaan osu oikeaan.
Jotainhan me tiedetään naisoletetun Sanna- ja S-ketjufanista

Hankala ja epäjohdonmukainen nainen kyllä
 

Yhteistyössä