K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä olen eri, mutta ajattelen B:n kaistan perushetskua leveämmäksi, paitsi että vaikutti ihastuneelta K:hon, vaikuttaa menevän tiloihin muistakin miehistä vs. suhtautuminen naisiin (oliko se nyt joku futaaja, jonka edessä kiherteli jossain haastiksessa), ja lisäksi hänen eleissään on sellaista vibaa. On aika primadonna ajoittain.
 
vierailija
Eihän homostelu heteroille mitenkään vastenmielistä ole? Miksi heteronaiset suutelee bileissä? Koska se on hauskaa ja sillä saa huomiota. Ihan hyvin heteromieskin voi ottaa m/m-vivahteita esitykseen. Tämä siis Kn seksuaalisuuteen ottamatta kantaa mutta mun mielestä voi hyvin olla hetero.
Esko Eerikäinenkin kertoi, että on niin sinut itsensä kanssa, ettei ho mon näytteleminen haitannut mitenkään. Joidenkin ajatukset pohjautuu selvästi siihen, että heteromiehelle olisi vastenmielistä esittää ho moa ja siksi siihen pitää olla joku luontainen tai alitajuinen kiinnostus olemassa. K näyttää otettavan nämä asiat huumorilla ja selvästi nauttii niistä pilke silmäkulmassa.
 
vierailija
Niinhän me kaikki. Robotti on varmaan kirjoittanut nämä kaikki kommentit täällä.
Mitä sekoilet? Joku väitti minua tuoksi uudeksi kirjoittajaksi, en ikinä kirjoittaisi noin paljoa oman elämäni asioita ja harvemmin noin pitkästikään kirjoittelen. Tyhmää nyt ehkä ylipäätäänkään huudella ja etsiskellä jotakin tiettyjä kirjoittajia täällä?
 
vierailija
Esko Eerikäinenkin kertoi, että on niin sinut itsensä kanssa, ettei ho mon näytteleminen haitannut mitenkään. Joidenkin ajatukset pohjautuu selvästi siihen, että heteromiehelle olisi vastenmielistä esittää ho moa ja siksi siihen pitää olla joku luontainen tai alitajuinen kiinnostus olemassa. K näyttää otettavan nämä asiat huumorilla ja selvästi nauttii niistä pilke silmäkulmassa.
Tämä on varmaan taas yksi niistä aiheista joista huomaa sukupolvien välisen kuilun tällä palstalla.
 
vierailija
Mitä sekoilet? Joku väitti minua tuoksi uudeksi kirjoittajaksi, en ikinä kirjoittaisi noin paljoa oman elämäni asioita ja harvemmin noin pitkästikään kirjoittelen. Tyhmää nyt ehkä ylipäätäänkään huudella ja etsiskellä jotakin tiettyjä kirjoittajia täällä?
Rauhoitu
Ei kyllä noissa mun laittamissa esimerkeissä…
No niissähän se juuri näkyy, dinner date on klassisin. Päättyy siihen kun muillekin viedään lautaset ja ruuat pöytään. Se niistä treffeistä.😂
 

Yhteistyössä