Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Harmi kun olen estynyt illalla katsomaan tuon Jannen liveshown. Tosin näkeehän sen myöhemminkin tallenteena... Voisin vaikka lyödä vetoa, että Janne ei pysty tuota puolituntista lähetystä vetämään ilman, että mussuttaa jotain samaan aikaan. Ja aivan varmasti pötköttää taas sängyllä!
Hahahaa!! Mä niin tiesin! 🤣 Siellä se lihapulla röhnöttää sohvalla ja maiskuttelee juustosuikeroita 🤣
 
vierailija
Hih hih hii! 😂 Huomaa kyllä että Janne-faneilla alkaa vanne kiristää päätä, kun me haterit emme noteeraa heidän viestejään millään tavalla! 😂 Hyvä Janne-haterit, pidetään tämä linja jatkossakin! Antaa rakkien räksyttää ja raivota keskenään! 💪
 
vierailija
Hih hih hii! Huomaa kyllä että Janne-faneilla alkaa vanne kiristää päätä, kun me haterit emme noteeraa heidän viestejään millään tavalla! Hyvä Janne-haterit, pidetään tämä linja jatkossakin! Antaa rakkien räksyttää ja raivota keskenään!
Jannefaneilla menee kyllä todella huonosti kun kuvittelevat jo että IP tunnuksen saa selville 😂😂😂😂
Omansa toki voivat selvittää vapaasti mutta eivät muiden.
Voi raukkoja..
 
vierailija
Herran Jeesus tästä tuli nyt tylsä sivu kun vihaajat (ja olen yksi heistä mutten se joka päätti tän typerän jutun) päätti ettei enää vastata faneille. Mitä järkeä tässä enää on? Keskustelu loppui täysin.
 
vierailija
Jannefaneilla menee kyllä todella huonosti kun kuvittelevat jo että IP tunnuksen saa selville
Omansa toki voivat selvittää vapaasti mutta eivät muiden.
Voi raukkoja..
Ai jaa hyvä tietää. Tää olikin se jota ajoin takaa ja lankesit ansaan. Mua jo ärsyttää melkein miten tyhmiä te ootte. Ja pienin asia tässä tietty on se että vastasit fanille.
 
vierailija
”Hahahaa!! Mä niin tiesin! 🤣 Siellä se lihapulla röhnöttää sohvalla ja maiskuttelee juustosuikeroita 🤣.”

tää tuli klo 20.00. Sen jälkeen ei ole tullut mitään muuta kuin (sun) kaksi muuta kommenttia. Että hiljaiseksi on vetänyt teidän vihaajien kommentit. Sääliksi käy. Mutta hei vielä on aamuyö aikaa ja klo 04:53 kun joku tulee joukkoon mukaan töistä. Toivotaan parasta teille.
 
vierailija
”Hahahaa!! Mä niin tiesin! Siellä se lihapulla röhnöttää sohvalla ja maiskuttelee juustosuikeroita .”

tää tuli klo 20.00. Sen jälkeen ei ole tullut mitään muuta kuin (sun) kaksi muuta kommenttia. Että hiljaiseksi on vetänyt teidän vihaajien kommentit. Sääliksi käy. Mutta hei vielä on aamuyö aikaa ja klo 04:53 kun joku tulee joukkoon mukaan töistä. Toivotaan parasta teille.
Ja nekin kommentit oli meistä faneista 😊. We fucking rule.
 

Yhteistyössä