Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Katsotaan miten huijausarpa päättyy. Oikea vastaus on 545+103=648. MUTTA ekassa kutosessa ei ole tulitikunpäätä kuten muissa on, joten onko taas ketunhäntä kainalossa?
Ilmeisesti oli ketunhäntä kainalossa? Se sinun havaitsema tikku oli ilman päätä juuri sen takia, että se ei ole tulitikku kun siinä ei ole sitä päätä. Ja sitä ei siis saisi edes siirtää. Mutta jos ei huomannut että siitä tikusta puuttuu pää, meneekin siirtämään sen tikun ja silloin vastaus on väärin.....
 
vierailija
Janne-fanit on jo pöksyt märkinä... Jannen livelähetys tänään klo 19.30. Mitäköhän Janne maiskuttaa tällä kertaa? Kermajugurtti ja dieettijuoma on jo nähty. Olisiko tänään pizzan vuoro? Jännittää.....
 
vierailija
Janne-fanit on jo pöksyt märkinä... Jannen livelähetys tänään klo 19.30. Mitäköhän Janne maiskuttaa tällä kertaa? Kermajugurtti ja dieettijuoma on jo nähty. Olisiko tänään pizzan vuoro? Jännittää.....
Kyllä se on enemmän te vihaajat jotka ovat alapää märkänä. Te seuraatte miestä paljon enemmän kuin fanit. Ite en ees tienny hänellä on live tänään mutta sä tiesit
 
vierailija
Jokohan tämä "koko Suomen kansalle jo entuudestaan tuttu juontaja" on saanut hurrrrrrrrjan määrän työtarjouksia? Kun niin ovelasti itseään markkinoi Iltasanomissa.... Itse veikkaan että työtarjousten määrä tasan nolla....
 
vierailija
Jokohan tämä "koko Suomen kansalle jo entuudestaan tuttu juontaja" on saanut hurrrrrrrrjan määrän työtarjouksia? Kun niin ovelasti itseään markkinoi Iltasanomissa.... Itse veikkaan että työtarjousten määrä tasan nolla....
Kivasti ja kovasti mietit Jannen elämää. Jaahas oletko sä vapaalla vai ihan vaan työttömänä kun sulla on aikaa kirjoitella täällä.
 
vierailija
Ja mihin lehteen Janne seuraavaksi itseään tyrkyttää? Keväällä soitettiin Iltalehteen ja päästiin ulisemaan HIV:stä. Nyt soitettiin Iltasanomiin ja päästiin kertomaan kuulumisia 😂 Vaatii kyllä pokkaa Jannelta.... "Janne Antin tässä hei! Koko Suomen tuntema Onnenarpa-juontaja. Muistatteko kuinka aiheutin aiemmin kohun, kun kilahdin suorassa tv-lähetyksessä? No voisittekos nyt tehdä minusta jutun, tyyliin Mitä Janne Antinille kuuluu nyt.... Pääsisin samalla vonkumaan työtarjouksia, vonkumaan treffikutsuja, mainostamaan Keravan hotellin avajaisia... Ja TE luonnollisesti maksatte MINULLE, sanotaanko vaikka 500€, jotta saatte MINULTA, koko Suomen tuntemalta supertähdeltä haastattelun!
 
vierailija
Harmi kun olen estynyt illalla katsomaan tuon Jannen liveshown. Tosin näkeehän sen myöhemminkin tallenteena... Voisin vaikka lyödä vetoa, että Janne ei pysty tuota puolituntista lähetystä vetämään ilman, että mussuttaa jotain samaan aikaan. Ja aivan varmasti pötköttää taas sängyllä!
 
vierailija
Ja mihin lehteen Janne seuraavaksi itseään tyrkyttää? Keväällä soitettiin Iltalehteen ja päästiin ulisemaan HIV:stä. Nyt soitettiin Iltasanomiin ja päästiin kertomaan kuulumisia Vaatii kyllä pokkaa Jannelta.... "Janne Antin tässä hei! Koko Suomen tuntema Onnenarpa-juontaja. Muistatteko kuinka aiheutin aiemmin kohun, kun kilahdin suorassa tv-lähetyksessä? No voisittekos nyt tehdä minusta jutun, tyyliin Mitä Janne Antinille kuuluu nyt.... Pääsisin samalla vonkumaan työtarjouksia, vonkumaan treffikutsuja, mainostamaan Keravan hotellin avajaisia... Ja TE luonnollisesti maksatte MINULLE, sanotaanko vaikka 500€, jotta saatte MINULTA, koko Suomen tuntemalta supertähdeltä haastattelun!
Kateellisuus ja katkeruus rehottaa.
 
vierailija
Tuo tyyppi joka aina puhuu Jannen markkinoinnista lehtiin kuin se olisi huono asia. Se ei tajua, että se on todella fiksua. Mies pitää itseään näkyvillä itse. Se on parasta mahdollista mainontaa. Ei jotkut vihavauvasivut kuten täällä jotkut kuvittelee se antaa Jannelle näkyvyyttä. Se antaa näkyvyyttä vain vihaajille joita ei ole estetty Facessa vielä.
 
vierailija
Ja mihin lehteen Janne seuraavaksi itseään tyrkyttää? Keväällä soitettiin Iltalehteen ja päästiin ulisemaan HIV:stä. Nyt soitettiin Iltasanomiin ja päästiin kertomaan kuulumisia Vaatii kyllä pokkaa Jannelta.... "Janne Antin tässä hei! Koko Suomen tuntema Onnenarpa-juontaja. Muistatteko kuinka aiheutin aiemmin kohun, kun kilahdin suorassa tv-lähetyksessä? No voisittekos nyt tehdä minusta jutun, tyyliin Mitä Janne Antinille kuuluu nyt.... Pääsisin samalla vonkumaan työtarjouksia, vonkumaan treffikutsuja, mainostamaan Keravan hotellin avajaisia... Ja TE luonnollisesti maksatte MINULLE, sanotaanko vaikka 500€, jotta saatte MINULTA, koko Suomen tuntemalta supertähdeltä haastattelun!
Joku on viisi min hörhölästä 🙄
 

Yhteistyössä