vierailija
Mä kuolen ajatuksesta, että K&B sais yöpyä kahdestaan kun K menee Sloveniaan. Samaan tyyliin kuin se hotellinomistaja, jonka vieressä B makoili silloin viime syksynä(?) vai miten kauan siitäkin jo on?
Täällä on useampi tähän asiaan uskova paikalla.Olet se 1% harhainen shippaaja, onnittelut.
Eipä siitä ole paljon aikaa kun näin Kärtsän tyttiksensä kanssa Vantaalla. Asun itse siellä. Ovat kyllä tosi rakastuneen oloinen pari ja kävelivät käsi kädessä. Mä toivon heille oikeasti vaan kaikkea hyvää ja niin toivoo kaikki muutkin normaalilla järjellä varustetut ihmiset.Ovat enemmän.
K jakaa tietysti huoneen tyttöystävänsä kanssa.Mä kuolen ajatuksesta, että K&B sais yöpyä kahdestaan kun K menee Sloveniaan. Samaan tyyliin kuin se hotellinomistaja, jonka vieressä B makoili silloin viime syksynä(?) vai miten kauan siitäkin jo on?
Bojanista ja Jerestä puhun, tiedät sen kyllä.BoKris on kyllä ihana. Ymmärrän sua hyvin.
Turhaan kuolet, tytgiksensä kainalossa se K siellä Sloveniassakin tulee olemaan.Mä kuolen ajatuksesta, että K&B sais yöpyä kahdestaan kun K menee Sloveniaan. Samaan tyyliin kuin se hotellinomistaja, jonka vieressä B makoili silloin viime syksynä(?) vai miten kauan siitäkin jo on?
Miksi olette juuri täällä kompostissa? Eikö puutarhasta löytyisi enemmän samanhenkistä seuraa?Täällä on useampi tähän asiaan uskova paikalla.
Ai niin sä olet se Karalahti parittajia. Sori. Boitsulla on niin monta kumppania, että tässä menee jo ihan sekaisin.Bojanista ja Jerestä puhun, tiedät sen kyllä.
Tää vois onnistua, mutta Häärijän varmaan ottaa esiliinaksi matkalle.Mä kuolen ajatuksesta, että K&B sais yöpyä kahdestaan kun K menee Sloveniaan. Samaan tyyliin kuin se hotellinomistaja, jonka vieressä B makoili silloin viime syksynä(?) vai miten kauan siitäkin jo on?
Tai sitten sinulla on vaan erilainen shippi kuin meillä todellisen suhteen odottajilla ja uskojilla.Mä taas luulen, että näiden trollien tarkoitus on mustamaalata ja pilkata meitä aitoja K&B shippaajia.
Et sä ole silloin shippaaja, shippaajat tietää realiteetit. Pilaat meidän shippaajien maineen.Tai sitten sinulla on vaan erilainen shippi kuin meillä todellisen suhteen odottajilla ja uskojilla.
Mikset usko ihan vain ystävyyteen? Miksi ajattelet että kaikessa pitäis olla joku hyötynäkökulma?K ka B mitään yhdessä keksi. Sitä varten heillä on apureita ja managereita, jotka hoitaa homman. Myynninedistämistä, sanoin jo.
Tuskinpa.K jakaa tietysti huoneen tyttöystävänsä kanssa.
Nyt kun joku mainitsi Martinin, niin voisin kuvitella, että hän vilahtaa Joksujen ajatuksissa, kun he tekevät biisejä. Hyvin on Martin voinut toimia inspiraationa.
Mun yksi miespuolinen kaveri sanoi, että tämä on seksikkäin kombo ja että Kris on kiehtova. Meille tuli väittely, koska musta taas Bojan&Jan on kuumin pari.BoKris
Olen eri ja itse uskon heidän ystävyyteen, mutta ei se poissulje sitä, etteikö kyseessä voisi olla myös markkinointitemppu. Ne saattavat tällaisella alalla kulkea käsi kädessä.Mikset usko ihan vain ystävyyteen? Miksi ajattelet että kaikessa pitäis olla joku hyötynäkökulma?
He jakavat huoneen ja sängyn parasta aikaa. Kannattaa vaan totutella realiteetteihin eli siihen, että K:lla on nainen.Tuskinpa.
Samaa mieltä.Nyt kun joku mainitsi Martinin, niin voisin kuvitella, että hän vilahtaa Joksujen ajatuksissa, kun he tekevät biisejä. Hyvin on Martin voinut toimia inspiraationa.
Olen, ei sellaisista ole mitään tietoa, kun uskotaan mitä K on sanonut. Vai uskotko täällä keksittyyn S tarinaan myös ilman todisteita?Et sä ole silloin shippaaja, shippaajat tietää realiteetit. Pilaat meidän shippaajien maineen.
Mikä saa jonkun odottamaan ja uskomaan tällaiseen? Yhtä hyvin voisi sanoa, että joulupukki on olemassa.Tai sitten sinulla on vaan erilainen shippi kuin meillä todellisen suhteen odottajilla ja uskojilla.
Vihoissa harhojenne vuoksi?Mun yksi miespuolinen kaveri sanoi, että tämä on seksikkäin kombo ja että Kris on kiehtova. Meille tuli väittely, koska musta taas Bojan&Jan on kuumin pari.