Toi on vain esitystä faneille, miten ette erota sitä aidoista tunteista?Samaa mieltä ja sitä on edelleen välillä havaittavissa. Esimerkiksi en pysty oikein kuvittelemaan, että Bojan tukistaisi yhtä rajusti ketään muuta.
Jan ja Nace on tuollaisia luonnostaan, läheisiä, ei se esitystä ole. Niin kuin Jan on sanonut, läheisyyttä voi olla ilman romantiikkaakin. B:llä ja Janilla myös on ihanat välit mutta en ajattele että heillä tällä hetkellä mitään suhteilua olisi tietenkään, nuoruuden kokeiluista ei kyllä ikinä tiedä. En ajattele että niin välttämättä olisi, muttei se mahdotontakaan ole. Näin kyllä kemiaa myös B:llä ja K:lla ja edelleen ovat läheisiä. Ei tää siis mikään kilpailu ole siitä ketkä on läheisimpiä, eikä toisten kirjoittajien ajatuksia ja näkemyksiä voi muutenkaan hallita.Ei vaikuta samalta B ja K on vähän vahvempi kemia ja joku Jance taas on esitystä faneilla, eikä sitä ketkumista ja pyörimistä edes tarvittais mitä ne tekee.
Oon täysin samaa mieltä tästä.Bojan ja Jan. Heidän välinen kemia on lumoavaa. Joksuja voisi melkein kaikkia shipata keskenään, sen verran lämpimät ja ihanat välit kaikilla. Tosi poikkeuksellisia yksilöitä kaikki sen suhteen.
Haha! Paraskin puhuja! Itse luulet kn ja bn välillä olevan muutakin kuin kaveruutta!Toi on vain esitystä faneille, miten ette erota sitä aidoista tunteista?
Saa siitä silti sanoa eriävän mielipiteen ja se Martin ja B pakotus vasta ällöä olikin onneksi sitä ei ole täällä.Tämä on paikka jossa saa shipata ketä haluaa. Oli se sit BoKris, Jance Jan ja Bojan DamKris jne.. K&B ketju on erikseen jos kiinnostaa vain se
Tämä voisi olla mun kirjoittama. Sen haluaisin lisätä, että musta B:llä ja D:llä oli myös sellaista ihanan kuplivaa vetovoimaa välissään. Sen takia mä alunperin tähän ketjuun päädyinkin.Jan ja Nace on tuollaisia luonnostaan, läheisiä, ei se esitystä ole. Niin kuin Jan on sanonut, läheisyyttä voi olla ilman romantiikkaakin. B:llä ja Janilla myös on ihanat välit mutta en ajattele että heillä tällä hetkellä mitään suhteilua olisi tietenkään, nuoruuden kokeiluista ei kyllä ikinä tiedä. En ajattele että niin välttämättä olisi, muttei se mahdotontakaan ole. Näin kyllä kemiaa myös B:llä ja K:lla ja edelleen ovat läheisiä. Ei tää siis mikään kilpailu ole siitä ketkä on läheisimpiä, eikä toisten kirjoittajien ajatuksia ja näkemyksiä voi muutenkaan hallita.
Mun mielestä S ja B:kin voisivat olla söpö pari, jos kävisi ilmi että ovat, en siis siinä mielessä shippaa kuitenkaan. Tärkeintähän se on mitä haluavat itse. Yritin nyt avata tätä toisenlaistakin ajatusmaailmaa sellaiselle, joka ottaa kaiken shippinä ja on kovin jyrkkä omassa mielipiteessään.
Martinin ja Bojanin välit on tosi ainutlaatuisen oloiset.Saa siitä silti sanoa eriävän mielipiteen ja se Martin ja B pakotus vasta ällöä olikin onneksi sitä ei ole täällä.
Se sun eriävä mielipitees ei silti lopeta niitä shippauksia eikä tuo tänne keskusteluun mitään uutta kun jankkaat niitä samoja juttuja jo tuhannetta kertaa.Saa siitä silti sanoa eriävän mielipiteen ja se Martin ja B pakotus vasta ällöä olikin onneksi sitä ei ole täällä.
Niin luulenkin tai siis näen.Haha! Paraskin puhuja! Itse luulet kn ja bn välillä olevan muutakin kuin kaveruutta!
Bojan ja Martin yhdessä on ihania. https://x.com/metuljis/status/1691223373043408896?s=61Saa siitä silti sanoa eriävän mielipiteen ja se Martin ja B pakotus vasta ällöä olikin onneksi sitä ei ole täällä.
Koska ne tunteet on aitoja. Oli esitystä faneille tai ei, niin ne tunteet on silti siellä olemassa. Janin ja Bojanin läheisyys on tosi luonnollista niinkuin muillakin Joksuilla.Toi on vain esitystä faneille, miten ette erota sitä aidoista tunteista?
Ihan vapaasti mutta täällä ei päde mitkään vauvan shippaussäännöt ynnä muut kummallisuudet.Ei ole, euroviisu- ja BL jankkausta siellä tänään ollut, mutta itse ainakin kirjoitan minne haluan, ei sitä toiset pysty määräämään.
Mutta jos etsitään niitä rakkaustunteita niin ne ei kohdistu tässä.Koska ne tunteet on aitoja. Oli esitystä faneille tai ei, niin ne tunteet on silti siellä olemassa. Janin ja Bojanin läheisyys on tosi luonnollista niinkuin muillakin Joksuilla.
Kyllä siinä on rakkautta mukana ja paljon. Sen vaan näkee.Mutta jos etsitään niitä rakkaustunteita niin ne ei kohdistu tässä.
Niinpä, rakkaus voi olla myös ei romanttista, kuten esim perheenjäsenten välillä ja myöskin Joksujen välilläRakkautta ei voi määritellä noin ahdasmielisestä, kuin joku sen täällä tekee.
Mä oon samaa mieltä, B ja D oli tosi kuumaa seurattavaa. Vieläkin toivoisin että se roihahtaisi uudelleen liekkeihin. Damonin ja Krisin välillä on kemiaa myös, mutta se on jotenkin hallitumpaa, kun taas bojanin ja damonin välillä tuntui olevan jotain vähän räjähdysaltista.Tämä voisi olla mun kirjoittama. Sen haluaisin lisätä, että musta B:llä ja D:llä oli myös sellaista ihanan kuplivaa vetovoimaa välissään. Sen takia mä alunperin tähän ketjuun päädyinkin.
Fakta on se, ettei meistä kukaan tiedä, että ovatko Joksut tai osa heistä kokeneet romanttisia tunteita toista kohtaan vai eivätkö ole. Näistä asioista on oikeastaan turha edes jankata.Niinpä, rakkaus voi olla myös ei romanttista, kuten esim perheenjäsenten välillä ja myöskin Joksujen välillä
Ei ole, D ja Kris on se oikea shippi, jossa on kemiaa ja D katsoo vain Kris ihaillen, B ja D oli esitys pomppu Juren kanssa.Mä oon samaa mieltä, B ja D oli tosi kuumaa seurattavaa. Vieläkin toivoisin että se roihahtaisi uudelleen liekkeihin. Damonin ja Krisin välillä on kemiaa myös, mutta se on jotenkin hallitumpaa, kun taas bojanin ja damonin välillä tuntui olevan jotain vähän räjähdysaltista.
Kyllä mustakin näytti että jotain olis saattanut olla. Kiinnostusta vähintään. Tai vähän yritystä, muttei toiminut. En tiedä miten S sitten sopisi siihen kuvioon, jos heillä olisi B:n kanssa jotain. Voihan kemiaa tietysti olla useammankin kanssa ja yhden kanssa sitten roihahtaa kunnolla. Mutta kukapa tietää.Tämä voisi olla mun kirjoittama. Sen haluaisin lisätä, että musta B:llä ja D:llä oli myös sellaista ihanan kuplivaa vetovoimaa välissään. Sen takia mä alunperin tähän ketjuun päädyinkin.
Niin tälläistä ystävämielistä, mutta jotkut on johdatelleet likaisempaan suuntaan.Niinpä, rakkaus voi olla myös ei romanttista, kuten esim perheenjäsenten välillä ja myöskin Joksujen välillä