Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jokos te intohimoiset Janne-fanit olette käyneet Tapanilassa nauttimassa lautasellisen legendaarista makaronilaatikkoa hintaan 69€? Aika edullinen hinta, kun ajattelee että saa viettää kaksi tuntia Jannen hurmaavassa seurassa kera makaronilaatikon.. Ai ette ole käyneet vai? Miksi????????? Se ei ole mikään tekosyy että "Menisin ilman muuta, mutta asun niin kaukana." Kyllä kuulkaa todellinen Janne-fani ryömii idolinsa luokse vaikka maailman ääristä. Ai jai jai jai jai. Ja muistakaa juoda vettä! Ja käyttäkää aurinkolaseja aurinkoisella säällä! Ja katsokaa että ne on ce-merkityt lasit! Hopi hopi, vielä ehtii, hopi hopi! Jestamendeera ja skål på den saken!
 
vierailija
Asiahan ei sinulle kuulu. Toiset kirjoittaa niin, että viesteissä on aina jotain uutta. Sitten on näitä "Voi luoja "- tyyppejä, joiden viestit tunnistaa jo kilometrin päästä. Se että sinun pitää kysyä että "Oletko sä se murretyyppi?" kertoo jo jotain minun kirjoitustyylistä.
Älä kysele enää muilta mitään, kun et ite osaa vastata.
 
vierailija
Jokos te intohimoiset Janne-fanit olette käyneet Tapanilassa nauttimassa lautasellisen legendaarista makaronilaatikkoa hintaan 69€? Aika edullinen hinta, kun ajattelee että saa viettää kaksi tuntia Jannen hurmaavassa seurassa kera makaronilaatikon.. Ai ette ole käyneet vai? Miksi????????? Se ei ole mikään tekosyy että "Menisin ilman muuta, mutta asun niin kaukana." Kyllä kuulkaa todellinen Janne-fani ryömii idolinsa luokse vaikka maailman ääristä. Ai jai jai jai jai. Ja muistakaa juoda vettä! Ja käyttäkää aurinkolaseja aurinkoisella säällä! Ja katsokaa että ne on ce-merkityt lasit! Hopi hopi, vielä ehtii, hopi hopi! Jestamendeera ja skål på den saken!
Jep. Kävin. Oli ihan mukavaa.
 
vierailija
Jokos te intohimoiset Janne-fanit olette käyneet Tapanilassa nauttimassa lautasellisen legendaarista makaronilaatikkoa hintaan 69€? Aika edullinen hinta, kun ajattelee että saa viettää kaksi tuntia Jannen hurmaavassa seurassa kera makaronilaatikon.. Ai ette ole käyneet vai? Miksi????????? Se ei ole mikään tekosyy että "Menisin ilman muuta, mutta asun niin kaukana." Kyllä kuulkaa todellinen Janne-fani ryömii idolinsa luokse vaikka maailman ääristä. Ai jai jai jai jai. Ja muistakaa juoda vettä! Ja käyttäkää aurinkolaseja aurinkoisella säällä! Ja katsokaa että ne on ce-merkityt lasit! Hopi hopi, vielä ehtii, hopi hopi! Jestamendeera ja skål på den saken!
Mä en voi mennä koska olen pyörätuolissa. En viitti täältä pohjoisesta matkustaa pyörätuolin kanssa. Mieti vähän välillä mitä kirjoitat.
 
vierailija
Miten lemmikkihotellin pitäjällä on mahdollisuus lähteä kolmeksi viikoksi Egyptiin iskemään miehiä?? Kyseessä kuitenkin yhden työntekijän hotelli, ja tämä ainokainen työntekijä lähtee nyt sitten miesjahtiin... Joo Keravalla on se Tuukka. Mutta Jannella itsellään on jo kuusi omaa elukkaa. Ne tuupataan ilmeisesti myös Keravalle? On siinä Tuukalla hommaa. Hoitaa Jannen elukat, Tapanilan hoitoelukat ja Keravan hoitoelukat. Eikä siellä Keravan hotellissakaan nyt ihan mahdottomasti niitä "sviittejä" kuitenkaan ole.... Onko muuten kotiorja Oona enää kuvioissa? Janne ei ole häntä enää maininnut vähään aikaan.. Tekikö Oonakin "filipit" ja lähti? Kuten edeltäjänsä kotiorja Filip.....
Ajattelin ihan samaa, monta eläinä voi vielä ottaa hoitoon ja onko 24/7 eläinhotellilla ja saako rahapalkkaa että saa ruokaa itselleen.
 
vierailija
Miksi tuonne Keravan hotelliin pidetään oikein avajaiset esiintyjineen kaikkineen? Ja avajaisväki pääsee näkemään nuo tilat. Kyseessä on kuitenkin Tuukan koti. Tapanilassa taas ei ole mitään asiaa päästä sisätiloihin, koska kyseessä Jannen koti ja yksityisyys. Edes avajaisia ei Tapanilassa pidetty, ja elukat tuodaan ja haetaan ulkoa. Merkillistä.
 
vierailija
Katos taas kun tyyppi ei osaa lukea tai ymmärrä lukemaansa. Toiset kirjoittaa että viesteissä on jotain uutta?? Missä?? Kerro ihmeessä. Täällä ei ole ollut mitään uutta teiltä vihaajilta. Ihmetellään kurkku tilannetta; rikosilmoitus jännitystä: makaronilaatikko ja hernekeitto; miehen ulkonäkö; hotellin viiden tähden juttu; homous; mitä tapahtui videoissa aikoja sitten; taas makaronilaatikko jne yms. Uutta? Hah!!
Äläkä unohda sitä huuleen puremista… kun sitä ei olekkaan ikinä mainittu aiemmin.
 
vierailija
Täällä näyttää olevan joku henkilö joka vetää kierroksilla ihan vain yksittäisistä sanoista. Ei edes enää lauseista. Olen nähnyt, kun hän on hyökännyt ihmisen/ihmisten kimppuun täällä parin sanan käytöstä. Kohta tuo ihminen kilahtaa kokonaan.
 
vierailija
Se on se murretyyppi. Ei se muuten välttelisi ja pakoilisi kysymystä. Kun vastauksia on vain kaksi.
Mä en ole se murretyyppi. Mutta tulinpa tähän nyt kommentoimaan.. Jos ilmoitat että "Minä lähden nyt töihin" saat täällä p*skaiset naurut päällesi. "Ai että sinä lähdet oikein töihin??!! Ja sinun piti tulla tänne ilmoittamaan asiasta, ketä kiinnostaa????"

Noh, sitten kun et enää vastaakaan johonkin hysteerisen Janne-fanin kysymykseen, saat taas irvailua osaksesi "Ei se muuten välttelisi ja pakoilisi kysymystä."

Hei haloo!!! Se tyyppi saattaa olla jo töissä, sen takia hän ei ole vastailemassa Janne-fanien typeriin kysymyksiin! Hän ei siis pakoile eikä välttele, hän on vain töissä!! Ai niin mutta kun täällä ei saanut ilmoittaa että "Poistun näyttämöltä ja lähden töihin." Kun sekin on sitten taas Janne-fanien mielestä naurettavaa. Olette te kyllä omituista sakkia....
 
vierailija
Mä en ole se murretyyppi. Mutta tulinpa tähän nyt kommentoimaan.. Jos ilmoitat että "Minä lähden nyt töihin" saat täällä p*skaiset naurut päällesi. "Ai että sinä lähdet oikein töihin??!! Ja sinun piti tulla tänne ilmoittamaan asiasta, ketä kiinnostaa????"

Noh, sitten kun et enää vastaakaan johonkin hysteerisen Janne-fanin kysymykseen, saat taas irvailua osaksesi "Ei se muuten välttelisi ja pakoilisi kysymystä."

Hei haloo!!! Se tyyppi saattaa olla jo töissä, sen takia hän ei ole vastailemassa Janne-fanien typeriin kysymyksiin! Hän ei siis pakoile eikä välttele, hän on vain töissä!! Ai niin mutta kun täällä ei saanut ilmoittaa että "Poistun näyttämöltä ja lähden töihin." Kun sekin on sitten taas Janne-fanien mielestä naurettavaa. Olette te kyllä omituista sakkia....
Tämä kommentti myös sille Janne vihaajalle, joka esittää kysymyksen ja sitten kun siihen ei vastaa viidessä minuutissa, hän laittaa toisen kommentin jossa lukee, että ”ei ne Janne fanit ikinä vastaa mitään.” Tai ehkä sitten Janne fanit on tekemässä jotain muuta eikä ole tämän palstan ääressä koko ajan. Että hei sinä Janne vihaaja, lue tämän ihmisen kommentti. Se pätee myös sinuun.
 
vierailija
Miksi tuonne Keravan hotelliin pidetään oikein avajaiset esiintyjineen kaikkineen? Ja avajaisväki pääsee näkemään nuo tilat. Kyseessä on kuitenkin Tuukan koti. Tapanilassa taas ei ole mitään asiaa päästä sisätiloihin, koska kyseessä Jannen koti ja yksityisyys. Edes avajaisia ei Tapanilassa pidetty, ja elukat tuodaan ja haetaan ulkoa. Merkillistä.
No huppista keikkaa! Nyt Tapanilassa järkätään YKSITYINEN tutustuminen hotellin tiloihin! 😂😂😂😂😂 Tuo minun komentti ja Jannen facepäivitys kirjoitettu lähes samaan aikaan! 🤣
 
vierailija
Hahaha, Janne esti mut facessa kun olin kommentoinut Iltapäivälehden julkaisussa. Noooh, eipä tuo haittaa. Osoittaa miehen kiukkupotkumielenpahoittamisellaan täydellistä idiotismia.
 

Yhteistyössä