Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Janne mainostaa hotellinsa olevan oikein "Viiden tähden Vip palvelu"

Sitte kuitenki velottaa erikseen mm. kissan ulkotarhasta 25e ja samoiten siitä kissakamerasta 25e. Jos kyseessä on muka VIP tason palvelu niin kyllä pitäs noiden kuulua jo tuohon hoitojakson hintaan mukaan.

Että sellanen mahtava VIP tason hotelli.
 
vierailija
Nk. Jannefanit eivät näköjään osaa vastata miksi fanittavat Jannea vaan vastaavat asian vierestä suoriin kysymyksiin. Ehkä eivät kehtaa myöntää itselleen että fanittavat ei niin symppistä ja sydämellistä ja herttaista miestä, joka estää armotta kaikki jotka ovat vähäänkään eri mieltä hänen kanssaan. Symppistä, eikö?
 
vierailija
Janne mainostaa hotellinsa olevan oikein "Viiden tähden Vip palvelu"

Sitte kuitenki velottaa erikseen mm. kissan ulkotarhasta 25e ja samoiten siitä kissakamerasta 25e. Jos kyseessä on muka VIP tason palvelu niin kyllä pitäs noiden kuulua jo tuohon hoitojakson hintaan mukaan.

Että sellanen mahtava VIP tason hotelli.
Juoksupyörästäkin veloittaa erikseen 25e 🤦. Oikea vip-kohtelu kunhan pätäkkää riittää.
 
vierailija
Nk. Jannefanit eivät näköjään osaa vastata miksi fanittavat Jannea vaan vastaavat asian vierestä suoriin kysymyksiin. Ehkä eivät kehtaa myöntää itselleen että fanittavat ei niin symppistä ja sydämellistä ja herttaista miestä, joka estää armotta kaikki jotka ovat vähäänkään eri mieltä hänen kanssaan. Symppistä, eikö?
Minä olen vastannut tähän jo niin monta kertaa etten enää jaksa naputtaa samaa vastausta kymmenennen kerran. En tiedä oletko uusi täällä mutta jos et ole, olet varmasti nähnyt jo vastaukseni tähän samaan kysymykseen joka kysytään melkein joka päivä. Jankuttaminen on rasittavaa.
 
vierailija
Janne mainostaa hotellinsa olevan oikein "Viiden tähden Vip palvelu"

Sitte kuitenki velottaa erikseen mm. kissan ulkotarhasta 25e ja samoiten siitä kissakamerasta 25e. Jos kyseessä on muka VIP tason palvelu niin kyllä pitäs noiden kuulua jo tuohon hoitojakson hintaan mukaan.

Että sellanen mahtava VIP tason hotelli.
Tätä samaa asiaa minäkin olen ihmetellyt. Voisi kuvitella että tuon "viiden tähden VIP-tason luxushotellin" hintaan jo kuuluisi kaikki extrat.. Ottaen huomioon että hinta on jo valmiiksi varsin suolainen. Ja eikös lemmikin omistajat joudu viemään omat ruuat ja kissanhiekat, luxushotelli ei niitä tarjoa. No mutta pitääkin muistaa että eläimit sentään saavat majoittua SVIITEISSÄ. Ihmisetkin yleensä majoittuvat hotelleissa normihuoneeseen, mutta Jannen hotellissa on pelkkiä SVIITTEJÄ.
 
vierailija
Nk. Jannefanit eivät näköjään osaa vastata miksi fanittavat Jannea vaan vastaavat asian vierestä suoriin kysymyksiin. Ehkä eivät kehtaa myöntää itselleen että fanittavat ei niin symppistä ja sydämellistä ja herttaista miestä, joka estää armotta kaikki jotka ovat vähäänkään eri mieltä hänen kanssaan. Symppistä, eikö?
Niin ja tuo ”estää ihmiset jos ovat eri mieltä.” Mitä sitten? Antaa hänen estää. Omat sivunsa, saa tehdä mitä hän haluaa. Ihme nipottamista tuosta aiheesta.
 
vierailija
Tätä samaa asiaa minäkin olen ihmetellyt. Voisi kuvitella että tuon "viiden tähden VIP-tason luxushotellin" hintaan jo kuuluisi kaikki extrat.. Ottaen huomioon että hinta on jo valmiiksi varsin suolainen. Ja eikös lemmikin omistajat joudu viemään omat ruuat ja kissanhiekat, luxushotelli ei niitä tarjoa. No mutta pitääkin muistaa että eläimit sentään saavat majoittua SVIITEISSÄ. Ihmisetkin yleensä majoittuvat hotelleissa normihuoneeseen, mutta Jannen hotellissa on pelkkiä SVIITTEJÄ.
Tottakai omat ruuat pitää viedä. Olen tehnyt sen aina. Se ois jo hölmöä jos ei sitä tekisi.
 
vierailija
Eilen Janne julkaisi facessa sen videon, jossa maiskuttelee aamiaista ja kertoilee että tänään illalla meillä on sinkkuilta, tervetuloa 😉 Kertoi myös että lemmikkihotelli laajenee Keravalle, avajaiset 26.8 ja paikalla Meiju Suvas ja Satuteatteri... Ihmettelin että miksi Janne kertoo noita asioita, ne kun on jo sataan kertaan kerrottu (jos siis seuraa Jannen facea.) Mutta kappas vain! Ovela bisnesmies Janne teki tuon videon Iltasanomia varten! 😂 Janne oli lisännyt tuon videon Iltasanomien kommenttiosioon. Siis sinne Janne-jutun kommenttipalstalle. On se ovela ketku. Sai taas ILMAISTA mainosta typerälle sinkkuillalleen ja Keravan avajaisille.
 
vierailija
J
Tätä samaa asiaa minäkin olen ihmetellyt. Voisi kuvitella että tuon "viiden tähden VIP-tason luxushotellin" hintaan jo kuuluisi kaikki extrat.. Ottaen huomioon että hinta on jo valmiiksi varsin suolainen. Ja eikös lemmikin omistajat joudu viemään omat ruuat ja kissanhiekat, luxushotelli ei niitä tarjoa. No mutta pitääkin muistaa että eläimit sentään saavat majoittua SVIITEISSÄ. Ihmisetkin yleensä majoittuvat hotelleissa normihuoneeseen, mutta Jannen hotellissa on pelkkiä SVIITTEJÄ.
Juuri näin. Olen samaa ihmetellyt. Yleensä VIP on VIPpiä juuri sen vuoksi, että on astetta parempi mitä tavan palvelu. Ei niin, että ostat ensin VIPin ja siihen ne palvelut päälle. En suoraan Jannen hotelliin ota kantaa vaan siihen mitä VIP noin yleisesti tarkoittaa.
 
vierailija
Janne mainostaa hotellinsa olevan oikein "Viiden tähden Vip palvelu"

Sitte kuitenki velottaa erikseen mm. kissan ulkotarhasta 25e ja samoiten siitä kissakamerasta 25e. Jos kyseessä on muka VIP tason palvelu niin kyllä pitäs noiden kuulua jo tuohon hoitojakson hintaan mukaan.

Että sellanen mahtava VIP tason hotelli.
Kyllä VIP jutuista aina maksetaan erikseen. Suurin piirtein kaikkialla maailmassa.
 
vierailija
Eilen Janne julkaisi facessa sen videon, jossa maiskuttelee aamiaista ja kertoilee että tänään illalla meillä on sinkkuilta, tervetuloa Kertoi myös että lemmikkihotelli laajenee Keravalle, avajaiset 26.8 ja paikalla Meiju Suvas ja Satuteatteri... Ihmettelin että miksi Janne kertoo noita asioita, ne kun on jo sataan kertaan kerrottu (jos siis seuraa Jannen facea.) Mutta kappas vain! Ovela bisnesmies Janne teki tuon videon Iltasanomia varten! Janne oli lisännyt tuon videon Iltasanomien kommenttiosioon. Siis sinne Janne-jutun kommenttipalstalle. On se ovela ketku. Sai taas ILMAISTA mainosta typerälle sinkkuillalleen ja Keravan avajaisille.
Hyvää markkinointia. Ei siinä mitään pahaa ole.
 
vierailija
Eilen Janne julkaisi facessa sen videon, jossa maiskuttelee aamiaista ja kertoilee että tänään illalla meillä on sinkkuilta, tervetuloa Kertoi myös että lemmikkihotelli laajenee Keravalle, avajaiset 26.8 ja paikalla Meiju Suvas ja Satuteatteri... Ihmettelin että miksi Janne kertoo noita asioita, ne kun on jo sataan kertaan kerrottu (jos siis seuraa Jannen facea.) Mutta kappas vain! Ovela bisnesmies Janne teki tuon videon Iltasanomia varten! Janne oli lisännyt tuon videon Iltasanomien kommenttiosioon. Siis sinne Janne-jutun kommenttipalstalle. On se ovela ketku. Sai taas ILMAISTA mainosta typerälle sinkkuillalleen ja Keravan avajaisille.
Etköhän säkin, jos oisit business tyyppi, käyttäisi hyväksi ilmaista mainostusta.
 
vierailija
Tätä samaa asiaa minäkin olen ihmetellyt. Voisi kuvitella että tuon "viiden tähden VIP-tason luxushotellin" hintaan jo kuuluisi kaikki extrat.. Ottaen huomioon että hinta on jo valmiiksi varsin suolainen. Ja eikös lemmikin omistajat joudu viemään omat ruuat ja kissanhiekat, luxushotelli ei niitä tarjoa. No mutta pitääkin muistaa että eläimit sentään saavat majoittua SVIITEISSÄ. Ihmisetkin yleensä majoittuvat hotelleissa normihuoneeseen, mutta Jannen hotellissa on pelkkiä SVIITTEJÄ.
Tietenkin eläinten omat ruat kuuluu viedä mukana ja omat tarvikkeet
Mut hinta on kyllä todella paljon
Jos maksaa jo hoidosta esim 400 e/ vko
Niin luulisi nyt et siihen hintaan kuuluisi ulkoilut ja kaikki virike kissoille mut ei, jannelle pitää maksaa lisää ...🤦‍♀️
 
vierailija
Ky
Eilen Janne julkaisi facessa sen videon, jossa maiskuttelee aamiaista ja kertoilee että tänään illalla meillä on sinkkuilta, tervetuloa Kertoi myös että lemmikkihotelli laajenee Keravalle, avajaiset 26.8 ja paikalla Meiju Suvas ja Satuteatteri... Ihmettelin että miksi Janne kertoo noita asioita, ne kun on jo sataan kertaan kerrottu (jos siis seuraa Jannen facea.) Mutta kappas vain! Ovela bisnesmies Janne teki tuon videon Iltasanomia varten! Janne oli lisännyt tuon videon Iltasanomien kommenttiosioon. Siis sinne Janne-jutun kommenttipalstalle. On se ovela ketku. Sai taas ILMAISTA mainosta typerälle sinkkuillalleen ja Keravan avajaisille.
Kyllä Janne mainostamisen osaa! Ehdottomasti! :D
 
vierailija
Tietenkin eläinten omat ruat kuuluu viedä mukana ja omat tarvikkeet
Mut hinta on kyllä todella paljon
Jos maksaa jo hoidosta esim 400 e/ vko
Niin luulisi nyt et siihen hintaan kuuluisi ulkoilut ja kaikki virike kissoille mut ei, jannelle pitää maksaa lisää ...
Kyllä todellakin tuohon hintaan luulisi kuuluvan kaiken mahdollisen. Olen katsellut muitakin kissa - tai koirahoitoloita pk-seudulla niin kyllä varsin ihania paikkoja on olemassa missä paljon tyytyväisiä asiakkaita. Myös todella asialliset ja asiaankuuluvat netti - sun muut sivut tai julkaisut.
 
vierailija
Viitsisitkö kertoa mikä Jannen hotellissa on VIPPIÄ verrattuna johonkin toiseen eläinhotelliin?! Sen tiedän että eläimet saavat olla vapaina "sviiteissään", eivät häkeissä. Mutta siinäkö se VIP sitten on?
Puhuin VIP kohtelusta ylipäänsä. Olen itse ollut VIPpinä esim monilla keikoilla ja kyllä siellä piti siltikin maksaa omat juomat. Ei kuulunut hintaan yhtään. Tai hotelleissa, siis ihmisten, kun olen ollut VIP asiakkaana, olen siltikin maksanut itse sapuskat yms. Kun ymmärsin teidän VIP juttelusta että sanoitte kaikki kuuluu hintaan jos on VIP.
 
vierailija
IS tavoitti Randomexin toimitusjohtaja Jussi Juutisen, joka kommentoi tapahtunutta lyhyesti sähköpostilla.


– Janne Antin tosiaan itse halusi lopettaa työnsä Onnenarpa-ohjelmassa. Me olisimme mielellään pitäneet hänet mukana ohjelmassa. Janne Antin on erittäin taitava juontaja ja hyvä, luonnollinen esiintyjä. Yksi parhaista, joita meillä on ohjelmassa ollut, Juutinen kirjoitti IS:lle.

Tuota tuota... Mitäpä lottoatte kumpi käyttäytyi paremmin tässä Onnenarpa-kohussa? Janne vai työnantajapuoli?? Tuo Jussikin olisi voinut piilovittuilla Jannelle omassa vastauksessaan, mutta ei. Antoi pelkkää positiivista palautetta. Janne se taas haukkua räksyttää siellä sun täällä ja lyttää Onnenarvan ja tuotannon maanrakoon...
 
vierailija
Minä olen vastannut tähän jo niin monta kertaa etten enää jaksa naputtaa samaa vastausta kymmenennen kerran. En tiedä oletko uusi täällä mutta jos et ole, olet varmasti nähnyt jo vastaukseni tähän samaan kysymykseen joka kysytään melkein joka päivä. Jankuttaminen on rasittavaa.
Eikä kysytä "joka päivä". Mikset vain vastaa yksinkertaiseen kysymykseen?
 
vierailija
" Ja vastustaa kiusamist, mut ite kiusaa puhumal pahaa naapurin ukost, nykyisest Onnenarpa juontajast jne."

"Aivan
Itkuvirsiä tulee miten häntä kohdellaan väärin.
Hän itse olettaa,että saa sanoa ihan mitä tahansa."

Ah miten hyviä kommentteja Jannesta Iltasanomissa ♥♥👍👍👍👍👍👍👍👍
 
vierailija
IS tavoitti Randomexin toimitusjohtaja Jussi Juutisen, joka kommentoi tapahtunutta lyhyesti sähköpostilla.


– Janne Antin tosiaan itse halusi lopettaa työnsä Onnenarpa-ohjelmassa. Me olisimme mielellään pitäneet hänet mukana ohjelmassa. Janne Antin on erittäin taitava juontaja ja hyvä, luonnollinen esiintyjä. Yksi parhaista, joita meillä on ohjelmassa ollut, Juutinen kirjoitti IS:lle.

Tuota tuota... Mitäpä lottoatte kumpi käyttäytyi paremmin tässä Onnenarpa-kohussa? Janne vai työnantajapuoli?? Tuo Jussikin olisi voinut piilovittuilla Jannelle omassa vastauksessaan, mutta ei. Antoi pelkkää positiivista palautetta. Janne se taas haukkua räksyttää siellä sun täällä ja lyttää Onnenarvan ja tuotannon maanrakoon...
TODELLA asiallinen ja kunnioittava vastaus työnantajalta. Hävettäisi ehkä olla vastapuoli tässä asiassa, meni aika korkealta ja kovaa jossain vaiheessa isoine paljastuksineen ja anteeksi pyytelyineen miten koko hommassa on ollut mukana.
 

Yhteistyössä