Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tää on aina hyvä, kun vihaajat sanoo, että ”fanit pilasi vauva.fi keskustelut.” Tuo siis tarkoittaa, että vihaajat eivät saaneet ihan omissa oloissaan pitää yllä vihafestaria yhden miehen kustannuksella.
 
vierailija
Mä olen sitä mieltä että Janne-fanit voisi suksia tältä palstalta suolle. Voisitte vaikka perustaa ihan oman keskustelun, jossa saisitte pöksyt märkinä fantasioida Jannesta ja päivitellä kuinka ihana ja komea hän onkaan... Ja me Janne-vihaajat jaettaisiin täällä rehellisiä mielipiteitämme kuten tähänkin asti. Mites olisi?????
Olet jo sanonut tämän aiemmin. Fanit ei välitä mitä mieltä olet. Kuvitteletko tosiaan, että fanit lopettaa täällä kirjoittamisen koska sinä olet sitä mieltä 😂😂?
 
vierailija
Mä olen sitä mieltä että Janne-fanit voisi suksia tältä palstalta suolle. Voisitte vaikka perustaa ihan oman keskustelun, jossa saisitte pöksyt märkinä fantasioida Jannesta ja päivitellä kuinka ihana ja komea hän onkaan... Ja me Janne-vihaajat jaettaisiin täällä rehellisiä mielipiteitämme kuten tähänkin asti. Mites olisi?????
Vad? Olipa tyhmä kommentti! No just tää taas kerran näyttää mitä nää vihaajat ajaa takaa. Että saavat vain haukkua Jannea eikä kukaan muu saa sanoa mitään sitä vastaan. Yhteiskunta ei toimi noin.
 
vierailija
Mä olen sitä mieltä että Janne-fanit voisi suksia tältä palstalta suolle. Voisitte vaikka perustaa ihan oman keskustelun, jossa saisitte pöksyt märkinä fantasioida Jannesta ja päivitellä kuinka ihana ja komea hän onkaan... Ja me Janne-vihaajat jaettaisiin täällä rehellisiä mielipiteitämme kuten tähänkin asti. Mites olisi?????
Miten olisi menisit silta sivulle?
 
vierailija
No jos minä perustan Janne-vihaajille oman ketjun, niin saako edes siellä vaihtaa mielipiteitä ilman että Janne-fanit änkeävät sinnekin typerine mielipiteineen?????????.?
Ei. Koska tämä on vapaa maa ja sananvapaus vielä toimii. Mutta perusta suljettu Face ryhmä äläkä päästä muita kuin vihaajia sinne. Sulla on se valta sillä sivulla.
 
vierailija
No jos minä perustan Janne-vihaajille oman ketjun, niin saako edes siellä vaihtaa mielipiteitä ilman että Janne-fanit änkeävät sinnekin typerine mielipiteineen?????????.?
Jannen vihaajille oli sata ketjua vauvalla. Ne poistettiin. Jos keskustelu on avoimella palstalla, miksi ihmeessä luulet sinne ei saa tulla kuka vaan kommentoimaan?? Fanit myös.
 
vierailija
No jos minä perustan Janne-vihaajille oman ketjun, niin saako edes siellä vaihtaa mielipiteitä ilman että Janne-fanit änkeävät sinnekin typerine mielipiteineen?????????.?
Sun pitäis olla vähän varovainen mitä sanot. Tuon voi jo tulkita täysin vainoamisen ja vihakeskustelun ja vihan lietsomisena. Siis se että haluaisit aloittaa pelkän keskustelun yhden ihmisen vihaajille.
 
vierailija
Osoitit juuri typeryytesi Joka kyllä kuvastaa kaikkien Janne-fanien tyhmyyyttä. Jos keskusteluketjun nimi olisi vaikka "Janne-vihaajien mielipiteidenvaihtoa tästä pösilöstä" niin miksi hitossa Janne-fanien pitäisi tulla sinne raivoamaan ja haukkumaan Janne-vihaajat Siinä kohtaa voisi kyllä kysyä että onko sulla luetunymmärtämisessä jotain häikkää... Jos ketjun otsikko jo kertoo, että täällä keskustellaan Jannesta epämieluisaan sävyyn. Niin miksi hitossa pitää edes tulla pahoittamaan herkkää mieltään... Voi jeesus!!!
Sananvapaus antaa sen oikeuden.
 
vierailija
Osoitit juuri typeryytesi Joka kyllä kuvastaa kaikkien Janne-fanien tyhmyyyttä. Jos keskusteluketjun nimi olisi vaikka "Janne-vihaajien mielipiteidenvaihtoa tästä pösilöstä" niin miksi hitossa Janne-fanien pitäisi tulla sinne raivoamaan ja haukkumaan Janne-vihaajat Siinä kohtaa voisi kyllä kysyä että onko sulla luetunymmärtämisessä jotain häikkää... Jos ketjun otsikko jo kertoo, että täällä keskustellaan Jannesta epämieluisaan sävyyn. Niin miksi hitossa pitää edes tulla pahoittamaan herkkää mieltään... Voi jeesus!!!
Olen nähnyt vauvapalstalla fanien aloittamat Janne keskustelut johon vihaajat ovat tunkeneet omia kommenttejaan siitä miten eivät voi sietää miestä. Että miksi te teette sitä? Jos mennään tolla sinun logiikalla.
 
vierailija
Osoitit juuri typeryytesi Joka kyllä kuvastaa kaikkien Janne-fanien tyhmyyyttä. Jos keskusteluketjun nimi olisi vaikka "Janne-vihaajien mielipiteidenvaihtoa tästä pösilöstä" niin miksi hitossa Janne-fanien pitäisi tulla sinne raivoamaan ja haukkumaan Janne-vihaajat Siinä kohtaa voisi kyllä kysyä että onko sulla luetunymmärtämisessä jotain häikkää... Jos ketjun otsikko jo kertoo, että täällä keskustellaan Jannesta epämieluisaan sävyyn. Niin miksi hitossa pitää edes tulla pahoittamaan herkkää mieltään... Voi jeesus!!!
Itse osoitit typeryytesi. Muttet edes huomannut sitä
 
vierailija
Osoitit juuri typeryytesi Joka kyllä kuvastaa kaikkien Janne-fanien tyhmyyyttä. Jos keskusteluketjun nimi olisi vaikka "Janne-vihaajien mielipiteidenvaihtoa tästä pösilöstä" niin miksi hitossa Janne-fanien pitäisi tulla sinne raivoamaan ja haukkumaan Janne-vihaajat Siinä kohtaa voisi kyllä kysyä että onko sulla luetunymmärtämisessä jotain häikkää... Jos ketjun otsikko jo kertoo, että täällä keskustellaan Jannesta epämieluisaan sävyyn. Niin miksi hitossa pitää edes tulla pahoittamaan herkkää mieltään... Voi jeesus!!!
Tere sulle. Kukas se taas ilmestyi paikalle haukkumaan fanit?
 
vierailija
Tässä on taas esimerkki kommentista niille, jotka täällä ihmettelee miksi vauva sivulla keskustelut poistetaan: koska ihmiset kirjoittaa näin älytöntä sontaa. Mitenköhän tämänkin ihmisen elämä parantuu, että sai kirjoittaa tämän tänne.
On poistettu asiallisiakin kommentteja, aina kun Janne nimi mainittu, esim mitähän Jannelle kuuluu ? Kaikkihan ei ole Facebookissa vaan ovat onnenarvan katsojia.
 

Yhteistyössä