Onnenarpa ja Janne Antin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä on taas esimerkki kommentista niille, jotka täällä ihmettelee miksi vauva sivulla keskustelut poistetaan: koska ihmiset kirjoittaa näin älytöntä sontaa. Mitenköhän tämänkin ihmisen elämä parantuu, että sai kirjoittaa tämän tänne.
Ja sinä epäsuorasti myönsit, että poistaisit tämänkin keskustelun. JOS pystyisit. Vaan et pysty 🤭 Mahtaa hysteeristä fania v*tuttaa.....
 
vierailija
Tässä on taas esimerkki kommentista niille, jotka täällä ihmettelee miksi vauva sivulla keskustelut poistetaan: koska ihmiset kirjoittaa näin älytöntä sontaa. Mitenköhän tämänkin ihmisen elämä parantuu, että sai kirjoittaa tämän tänne.
Ja taas vastauksessa haukutaan kommentoija, eikä kommentoida mainitusta jannen postauksesta. Kuten aiemmin kirjoitin.
 
vierailija
Nyt sitten seurataan, kun kaksi tyyppiä aloittaa vihakommentit täällä Jannesta ja hänen liveshowsta. Katsotaanpa kuinka monta kertaa kirjoittavat samat asiat kuin mitä aina kirjoittavat 😊.
 
vierailija
Nyt sitten seurataan, kun kaksi tyyppiä aloittaa vihakommentit täällä Jannesta ja hänen liveshowsta. Katsotaanpa kuinka monta kertaa kirjoittavat samat asiat kuin mitä aina kirjoittavat .
Tuota noin... Tämä katsos on keskustelupalsta. Ymmärrätkös? Täällä saa vaihtaa mielipiteitä. Vaikka ne mielipiteet ei kaikkia miellyttäisikään. Sellaista tämä elämä on vain on. Kaikki ei pidä kaikesta, ja kaikki ei ole samaa mieltä asioista. Mä en nyt oikein ymmärrä, miksi täällä ei saisi jakaa mielipiteitä Jannen liveshowsta??? Minä sen katsoin, ja olen sitä mieltä että ei taas mitään järkeä. Lipitetään ja mainostetaan dieettijuomaa, lässytetään eläimistä, luetaan kommenteista että kuka nyt on mistäkin päin Suomea..... Joo, mun ei olisi tarvinnut katsoa sitä showta. Mutta kun se ei nyt tässä ole se pointti. Minä katsoin sen shown, ja mielestäni minulla on oikeus esittää oma mielipiteeni kyseisestä showsta??????!!!!!!!!
 
vierailija
Tuota noin... Tämä katsos on keskustelupalsta. Ymmärrätkös? Täällä saa vaihtaa mielipiteitä. Vaikka ne mielipiteet ei kaikkia miellyttäisikään. Sellaista tämä elämä on vain on. Kaikki ei pidä kaikesta, ja kaikki ei ole samaa mieltä asioista. Mä en nyt oikein ymmärrä, miksi täällä ei saisi jakaa mielipiteitä Jannen liveshowsta??? Minä sen katsoin, ja olen sitä mieltä että ei taas mitään järkeä. Lipitetään ja mainostetaan dieettijuomaa, lässytetään eläimistä, luetaan kommenteista että kuka nyt on mistäkin päin Suomea..... Joo, mun ei olisi tarvinnut katsoa sitä showta. Mutta kun se ei nyt tässä ole se pointti. Minä katsoin sen shown, ja mielestäni minulla on oikeus esittää oma mielipiteeni kyseisestä showsta??????!!!!!!!!
Samaa mieltä. Tämä on keskustelu Jannesta, joten miksi ei saisi keskustella siitä mitä Janne tekee ja sanoo?
 
vierailija
En usko sinua. Tätä ketjua on varmasti yritetty poistaa monta kertaa. Eri
Olen samaa mieltä! Tuo on lapsellista väittää että "Voisin poistaa tämän ketjun mutta en halua. Haluan nähdä teidän tyhmät kommentit." Ei mene läpi, sori vaan. Vauvapalstalla ei nykyään pysty kirjoittamaan edes "Janne", ja koko ketju poistuu sekunnissa, kiitos Janne-fanien. Niin miksi hitossa te muka pitäisitte kuitenkin tämän keskustelun, kun ette sitä vauvapalstallakaan pidä?! Sori vaan, keksi parempi vale! (Ihan niinkuin muka teillä edes olisi joku valta päättää mitä poistetaan ja mitä ei, hah!)
 
vierailija
Tuota noin... Tämä katsos on keskustelupalsta. Ymmärrätkös? Täällä saa vaihtaa mielipiteitä. Vaikka ne mielipiteet ei kaikkia miellyttäisikään. Sellaista tämä elämä on vain on. Kaikki ei pidä kaikesta, ja kaikki ei ole samaa mieltä asioista. Mä en nyt oikein ymmärrä, miksi täällä ei saisi jakaa mielipiteitä Jannen liveshowsta??? Minä sen katsoin, ja olen sitä mieltä että ei taas mitään järkeä. Lipitetään ja mainostetaan dieettijuomaa, lässytetään eläimistä, luetaan kommenteista että kuka nyt on mistäkin päin Suomea..... Joo, mun ei olisi tarvinnut katsoa sitä showta. Mutta kun se ei nyt tässä ole se pointti. Minä katsoin sen shown, ja mielestäni minulla on oikeus esittää oma mielipiteeni kyseisestä showsta??????!!!!!!!!
Just. Että muista tuo kun fanit vastaa takas. On se erikoista miten vihaajien aivot toimii. Sanot juuri sen minkä minä olen sanonut monta kertaa mutta kun minä sanon, te pillitätte siitä mutta kun vihaajat sanoo sen, niin tää onkin nyt ihan keskustelu. Oh hoh.
 
vierailija
Olen samaa mieltä! Tuo on lapsellista väittää että "Voisin poistaa tämän ketjun mutta en halua. Haluan nähdä teidän tyhmät kommentit." Ei mene läpi, sori vaan. Vauvapalstalla ei nykyään pysty kirjoittamaan edes "Janne", ja koko ketju poistuu sekunnissa, kiitos Janne-fanien. Niin miksi hitossa te muka pitäisitte kuitenkin tämän keskustelun, kun ette sitä vauvapalstallakaan pidä?! Sori vaan, keksi parempi vale! (Ihan niinkuin muka teillä edes olisi joku valta päättää mitä poistetaan ja mitä ei, hah!)
En sanonut voisin poistaa. Mistä tuon keksit? Pysy nyt perässä mitä sanotaan.
 
vierailija
Olen samaa mieltä! Tuo on lapsellista väittää että "Voisin poistaa tämän ketjun mutta en halua. Haluan nähdä teidän tyhmät kommentit." Ei mene läpi, sori vaan. Vauvapalstalla ei nykyään pysty kirjoittamaan edes "Janne", ja koko ketju poistuu sekunnissa, kiitos Janne-fanien. Niin miksi hitossa te muka pitäisitte kuitenkin tämän keskustelun, kun ette sitä vauvapalstallakaan pidä?! Sori vaan, keksi parempi vale! (Ihan niinkuin muka teillä edes olisi joku valta päättää mitä poistetaan ja mitä ei, hah!)
Voi sua. Tämä keskustelu on siitä hyvä, että myös fanit pystyy antamaan teille takas samaan tahtiin. Vauva palstalla niitä kommentteja myös poistettiin. Ja ihan FYI täällä on myös poistettu kommentteja.
 
vierailija
Saahan miestä haukkua ja niin te teettekin. Ja sitten fanit vastaa niihin samalla mitalla. Koko ”keskustelu” on haukkumista.
Mä olen sitä mieltä että Janne-fanit voisi suksia tältä palstalta suolle. Voisitte vaikka perustaa ihan oman keskustelun, jossa saisitte pöksyt märkinä fantasioida Jannesta ja päivitellä kuinka ihana ja komea hän onkaan... Ja me Janne-vihaajat jaettaisiin täällä rehellisiä mielipiteitämme kuten tähänkin asti. Mites olisi?????
 

Yhteistyössä