K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Shippareiden logiikka poikkeaa normaalista. Hehän mm. näkevät mitä haluavat, esim. sinisen mustana, kuulevat mitä haluavat, esim. serbialainen kansanlaulu on tehty Ksta jne. Niiden logiikassa ei oo logiikkaa.
Ei ole puhuttu kansanlaulasta mitään tuollaista, jos nyt lopettaisit sen valheiden puhumisen kuitenkin vai eikö S shippi enää kanna niin pitää lähteä tälle linjalle?
 
vierailija
Miksi shipparit on vetänyt tästä kilarit? tarvitaanko sponsori että k saa raahattu itsensä sloveniaan? miksi he ovat fiksautuneena siihen, että on uusi seurattu?
Siis eihän Slovenia muutenkaan ole yhtään Kärtsän tyylinen lomailukohde kuten joku lämpimämpi kohde olisi, sillä täytyisi olla ns. kaupallinen syy mennä sinne. Eli siitä saisi jotain hyötyä.
 
vierailija
Siis eihän Slovenia muutenkaan ole yhtään Kärtsän tyylinen lomailukohde kuten joku lämpimämpi kohde olisi, sillä täytyisi olla ns. kaupallinen syy mennä sinne. Eli siitä saisi jotain hyötyä.
Onhan se lämmin paikka vielä elo- ja syyskuussakin, nyt taitaa olla vasta mahdollisesti aikaa mennä, ihan yhtälailla voinut johtua menemättömyys B:stä ja joksuistakin, enpä usko, että K hakee jotain hyötyä matkastaan.
 
vierailija
Siis eihän Slovenia muutenkaan ole yhtään Kärtsän tyylinen lomailukohde kuten joku lämpimämpi kohde olisi, sillä täytyisi olla ns. kaupallinen syy mennä sinne. Eli siitä saisi jotain hyötyä.
Slovenia kuuluu Euroopan parhaiden matkakohteiden joukkoon. Pieneen ja viehättävään maahan on pakattu kaikki, mitä toivoa saattaa: on lumihuippuisia vuoria ja patikointipolkuja, keskiaikaisia kaupunkeja ja linnoja, viiniviljelmiä ja hyvää ruokaa.
Jospa Kärtsää kiinnostaa linnat, viiniviljelmät ja hyvä ruoka. Niistä voisi saada aihetta lauluun. Sitä kautta Slovenian mainontaan.
 
vierailija
Slovenia kuuluu Euroopan parhaiden matkakohteiden joukkoon. Pieneen ja viehättävään maahan on pakattu kaikki, mitä toivoa saattaa: on lumihuippuisia vuoria ja patikointipolkuja, keskiaikaisia kaupunkeja ja linnoja, viiniviljelmiä ja hyvää ruokaa.
Jospa Kärtsää kiinnostaa linnat, viiniviljelmät ja hyvä ruoka. Niistä voisi saada aihetta lauluun. Sitä kautta Slovenian mainontaan.
Juu oon itse käynyt useamman kertaa Sloveniassa ja tiedän että on ihana maa, mutta K:han on enemmän rantalomatyylinen ihminen. Shortseissa altaalla drinksun kanssa pötköttäjä. Tuntuu ettei sitä paljon linnat ja patikointi ainakaan kiinnosta. :)
 
vierailija
Juu oon itse käynyt useamman kertaa Sloveniassa ja tiedän että on ihana maa, mutta K:han on enemmän rantalomatyylinen ihminen. Shortseissa altaalla drinksun kanssa pötköttäjä. Tuntuu ettei sitä paljon linnat ja patikointi ainakaan kiinnosta.
Minä taas vähän luulen, ettet tiedä yhtään minkälainen lomailija K on, yrität vain typistää häntä tähän omaan mielikuvaasi.
 

Yhteistyössä