K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
ToIsaalta tätä kautta fanit ja shipparit saa jotain materiaalia. Ei sitä muuten tulisi. Esim. D:n teki sen yksityismatkan talvella Sloveniaan ja oliko yksi kuva jaossa, joka sekin häipyi.
D tosin heti sairastui siellä Sloveniassa niin Joksut ei päässeet esittelemään hänelle paikkoja kuten olivat suunnitelleet. Muutoin olisi ehkä tullut kuvia. Eikö hän myös vihjaillut että Joksuja oli tarkoitus kuvata siellä ”mistä kaikki alkoi”.
 
vierailija
Feelslovenia on mun mielestä seurannut K:ta jo sieltä viisuajoilta saakka vai näkeekö jostain että olisi uusi seuraus? Sinällään Slovenia on kyllä mainostellut viimeisen vuoden aikana melko paljon Suomessa, mm. iltapäivälehdissä.
 
vierailija
Feelslovenia on mun mielestä seurannut K:ta jo sieltä viisuajoilta saakka vai näkeekö jostain että olisi uusi seuraus? Sinällään Slovenia on kyllä mainostellut viimeisen vuoden aikana melko paljon Suomessa, mm. iltapäivälehdissä.
Jos se on listan alussa kun aukaset seuratut niin on uus seurattu/seuraaja. Joskus voi olla joku bugi ja näyttää väärin, mutta yleensä noin. En itse jaksa katsoa, ei kiinnotsa niin paljon.
 
vierailija
D tosin heti sairastui siellä Sloveniassa niin Joksut ei päässeet esittelemään hänelle paikkoja kuten olivat suunnitelleet. Muutoin olisi ehkä tullut kuvia. Eikö hän myös vihjaillut että Joksuja oli tarkoitus kuvata siellä ”mistä kaikki alkoi”.
Ainakin Jurea taisi vihjata, että kuvaisi koska Juren kuvat puuttui silloin. Nehän myös viivästyi just siks, kun Damon oli kipeä ja taisi muutenkin olla sit vaikea jakso hänellä
 
vierailija
Feelslovenia instassa ei ole k:ta seuratuissa vaikka selaa kuinka alas ja vastaavasi k:n seuraajissa sama. Ei ole listassa vaikka selaa alaspäin, mikä tarkoittaa, että EI OLE UUSI SEURATTU.
 
vierailija
Feelslovenian instassa seuratuissa K löytyy kun selaa alas satoja nimiä. Juuri K:ta ennen löytyy seuratuista JO, Euroviisut ja Jo:n bändin jäsenet peräkkäin seurattuna. Eli ne rupesi seuraamaan K:ta jo ennen viime vuoden viisuja kun ne rupesi kaveeraamaan. Sori anti-realisteille. :)
 

Yhteistyössä